» » SAMANYOLU »

Nur Cennet Uçar, O Ses Türkiye'den kovuldu!

Star TV ekranlarında yayınlanan, jüri üyeliğini Murat Boz Hülya Avşar, Mustafa Sandal ve Hadise'nin yaptığı " O Ses Türkiye" adlı yarışma programında ilginç anlar yaşandı.

Nur Cennet Uçar, O Ses Türkiye'den kovuldu!

Nur Cennet Uçar performansı sonrası jüri üyeleri ile girdiği diyaloglardaki hitap tarzı hem jüri üylerinden hem de Acun Ilıca'dan büyük tepki gördü. O Ses Türkiye yarışmasında Nur Cennet isimli yarışmacı üslubu nedeniyle yarışmadan diskalifiye edildi.

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Cep telefonunuz kaybolursa bunlara dikkat ! 12:31

    Cep telefonunuz kaybolursa bunlara dikkat ! Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 'Cep telefonunuz kaybolunca aman dikkat' başlıkla haberlere ilişkin açıklama yaptı.

    F5HABER » 26.05.2015 12:31
  • 3. köprüde askı halatlar monte ediliyor 12:28

    3. köprüde askı halatlar monte ediliyor Her iki yakada yükselen betonarme kuleler deniz seviyesinden 304,5 metre yüksekliğe kadar ilerledi.

    ÜLKE HABER » 26.05.2015 12:28 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray'ın kasasına ne kadar para girecek? 12:28

    Galatasaray'ın kasasına ne kadar para girecek? Spor Toto Süper Lig'de bitime bir hafta kala şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray, kazandığı sportif başarının yanı sıra önemli bir maddi gelirin de sahibi oldu.

    CNNTÜRK » 26.05.2015 12:28 F5Haber'de Oku
  • Galatasaray kasasına ne kadar para girecek? 12:27

    Galatasaray kasasına ne kadar para girecek? Spor Toto Süper Lig'de bitime bir hafta kala şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray, kazandığı sportif başarının yanı sıra önemli bir maddi gelirin de sahibi oldu.

    CNNTÜRK » 26.05.2015 12:27 F5Haber'de Oku
  • Milat 8. bölümde heyecan dorukta-izle 12:27

    Milat 8. bölümde heyecan dorukta-izle TRT 1 ekranının ilgiyle takip edilen dizisi Milat bu hafta 8. bölüm ile ekrana gelecek. Yayınlandığı günden itibaren seyircinin dikkatini çeken dizide bu hafta neler olacak merak konusu. Milat 8....

    MİLLİYET » 26.05.2015 12:27 F5Haber'de Oku
  • Sedef Kabaş'a ilk duruşmada beraat 12:24

    Sedef Kabaş'a ilk duruşmada beraat "Görevli polise mukavemet ve hakaret" suçlamasıyla yargılanan gazeteci Sedef Kabaş, hakim karşısına çıktığı ilk duruşmada beraat etti. Mağdur polislerin şikayetçi olmadığı Kabaş, "Adalete...

    F5HABER » 26.05.2015 12:24
  • Dünya bisikletçileri aynı anda eylem yapacak 12:23

    Dünya bisikletçileri aynı anda eylem yapacak Muğla'nın Marmaris ilçesinde önceki gün emniyet şeridinde bir otomobilin çarpması sonucu hayatını kaybeden Fransız bisikletçi Christian Jean Auguste Niaffe'nin ölümüne tepki göstermek için tüm...

    F5HABER » 26.05.2015 12:23
  • Kafasından traktör geçti 12:23

    Kafasından traktör geçti Yalova'da, hareket halindeki traktörün römorkundan düşen şahıs, kafasının üzerinden traktörün arka tekerleğinin geçmesi üzerine ağır yaralandı.

    F5HABER » 26.05.2015 12:23
  • E-Devlet Giriş ve eDevlet Şifre Alma 12:23

    E-Devlet Giriş ve eDevlet Şifre Alma E-Devlet hizmetleri sayesinde pek çok kamu işlemimizi kolayca yapabilmekteyiz. E-Devlet şifresi nasıl alınır ve E-Devlet hizmetlerine nasıl giriş yapılır tüm sorularınızın yanıtını haberimizde...

    MİLLİYET » 26.05.2015 12:23 F5Haber'de Oku
  • Yabancıya konut satışı yarı yarıya arttı! 12:22

    Yabancıya konut satışı yarı yarıya arttı! Yabancılara konut satışı yıllıklandırılmış bazda nisan sonu itibarıyla 12 ayda yüzde 43,4 yükselerek, 19 bin 880 adet olarak gerçekleşti.

    ÜLKE HABER » 26.05.2015 12:22 F5Haber'de Oku