» » SAMANYOLU »

Üstadın talebelerinden seçim açıklaması

Üstadın talebelerinden seçim açıklaması

Bediüzzaman Said Nursi'nin talebeleri kamuoyuna ortak bir açıklama yaptı.

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Bu hastayı tanıyan var mı? 05:20

    Bu hastayı tanıyan var mı? Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne 23 Nisan'da geçirdiği trafik kazası sonucu gelen ve kimliği henüz tespit edilemeyen kişi hastanede yaşamaya başladı. Hasta için sosyal...

    MİLLİYET » 23.05.2015 05:20 F5Haber'de Oku
  • Bir sahte doktor daha! 03:16

    Bir sahte doktor daha! Kendisini ‘beyin cerrahı' olarak tanıtan 23 yaşındaki genç, Adana'da bir hastanede doktor önlüğü giyip bazı hastaları muayene etti. Şervan T. isimli kişi ‘sahte doktor' olduğu iddiasıyla gözaltına...

    HABERTÜRK » 23.05.2015 03:16 F5Haber'de Oku
  • Bu hastayı tanıyan var mı? 03:16

    Bu hastayı tanıyan var mı? Marmara Üniversitesi Pendik Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne 23 Nisan'da geçirdiği trafik kazası sonucu gelen ve kimliği henüz tespit edilemeyen kişi hastanede yaşamaya başladı. Hasta için sosyal...

    HABERTÜRK » 23.05.2015 03:16 F5Haber'de Oku
  • Lenovo'dan Telefon Hediyeli Etkinlik 02:03

    Lenovo'dan Telefon Hediyeli Etkinlik Bir kişiye Lenovo A319 akıllı telefon hediye edilen yarışmaya katılım çok kolay! Yarışmaya katılım için;

    VATAN » 23.05.2015 02:03 F5Haber'de Oku
  • TOFAŞ işçileri anlaşmaya vardı 01:27

    TOFAŞ işçileri anlaşmaya vardı Bursa'da 8 gündür üretime ara veren TOFAŞ işçileri, yönetimle işçi temsilcilerinin yaptığı görüşme sonunda 25 Mayıs 2015 Pazartesi günü işbaşı yapma kararı aldı.

    AJANSHABER » 23.05.2015 01:27 F5Haber'de Oku
  • MHP, AK Parti'ye katılmalı 01:10

    MHP, AK Parti'ye katılmalı Melih Gökçek, MHP ve AK Parti'nin bir araya gelmesi gerektiğini belirterek "MHP, AK Parti'ye katılmalı" dedi

    VATAN » 23.05.2015 01:10 F5Haber'de Oku
  • TOFAŞ işçilerinden flaş karar! Pazartesi günü... 01:00

    TOFAŞ işçilerinden flaş karar! Pazartesi günü... Bursa'da 8 gündür üretime ara veren TOFAŞ işçileri, yönetimle işçi temsilcilerinin yaptığı görüşme sonunda 25 Mayıs 2015 Pazartesi günü işbaşı yapma kararı aldı.

    VATAN » 23.05.2015 01:00 F5Haber'de Oku
  • Melih Gökçek: MHP, AK Parti'ye katılmalı 00:19

    Melih Gökçek: MHP, AK Parti'ye katılmalı Melih Gökçek, MHP ve AK Parti'nin bir araya gelmesi gerektiğini belirterek "MHP, AK Parti'ye katılmalı" dedi.

    MİLLİYET » 23.05.2015 00:19 F5Haber'de Oku
  • YSK'dan MHP'ye ret 00:01

    YSK'dan MHP'ye ret Yüksek Seçim Kurulu (YSK), Milliyetçi Hareket Partisi'nin (MHP), İstanbul'da yapılacak olan Fetih Törenleri'ne Cumhurbaşkanı ve Başbakan'ın katılmaması yönündeki başvurusunu reddetti.

    VATAN » 23.05.2015 00:01 F5Haber'de Oku
  • Apple Watch İçin Instagram 23:50

    Apple Watch İçin Instagram Sıkı bir Instagram kullanıcısıysanız aynı zamanda Apple Watch alma gibi düşüncelerinizde bulunuyorsa yazmış olduğumuz haber sizleri mutlu edebilir.Instagram ilk kez giyilebilir bir cihaz için kendi...