HABERLER»SPOR»SAMANYOLU»23 Eylül 2012 Pazar, 20:04

Galatasaray - Akhisar Belediyespor maçı! CANLI

Galatasaray - Akhisar Belediyespor maçı heyacanına canlı yaynla ortak olun. Maç skoru: Galatasaray 0-0 Akhisar Belediyespor...

Galatasaray - Akhisar Belediyespor maçı! CANLI

Akhisar Belediyespor Süper Lig'de İlk Kez Dört Büyüklerden Biri İle Oynuyor.

Süper Lig'de bu sezon ilk kez mücadele eden Akhisar Belediyespor böylece lig tarihinde yer alan 68.takım oldu. Akhisar Belediyespor tarihinde ilk kez dört büyüklerden biri ile oynuyor. İlk 4 haftada 1 galibiyet 2 beraberlik 1 yenilgi alan Akhisar Belediyespor teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu 1991-95 yılları arasında Galatasaray forması giymişti.

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Di Maria PSG'yi istemiyor 12:38

    Di Maria PSG'yi istemiyor Manchester United'ın Arjantinli yıldızı Di Maria, takımda kalıp kendini kanıtlamak istiyor.

    ŞAMPİY10 » 02.04.2015 12:38 F5Haber'de Oku
  • UEFA'dan Dilan Deniz Gökçek İşcan'a görev 12:25

    UEFA'dan Dilan Deniz Gökçek İşcan'a görev FIFA kokartlı Türk kadın hakem Dilan Deniz Gökçek İşcan, Malta'da oynanacak 2015 Kadınlar Avrupa Şampiyonası ön eleme 2. Grup maçlarında görev alacak

    HABERTÜRK » 02.04.2015 12:25 F5Haber'de Oku
  • Beşiktaş'ta Kerem Tunçeri şoku! 12:21

    Beşiktaş'ta Kerem Tunçeri şoku! Beşiktaş basketbol takımının yıldız oyuncusu Kerem Tunçeri sakatlığı nedeniyle kadrodan çıkarıldı.

    MİLLİYET » 02.04.2015 12:21 F5Haber'de Oku
  • Bomba transfer iddiaları! 12:19

    Bomba transfer iddiaları! Ligin bitimine 9 hafta kala takımlar gelecek sezon için araştırmalarına başladı. Transfer adayları gün yüzüne çıktı. İşte basına yansıyan 9 bomba isimler

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 12:19 F5Haber'de Oku
  • Beşiktaş ve G.Saray gol atarsam... 12:17

    "Beşiktaş ve G.Saray gol atarsam..." Gençlerbirliği'nin Faslı futbolcusu Mustafa El Kabir, takım arkadaşlarının kendisine "Tank" diye seslendiğini söyledi.

    ŞAMPİY10 » 02.04.2015 12:17 F5Haber'de Oku
  • Webo: Kalan 9 maç çok önemli 12:17

    Webo: Kalan 9 maç çok önemli Fenerbahçe'nin Kamerunlu golcüsü Pierre Webo, ligde kalan 9 maçı, Fenerbahçe forması altında oynayacağı en önemli maçlar olarak gördüğünü söyledi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 12:17 F5Haber'de Oku
  • Opare'den taraftara mesaj! 12:14

    Opare'den taraftara mesaj! Beşiktaş'ın Ganalı futbolcusu Daniel Opare, taraftarların kendileri için önemli bir itici güç olduğunu ve Beşiktaş gibi büyük bir takımda forma giymekten mutlu olduğunu söyledi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 12:14 F5Haber'de Oku
  • Tsubasa'nın İspanyol verasiyonu 12:13

    Tsubasa'nın İspanyol verasiyonu İspanya'da oynana maçta kornerden gelen topa vurmak için direğe tırmanan futbolcu, sosyal medyanın en çok konuşulan olayı oldu.

    HABERİN ADRESİ » 02.04.2015 12:13 F5Haber'de Oku
  • UEFA'dan kadın hakemlerimize görev! 12:12

    UEFA'dan kadın hakemlerimize görev! FIFA kokartlı Türk kadın hakem Dilan Deniz Gökçek İşcan, Malta'da oynanacak 2015 Kadınlar Avrupa Şampiyonası ön eleme 2. Grup maçlarında görev alacak.

    ŞAMPİY10 » 02.04.2015 12:12 F5Haber'de Oku
  • Arena'ya şampiyon gideceğiz 12:09

    "Arena'ya şampiyon gideceğiz" Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman, Spor Toto Süper Lig'de şampiyonluğun en büyük adayı olduklarını ve yeni statları Vodafone Arena'ya şampiyon olarak gideceklerini öne sürdü