» » SANSÜRSÜZ HABER »

Çıtır sevgili yatakta yetersiz kalınca...

Brain Sadler ile Kay Brooks adlı genç kız bundan 2 buçuk yıl önce İngiliz basınını oldukça meşgul etmişlerdi.

Çıtır sevgili yatakta yetersiz kalınca...

İngiltere, Hampshire'da yaşayan ikiliyi manşetlere taşıyan çiftin aralarındaki 49 yaş farka rağmen 'büyük bir aşk' yaşamalarıydı. O zamanlar 68 yaşında olan Brian ile 18 yaşında olan Kay birlikte basına bol bol pozlar vererek, birbirlerini deliler gibi sevdiklerini söylemişlerdi. “Yaş farkı sorun oldu” Ancak ilişkileri 2 buçuk yılın ardından bozuldu. 70 yaşına gelen Brian, şu anda 21 yaşında olan Kay'i terk etti. Ayrılığa dayanamayan Kay İngiliz basınına 'mükemmel bir aşık olan' sevgilisinin yokluğuna katlanamadığını söylerken, Brian ise aradaki büyük yaş farkının kendisini çok fazla yorduğunu söyledi. Brian, Kay'i yataktaki hızına yetişemediği için bıraktığını itiraf ediyor. (BCK)

Haberin Alındığı Kaynak»www.sansursuzhaber.com

EN SON DÜNYA HABERLERİ

  • Fransa'da büyük kriz! 01:02

    Fransa'da büyük kriz! Fransa'da aşırı sağcı Ulusal Cephe Partisi (FN), partinin onursal başkanı Jean-Marie Le Pen'in üyeliğini askıya aldı

    HABERTÜRK » 05.05.2015 01:02 F5Haber'de Oku
  • Resmi açıklama Rus ajanı yakaladık 00:42

    Resmi açıklama "Rus ajanı yakaladık" Litvanya Devlet Güvenlik Servisi, bir Rusya Federasyonu vatandaşının ajanlık suçlamasıyla gözaltına alındığını duyurdu.

    AJANSHABER » 05.05.2015 00:42 F5Haber'de Oku
  • Işid sonunda bunu da yaptı! 00:41

    Işid sonunda bunu da yaptı! Terör örgütü DAEŞ'in, Irak'ın batısındaki Enbar vilayetine bağlı Felluce'de radyo yayınına başladığı bildirildi.

    ÜLKE HABER » 05.05.2015 00:41 F5Haber'de Oku
  • Yemen Generkurmay Başkanı'na şok 00:39

    Yemen Generkurmay Başkanı'na şok Yemen Cumhurbaşkanı Abdurabbu Mansur Hadi'nin, Genelkurmay Başkanlığı'na Tümgeneral Muhammed Ali el-Makdişi'yi atadığı bildirildi.

    ÜLKE HABER » 05.05.2015 00:39 F5Haber'de Oku
  • Müslüman mezarlığına çirkin saldırı 00:37

    Müslüman mezarlığına çirkin saldırı İsviçre'nin Lozan kentinde, kanton meclisinin 2 ay önceki kararı ile Bois-de-Vaux Mezarlığı'nda Müslümanlara ayrılan mezarlık tahrip edildi.

    ÜLKE HABER » 05.05.2015 00:37 F5Haber'de Oku
  • 'Batı küstahlık ederse uranyum zenginleştirmeyi sürdürürüz' 23:49

    'Batı küstahlık ederse uranyum zenginleştirmeyi sürdürürüz' İran Meclis Başkanı Laricani, ülkesi ile 5+1 ülkeleri arasındaki nükleer uzlaşmaya ilişkin, "Batılılar halkımıza karşı küstahlık ederse ihtiyacımız olan her düzeyde uranyum zenginleştirmeye devam...

    MEDYAHABER » 04.05.2015 23:49 F5Haber'de Oku
  • İtalya'da yeni seçim kanunu yasalaştı 23:42

    İtalya'da yeni seçim kanunu yasalaştı İtalya'da Başbakan Matteo Renzi ve hükümetinin hazırlayıp "Italicum" adını verdiği genel seçimleri düzenleyen yasa tasarısı mecliste kabul edilerek yasalaştı.

    MEDYAHABER » 04.05.2015 23:42 F5Haber'de Oku
  • Düşes'in sırrı ortaya çıktı! 23:40

    Düşes'in sırrı ortaya çıktı! Geçtiğimiz Cumartesi günü ikinci bebeğini dünyaya getiren Cambridge Düşesi Kate Middleton'ın herkesi şaşırtan bu görüntüsünün perde arkası ortaya çıktı...

    F5HABER » 04.05.2015 23:40
  • Bir devin uyanışı 23:33

    Bir devin uyanışı Nazi zulmüne uğrayan, ardından da SSCB tarafından işgal edilen Almanya, savaşın açtığı yaraları kısa sürede sararak dünya devleri arasındaki yerini aldı. Almanlar savaşın getirdiği yıkımı elele...

    HABERTÜRK » 04.05.2015 23:33 F5Haber'de Oku
  • PKK'ya Halep'te pes etti! 23:12

    PKK'ya Halep'te "pes" etti! Halep'te gerilim üzerine PKK bağlantılı YPG, kendisine karşı ortak hareket kararı alan muhalif grupların taleplerini kabul etti. Taraflar arasında anlaşma sağlandı.

    F5HABER » 04.05.2015 23:12