HABERLER»SİYASET»SAMANYOLU»23 Şubat 2012 Perşembe, 16:31

Bakan Günay'dan İncil açıklaması

Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, Ankara Adalet Sarayı'ndaki adli emanette bulunduğu iddia edilen tarihi İncil ile ilgili, 'Aramice olduğu tahmin edilen ve Hazreti İsa'nın kullandığı dile uygun olduğu söylenen bir İncil intikal etmiştir" dedi.

Bakan Günay'dan İncil açıklaması

Günay, yönetmen Yusuf Kurçenli'nin cenaze töreni için geldiği Teşvikiye Camisi'nde gazetecilerin sorularını cevapladı. Ankara Adalet Sarayı'nda adli emanette tarihi bir İncil bulunduğuna ilişkin iddiaların sorulması üzerine Günay, şunları dile getirdi.

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON SİYASET HABERLERİ

  • Eğit-donat mayısta başlıyor 12:34

    Eğit-donat mayısta başlıyor - Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz, “Eğit-donat Mayıs ayında başlar diye düşünüyoruz” dedi.

    F5HABER » 31.03.2015 12:34
  • Enerji Bakanı'ndan kesintiyle ilgili açıklama 12:24

    Enerji Bakanı'ndan kesintiyle ilgili açıklama Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, elektrik kesintisi ile ilgili açıklama yaptı.

    MİLLİYET » 31.03.2015 12:24 F5Haber'de Oku
  • Terör dahil, araştırıyoruz 12:12

    "Terör dahil, araştırıyoruz" Başbakan Ahmet Davutoğlu, Türkiye'nin birçok ilinde meydana gelen kesintinin nedenini araştırdıklarını söyledi.

    ÜLKE HABER » 31.03.2015 12:12 F5Haber'de Oku
  • 'MHP ittifak yapmayacak' 11:40

    'MHP ittifak yapmayacak' -MHP Genel Başkan Yardımcısı Yalçın, "Mevcut konjonktürde MHP'nin bir ittifaka açık olmadığını tekraren ifade ediyoruz. MHP, 7 Haziran genel seçimlerine ittifak yaparak girmeyecektir" dedi.

    F5HABER » 31.03.2015 11:40
  • Osman Gökçek kimdir? 11:00

    Osman Gökçek kimdir? Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in oğlu ve 7 Haziran seçimlerinde Ak Parti Aday Adayı olan Osman Gökçek kimdir?

    ÜLKE HABER » 31.03.2015 11:00 F5Haber'de Oku
  • YSK son kararı verdi: Kullanılamaz 10:48

    YSK son kararı verdi: Kullanılamaz Yüksek Seçim Kurulu (YSK), ikamet edilen konutların seçim bürosu olarak kullanılamayacağına karar verdi.

    AJANSHABER » 31.03.2015 10:48 F5Haber'de Oku
  • Başkanlık sistemi için referandum sinyali! 10:17

    Başkanlık sistemi için referandum sinyali! Slovakya'nın başkenti Bratislava'da konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan eğer 7 Haziran seçimlerinde '400' vekil gelmezse referanduma gidileceğini söyledi.

    AJANSHABER » 31.03.2015 10:17 F5Haber'de Oku
  • HDP iki isim için harekete geçti! 10:13

    HDP iki isim için harekete geçti! Milletvekili aday listeleri üzerinde çalışmalarını yürüten HDP, yurtdışında sürgünde olan KCK Yürütme Konseyi Üyesi Zübeyir Aydar ve Remzi Kartal'ı aday göstermeyi planlıyor. HDP yetkilileri, iki...

    AJANSHABER » 31.03.2015 10:13 F5Haber'de Oku
  • 'Artık Türkiye bir değişimin içerisinde' 08:52

    'Artık Türkiye bir değişimin içerisinde' -Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Artık Türkiye bir değişimin, dönüşümün içerisinde. Şu anda bize giydiğimiz gömlek dar geliyor'' dedi.

    F5HABER » 31.03.2015 08:52
  • Altan Tan'dan HDP için şok sözler 08:51

    Altan Tan'dan HDP için şok sözler HDP milletvekili Altan Tan, düzenlediği basın toplantısında, seçim değerlendirmesi ve Yemen'deki iç savaşa değindi.

    F5HABER » 31.03.2015 08:51