» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Bursa'da yapılması planlanan bir cami, minarelerine yerleştirilecek rüzgar türbinleri ile kendi enerjisini üretecek.

Elektrik üreten cami projesi
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Vizesiz gidilen 10 popüler ülke 08:47

    Vizesiz gidilen 10 popüler ülke Sadece pasaportunuzu yanınıza alarak gidebileceğiniz, gezimlik ülkeler

    MİSTİK ALEM » 04.09.2015 08:47 F5Haber'de Oku
  • Aylan ve Galip'in cenazeleri İstanbul'da... 08:45

    Aylan ve Galip'in cenazeleri İstanbul'da... Muğla'nın Bodrum ilçesinden çıkılan umut yolculuğunda yaşamını yitiren 12 kişiden Suriye Uyruklu Zahim Kurdi (27) oğulları 2 yaşındaki Aylan Kurdi ve 3 yaşındaki Galip Kurdi'nin cenazeleri Türk Hava...

    MİLLİYET » 04.09.2015 08:45 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'da günlük hava tahmini 08:42

    İstanbul'da günlük hava tahmini Meteoroloji'den alınan bilgilere göre İstanbul'da bugün havanın az bulutlu ve açık geçmesi tahmin ediliyor.

    İSTANBUL AJANSI » 04.09.2015 08:42 F5Haber'de Oku
  • Sığınmacılar için ne yapabiliriz? 08:41

    Sığınmacılar için ne yapabiliriz? 3 yaşındaki Aylan'ın bodrum kıyılarındaki o görüntüsünün ardından birçok kişi Suriyeli sığınmacılara yardım etmek için harekete geçti. Sığınmacılara nasıl ve nereden yardım edeceğini bilmeyenler için...

    CNNTÜRK » 04.09.2015 08:41 F5Haber'de Oku
  • HDP'den çok kritik PKK hamlesi 08:41

    HDP'den çok kritik PKK hamlesi HDP yöneticileri, PKK'yle temas kurarak örgütün ateşkes ilan etmesini; olmazsa "meşru savunma çizgisine çekilmesi" önerisini gündeme aldı. HDP'den bir heyetin PKK ile temaslarda bulunması bekleniyor....

    VATAN » 04.09.2015 08:41 F5Haber'de Oku
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan: O fotoğrafı görünce yıkıldım 08:38

    Cumhurbaşkanı Erdoğan: O fotoğrafı görünce yıkıldım CNN International'a konuk olan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Bodrum'da kaçakları taşıyan teknenin batması sonucu hayatını kaybeden Suriyeli çocuğun fotoğrafını görünce yıkıldığını söyledi.

    F5HABER » 04.09.2015 08:38
  • İrlandalı turist oyun oldu 08:35

    İrlandalı turist oyun oldu Türkiye'de fenomen olan, bazı turizmcilerin tatil hediye ettiği İrlandalı turistin uğradığı saldırıyı konu alan oyun, bir internet sitesinin oyun geliştirme bölümü tarafından piyasaya sürüldü.

    VATAN » 04.09.2015 08:35 F5Haber'de Oku
  • LeMan acı bilançoyu kapağa taşıdı, 'barış' istedi! 08:32

    LeMan acı bilançoyu kapağa taşıdı, 'barış' istedi! Haftalık mizah dergisinin yeni sayısının kapağında savaşın acı bilançosuna yer veriliyor.

    MEDYATAVA » 04.09.2015 08:32 F5Haber'de Oku
  • Son Milli Güvenlik Kurulu'nun şifreleri 08:27

    Son Milli Güvenlik Kurulu'nun şifreleri 13 yıllık tek parti döneminin ardından MGK'nın sivil kanadında, Ak Partili, bağımsız, MHP'li isimlerden oluşan bir görüntü vardı. MGK bildirisindeen geniş yer ise PKK'ya yönelik operasyonlara...

    F5HABER » 04.09.2015 08:27
  • Vahşi cinayetin sırrı çözüldü 08:23

    Vahşi cinayetin sırrı çözüldü Trabzon'da kiraladığı evde 50'den fazla bıçak darbesiyle öldürülmüş halde bulunan 47 yaşındaki Enver Kanberoğlu'nun katil zanlısı 25 yaşındaki Vedat M.T.

    VATAN » 04.09.2015 08:23 F5Haber'de Oku