» » SAMANYOLU »

Ekrem Dumanlı 'Gündem Özel'e konuk oluyor

Eğitime büyük darbe vuran taslak, Türkiye'yi ayağa kaldırdı.

Ekrem Dumanlı 'Gündem Özel'e konuk oluyor

Dershanelerin zorla kapatılmak istenmesine tepkiler çığ gibi arttı. Bakanlığın yalanladığı her şey gerçek çıktı. Konuyu kamuoyuna ilk duyuran ve arkasından sayfalarında geniş yer ayıran Zaman Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı, özel yayınla Samanyolu Haber TV Genel Yayın Yönetmeni Metin Yıkar'a konuk oluyor.

Gündem Özel 29 Kasım Cuma saat 23:00'te Samanyolu Haber TV'de

Haberin Alındığı Kaynak»www.samanyoluhaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Acun Medya'ya telif davası 05:44

    Acun Medya'ya telif davası Dava dilekçesinde, söz konusu eserlerin Akyıldız'ın izni olmadan "O Ses Türkiye" adlı yarışma programında yayınlandığı ve kişilik hakları ile manevi değerlerine saldırıda bulunulduğu öne sürüldü

    HABERTÜRK » 26.05.2015 05:44 F5Haber'de Oku
  • Kazakistan rekabeti! 05:33

    Kazakistan rekabeti! Fahriye Evcen'in eski sevgilisi Özcan Deniz'le şimdiki sevgilisi Burak Özçivit arasında Kazakistan rekabeti yaşanıyor. Deniz, Özçivit'in başrolü Evcen'le paylaştığı filminin vizyona girdiği gün, üç...

    HABERTÜRK » 26.05.2015 05:33 F5Haber'de Oku
  • Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: Biz Suriye'ye girmeyiz, Körfez ısrar ediyor 04:11

    Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: Biz Suriye'ye girmeyiz, Körfez ısrar ediyor Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu eğit-donat programına az sayıyla başlandığını söyledi. Çavuşoğlu, Türkiye ve Suudi Arabistan'ın Suriye'ye girmeyi düşünmediklerinin, bu konuda iki ülke arasında...

    VATAN » 26.05.2015 04:11 F5Haber'de Oku
  • En Dayanıklı 10 Akıllı Telefon 04:06

    En Dayanıklı 10 Akıllı Telefon ‘En Dayanıklı 10 Akıllı Telefon' ile sizlerle bir aradayız.

    VATAN » 26.05.2015 04:06 F5Haber'de Oku
  • 394 ilkokul öğrencisi ve 3 öğretmen zehirlendi 03:36

    394 ilkokul öğrencisi ve 3 öğretmen zehirlendi Nevşehir, Niğde ve Aksaray'da 394 ilkokul öğrencisi ve 3 öğretmen, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı. Yemeklerin Aksaray'daki bir firma tarafından okullara dağıtıldığı öğrenildi.

    VATAN » 26.05.2015 03:36 F5Haber'de Oku
  • Genç hakimler işbaşında! 03:11

    Genç hakimler işbaşında! HSYK'nın avukatlara, sınavla hâkim ya da savcı olmak için 5 yıl olan çalışma zorunluluğunu 3 yıla indirmesinin ardından ağır ceza hâkimliklerinde kürsüler gençleşti. Türkiye'nin sonucunu merakla...

    HABERTÜRK » 26.05.2015 03:11 F5Haber'de Oku
  • İşte Konsensus ve GENAR'ın anket sonuçları 03:04

    İşte Konsensus ve GENAR'ın anket sonuçları CNN TÜRK'te Ahmet Hakan'la Tarafsız Bölge programında genel seçimlere yönelik yapılan son anketlerle ilgili değerlendirmeler yapıldı.

    VATAN » 26.05.2015 03:04 F5Haber'de Oku
  • Derviş canlı yayında CHP'lileri şoka soktu 02:54

    Derviş canlı yayında CHP'lileri şoka soktu CHP'nin iktidara gelmesi halinde, ekonominin başına getireceğini duyurduğu Kemal Derviş, Ahmet Hakan'ın programına konuk oldu.

    AJANSHABER » 26.05.2015 02:54 F5Haber'de Oku
  • Şimşek gibi tahmin! 02:48

    Şimşek gibi tahmin! Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, son günlerin en popüler gündem maddelerinin başında gelen ve olası bir 'koalisyon' ihtimali adına piyasaların da aklına takılan “HDP barajı aşacak mı?”...