HABERLER»SPOR»SAMANYOLU»5 Aralık 2012 Çarşamba, 16:25

Braga - Galatasaray maçı hangi kanalda, saat kaçta? - Son Haber

Şampiyonlar Ligi'nin kritik mücadelesi Braga - Galatasaray maçı saat kaçta, hangi kanalda yayınlanacak?

Braga - Galatasaray maçı hangi kanalda, saat kaçta? - Son Haber

Şampiyonlar Ligi'nin gruplardaki son ve kritik maçında Braga ile Galatasaray karşı karşıya geliyor...

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Kayserispor'da maddi kriz patladı! 00:59

    Kayserispor'da maddi kriz patladı! Maddi sıkıntılar içerisinde olan Kayserispor'da ilginç gelişme yaşandı. Kulübün otobüsü ve araçları satıldı, bankadan kredi çekildi. Geçici sıkıntıyı çözen yönetim, bu kez primleri nasıl ödeyeceğini...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:59 F5Haber'de Oku
  • Banvit avantajı kaptı! 00:50

    Banvit avantajı kaptı! Basketboldaki temsilcimiz Banvit, ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında sahasında Rusya'nın Khimki takımını 83 - 82 yenerek rövanş maçı öncesi avantaj sağladı.

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:50 F5Haber'de Oku
  • 'Avantajlı bir skor değil' 00:44

    'Avantajlı bir skor değil' Banvit Basketbol Kulübü Başantrenörü Selçuk Ernak ULEB Avrupa Kupası yarı final ilk maçında 83-82 kazandıkları Khimki maçına ilişkin, "Moskova'ya avantajlı bir skor ile gitmiyoruz" dedi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:44 F5Haber'de Oku
  • Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 00:40

    Banvit Khimki Moskova maç sonucu: 83-82 EUROCUP yarı final ilk maçında Bandırma'da Rusya'nın güçlü temsilcilerinden Khimki Moskova takımıyla karşılaşan Banvit, karşılaşmadan 83-82 galip ayrıldı. Banvit Khimki Moskova maçının detayları...

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:40 F5Haber'de Oku
  • Real Madrid'de Pepe şoku! 00:38

    Real Madrid'de Pepe şoku! La Liga ekiplerinden Real Madrid başarılı savunma oyuncusundan bir süre yoksun kalacak...

    ÜLKE HABER » 02.04.2015 00:38 F5Haber'de Oku
  • Pogba, Barcelona'ya doğru 00:28

    Pogba, Barcelona'ya doğru Juventus'ta sportif direktör Pavel Nedved yıldız oyuncu için Barcelona'nın da aralarında bulunduğu birçok kulübün talip olduğunu belirtti.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:28 F5Haber'de Oku
  • Bursaspor'a UEFA'dan müjde! 00:09

    Bursaspor'a UEFA'dan müjde! Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası almasına rağmen UEFA lisans başvurusunu TFF'ye teslim eden Bursaspor'a müjdeli haber geldi.

    MİLLİYET » 02.04.2015 00:09 F5Haber'de Oku
  • Bursaspor'a UEFA'dan müjde 23:52

    Bursaspor'a UEFA'dan müjde Avrupa kupalarından 1 yıl men cezası almasına rağmen UEFA lisans başvurusunu TFF'ye teslim eden Bursaspor'a müjdeli haber geldi.

    ŞAMPİY10 » 01.04.2015 23:52 F5Haber'de Oku
  • Kayserispor'da maddi kriz patladı! 23:26

    Kayserispor'da maddi kriz patladı! Maddi sıkıntılar içerisinde olan Kayserispor'da ilginç gelişme yaşandı. Kulübün otobüsü ve araçları satıldı, bankadan kredi çekildi. Geçici sıkıntıyı çözen yönetim, bu kez primleri nasıl ödeyeceğini...

    ŞAMPİY10 » 01.04.2015 23:26 F5Haber'de Oku
  • Banvit bir adım önde! 23:23

    Banvit bir adım önde! Eurocup yarı final ilk maçında Khimki'yi ağırlayan Banvit, salondan galip ayrılan taraf oldu.

    CNNTÜRK » 01.04.2015 23:23 F5Haber'de Oku