HABERLER»MAGAZİN»SANSÜRSÜZ HABER»21 Kasım 2012 Çarşamba, 17:01

Filiz Taçbaş 47 yaşında jartiyer giydi

Kendisini genç ve seksi hisseden Filiz Taçbaş, jartiyerli poz verdi.

Filiz Taçbaş 47 yaşında jartiyer giydi

47 yaşındaki ünlü oyuncu Filiz Taçbaş, kendisini çok seksi bulduğunu söyledi. Mesut Yar'ın sunduğu Burada Laf Çok programının konuk olan ünlü oyuncu Filiz Taçbaş, iddialı bir açıklamada bulundu.



Yaşından genç göstermesiyle dikkat çeken Taçbaş, zamanı geriye döndürme iksirini 46 yaşında bulduğunu söyledi. Yar'ın, '46'dan geriye doğru sarmaya başlamışsınız ' sözü üzerine ünlü oyuncu, '47 yaşındayım. Bir 10 sene sonra 35 göstereceğim ' diye konuştu. Filiz Taçbaş, kendisini çok seksi bulduğunu da söyledi.



Kendisini genç ve seksi hisseden oyuncu Filiz Taçbaş, verdiği bu jartiyerli pozla da genç kızlara taş çıkarttı.



'LAKABIM DELİ '





Programın ağır sorular bölümünde de 'Lakabın ne? ' sorsusuna Filiz Taçbaş, 'Deli' cevabını vererek şaşırttı.Taçbaş lakabının Deli olduğunu açılaması üzerine sosyal medyada çok konuşulun bu konu hakkında ; bu lakabı Bütün Çocuklarım dizisinde birlikte oynadığı ünlü oyuncu Kadir İnanır tarafından sette takıldığını açıkladı. (BRK)

Haberin Alındığı Kaynak»www.sansursuzhaber.com

EN SON MAGAZİN HABERLERİ

  • Tek celsede bitti 07:31

    Tek celsede bitti Şarkıcı Teoman, iki yıl önce evlendiği Ayşe Kaya'dan anlaşmalı olarak tek celsede boşandı. Çiftin 15 aylık kızının velayeti anneye verildi

    VATAN » 31.03.2015 07:31 F5Haber'de Oku
  • Zakkum’dan sevenlerine müjde 00:03

    Zakkum’dan sevenlerine müjde Zakkum grubunun üyelerinden Yusuf Demirkol, "Belki yaza bir sürpriz daha yapar bir video klip daha yayınlarız. Zaten sonbaharda yeni albümüz geliyor" dedi.

    F5HABER » 31.03.2015 00:03
  • Aşı korkusu güldürdü 22:31

    Aşı korkusu güldürdü Ailesiyle birlikte hastaneye aşı olmaya giden küçük çocuğun tepkisi güldürdü.

    F5HABER » 30.03.2015 22:31
  • Çocukluğu sokaklarda geçmiş ! 18:14

    Çocukluğu sokaklarda geçmiş ! Ünlü oyuncu Erkan Petekkaya, "Çocukluğum sokaklarda geçti. Bu yüzden insanları iyi tanırım. İnsan, en iyi gözlerinden anlaşılır. Bu yüzden önce insanın gözlerine bakarım" dedi.

    F5HABER » 30.03.2015 18:14
  • Whatsapp'a sesli arama özelliği ne zaman geliyor? 17:42

    Whatsapp'a sesli arama özelliği ne zaman geliyor? WhatsApp'ın Android'de belirli sayıda kullanıcıya sunduğu sesli arama özelliği ilerleyen günlerde iPhone'lara da geliyor.

    MEDYATAVA » 30.03.2015 17:42 F5Haber'de Oku
  • Sibel Can veliahtını buldu 17:33

    Sibel Can veliahtını buldu Ünlü ses sanatçısı Sibel Can, bir televizyon kanalında ses yarışmasına katılan ve son 9'a kalan Mutlu Kaya için Diyarbakır'ın Ergani ilçesine geldi.

    F5HABER » 30.03.2015 17:33
  • Arda Kural'dan kötü haber! 17:08

    Arda Kural'dan kötü haber! Geçtiğimiz yıllarda şizofreni tedavisi gördüğü haberleriyle gündeme gelen Arda Kural'dan haber var. Bu sabah Beyaz Tv'de yayınlanan Söylemezsem Olmaz programına konuk olan eski rol arkadaşı Yıldız...

    F5HABER » 30.03.2015 17:08
  • Ünlü oyuncu Arda Kural’dan üzen haber! 16:42

    Ünlü oyuncu Arda Kural’dan üzen haber! Geçtiğimiz yıllarda şizofreni tedavisi gören Arda Kural'ın evden dışarı çıkmadığı öğrenildi.

    F5HABER » 30.03.2015 16:42
  • Akıllı bilekliklerde güvenlik açığı 15:57

    Akıllı bilekliklerde güvenlik açığı Egzersiz bilekliklerinde bir güvenlik açığı keşfedildi.

    MEDYATAVA » 30.03.2015 15:57 F5Haber'de Oku
  • 'O Hayat Benim'in Efsun'u kaç yaşında? 15:47

    'O Hayat Benim'in Efsun'u kaç yaşında? O Hayat Benim'in Efsun'u, Ceren Moray kaç yaşında