» » SAMANYOLU »

Şefkat Tepe'nin nefes kesen yeni bölümü - Tıkla seyret

Şefkat Tepe'nin yeni sezon ilk bölümü nefes kesti!

Şefkat Tepe'nin nefes kesen yeni bölümü - Tıkla seyret

Geçtiğimiz sezonu şok bir finalle kapatan Şefkat Tepe'de sular bu sezon da durulmuyor. Dizinin yeni bölümlerinde Serdar Komutan, ekibiyle özel operasyonlar yaparak yaşanan terör olaylarına müdahale ediyor...

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • YPG, PKK'nın Suriye hareketidir 07:40

    YPG, PKK'nın Suriye hareketidir 14.02.2016 - 02:30 | Son Güncelleme: 13.02.2016-23:39 Milliyet.com.tr » Gündem » Haber

    VATAN » 14.02.2016 07:40 F5Haber'de Oku
  • Sedat Anar İstanbul'da konser verdi 07:17

    Sedat Anar İstanbul'da konser verdi Santur sanatçısı Sedat Anar, Üsküdar Belediyesince düzenlenen "Anadolu'dan Ezgiler" konserinde İstanbullu müzikseverlerle buluştu.

    İSTANBUL AJANSI » 14.02.2016 07:17 F5Haber'de Oku
  • Türkiye gece yarısı seri bombardımana geçti 07:07

    Türkiye gece yarısı seri bombardımana geçti Suriye'nin Azez kasabasındaki PYD üslerini vuran Fırtına obüsleri 4'lü seri atışa geçti. İşte operasyondan en son bilgiler.

    SACİT ASLAN » 14.02.2016 07:07 F5Haber'de Oku
  • Bu oyunun fiyatı 10 milyon dolar! 07:01

    Bu oyunun fiyatı 10 milyon dolar! Dying Light'ın çok özel bir edisyonunu hazırlayan yapımcılar, paketin satış fiyatını ise 10 milyon dolar olarak belirlediler.

    CNNTÜRK » 14.02.2016 07:01 F5Haber'de Oku
  • 14 şubat elektrik kesintisi 06:57

    14 şubat elektrik kesintisi İstanbul'un Arnavutköy, Ataşehir, Eyüp, Esenler, Fatih, Güngören, Kağıthane, Kadıköy, Ümraniye ve Zeytinburnu ilçelerine, Pazar günü, elektrik kesintisi uygulanacak

    İSTANBUL AJANSI » 14.02.2016 06:57 F5Haber'de Oku
  • Alkışlar Jennifer Lawrence'a! 06:31

    Alkışlar Jennifer Lawrence'a! Oscar ödüllü oyuncu Jennifer Lawrence, memleketi Kentucky'de bulunan Kosair çocuk hastanesine 2 milyon dolar bağışladı

    HABERTÜRK » 14.02.2016 06:31 F5Haber'de Oku
  • Pes artık! 06:13

    Pes artık! İBB Mezarlıklar Daire Başkanı Adem Avcı mezar yapım ustaları tarafından akıllara durgunluk veren yöntemlerle kabir yerlerinin satıldığını açıkladı. Avcı, "700 güvenlik görevlisiyle mezarlıkları...

    HABERTÜRK » 14.02.2016 06:13 F5Haber'de Oku
  • Tarihi camiler İBB'ye emanet 06:13

    Tarihi camiler İBB'ye emanet İstanbul Büyükşehir Belediye Meclisi'nde oybirliği ile kabul edilen protokole göre İstanbul'daki 34 tarihi caminin güvenlik, rehberlik, temizlik, bakım ve onarım hizmetleri 8 yıldır olduğu gibi bu...

    HABERTÜRK » 14.02.2016 06:13 F5Haber'de Oku
  • Yıldızınız bugün ne söylüyor? 05:50

    Yıldızınız bugün ne söylüyor? Yıldızınız bugün ne söylüyor?

    HABERTÜRK » 14.02.2016 05:50 F5Haber'de Oku
  • Bırakıp gidenler... 05:38

    Bırakıp gidenler... Onlar, para yerine güzel anılar biriktirmeyi, zamanımızın modern seyyahları olmayı seçti. Tek dertleri bir şekilde yollarda olmak... Öyle ki, öğretmen olan Sarıhan çifti, 2009'da doğan oğulları...