» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), merkezi ortak sınavın soru ve cevaplarını yayımladı. Doğru cevaplarınıza bakıp tahmini puanınızı hesaplayabilirsiniz.

TEOG - MEB puan hesaplama robotu ve kılavuzu için tıklayınız
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON EĞİTİM HABERLERİ

  • Nabi Avcı: Dershaneye gitmeden de başarılı olabilirler 18:15

    Nabi Avcı: "Dershaneye gitmeden de başarılı olabilirler" Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, öğrencilerin dershaneye gitmeden de başarılı olabileceğine dikkat çekerek, "Dershaneler, biraz da reklam ve tanıtım imkânlarının devlet okullarına göre çok fazla olması...

    F5HABER » 01.08.2015 18:15
  • İllere göre yurt fiyatları 17:57

    İllere göre yurt fiyatları 2015 yılında öğrenime hizmet verecek yurtların fiyatları belli oldu. Öğrenci yurdu fiyatları listesine göre en pahalı yurtlar Ankara ve İstanbul'da bulunuyor..

    MİSTİK ALEM » 01.08.2015 17:57 F5Haber'de Oku
  • ÖSYM'den KPSS açıklaması 09:52

    ÖSYM'den KPSS açıklaması Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanlığınca, Kamu Personel Seçme Sınavı'na (KPSS) ilişkin kuruma başvuran adayların 400'ünün sınav sonuçlarının, sınavda kullandıkları kitapçıklarla...

    MİSTİK ALEM » 01.08.2015 09:52 F5Haber'de Oku
  • Dershanlerin kapatılması kararını doğru bulmuyorum 18:05

    "Dershanlerin kapatılması kararını doğru bulmuyorum" Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Anayasa Mahkemesi'nin (AYM) dershanelerin kapatılması kararıyla ilgili, "Ben de doğru bulmuyorum, mahkeme yanlış bir karar vermiştir" dedi.

    F5HABER » 31.07.2015 18:05
  • ÖSYM'den KPSS ile ilgili sorulara yanıt 18:20

    ÖSYM'den KPSS ile ilgili sorulara yanıt ÖSYM Başkanlığı, 29 Temmuz 2015 tarihinde sistem üzerinden intikal eden bilgi edinme ve BİMER başvurularının incelendiğini, netlerinin eksik olduğu yönünde iddiaları içeren başvurulara ön inceleme...

    F5HABER » 30.07.2015 18:20
  • Hayata hazırlayan program 14:48

    Hayata hazırlayan program İhlas Vakfı'nın geleneksel "Hayata Hazırlık Atölyesi Programı", Türkiye'nin çeşitli üniversitelerinden mezun olan gençlerin katılımıyla İhlas Vakfı merkezinde devam ediyor.

    F5HABER » 30.07.2015 14:48
  • Öğrenciler e-kayıt uygulamasını sevdi 00:07

    Öğrenciler e-kayıt uygulamasını sevdi Yeni nesil üniversite kaydına gençlerin ilgisi yoğun oldu.

    MİSTİK ALEM » 30.07.2015 00:07 F5Haber'de Oku
  • KPSS'de branş sıralamaları açıklandı 18:17

    KPSS'de branş sıralamaları açıklandı KPSS A Grubu ve öğretmenlik ile Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi'ne katılan adayların sınav sonuçlarına göre branş bazında sıralamaları açıklandı.

    MİSTİK ALEM » 29.07.2015 18:17 F5Haber'de Oku
  • 2015 KPSS Sonuçları açıklandı 19:02

    2015 KPSS Sonuçları açıklandı 2015 Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) A Grubu ve Öğretmenlik ile Öğretmenlik Alan Bilgisi (ÖABT) sınav sonuçları açıklandı.

    MİSTİK ALEM » 28.07.2015 19:02 F5Haber'de Oku
  • LYS'yi kazanamayanlar ek kontenjana dikkat 15:37

    LYS'yi kazanamayanlar ek kontenjana dikkat 2015 LYS'yi hazanamayan ve herhangi bir yere yerleşemeyen adaylar adaylar "ek kontenjan" fırsatını kaçırmayın!

    MİSTİK ALEM » 28.07.2015 15:37 F5Haber'de Oku