» » SAMANYOLU »

Altın fiyatları rekor kırabilir!

Samanyolu Haber'e telefonla bağlanan Yatırım Uzmanı Sedat Korkmaz, altın fiyatları ile ilgili önemli değerlendirmelerde bulundu.

Altın fiyatları rekor kırabilir!

Parasal gelişme politikalarının önümüzdeki dönemde de devam etmesi durumunda altın fiyatlarında büyük bir yükselişin öngörüldüğünü söyleyen Korkmaz, altın rakamlarında yeni rekorların gelebileceğini ifade etti.

İşte altınla ilgili yatırımcıları yakından ilgilendiren o açıklamalar...

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Anneye erken emeklilik 08:36

    Anneye erken emeklilik Doğum yapanlar ile engelli çocuğu olan anneler erken emekli olabiliyor. Doğum borçlanması ile anneler 6 yıl prim kazanırken, engelli çocuğu olanların da yaşı düşüyor

    VATAN » 27.05.2015 08:36 F5Haber'de Oku
  • İşte çok formüllü erken emeklilik şartları 08:34

    İşte çok formüllü erken emeklilik şartları Doğum yapanlar ile engelli çocuğu olan anneler erken emekli olabiliyor. Doğum borçlanması ile anneler 6 yıl prim kazanırken, engelli çocuğu olanların da yaşı düşüyor

    MEDYAHABER » 27.05.2015 08:34 F5Haber'de Oku
  • 15 dakika için sadece 800 metre kaldı 08:29

    15 dakika için sadece 800 metre kaldı Göztepe-Kazlıçeşme arasını 100 dakikadan 15 dakikaya indirecek Avrasya Tüneli'nde 3.340 metrelik kazı çalışmalarının bitmesine 820 metre kaldı.

    F5HABER » 27.05.2015 08:29
  • İstanbul'da petrol arayacaklar! 08:16

    İstanbul'da petrol arayacaklar! 'Taşı toprağı altın' diye bilinen İstanbul'da yakın gelecekte 'petrol bulundu' haberleri çıkarsa şaşırmamak gerekecek.

    MİLLİYET » 27.05.2015 08:16 F5Haber'de Oku
  • Çerez fiyatlarına don ve kuraklık darbesi 08:10

    Çerez fiyatlarına don ve kuraklık darbesi Türkiye'de son yıllarda yaşanan don ve kuraklık felaketleri sonrası kuruyemiş fiyatları tavan yaptı. Bazı ürünlerde yıllık fiyat artışı yüzde 100'ü geçti. Son olarak yer fıstığı ve badem içinin...

    AJANSHABER » 27.05.2015 08:10 F5Haber'de Oku
  • Avrasya Tüneli'nin yüzde 75'i tamam 07:48

    Avrasya Tüneli'nin yüzde 75'i tamam Göztepe-Kazlıçeşme arasını 100 dakikadan 15 dakikaya indirecek Avrasya Tüneli'nde 3.340 metrelik kazı çalışmalarının bitmesine 820 metre kaldı. Planlanandan hızlı ilerlenince açılış tarihi de erkene...

    MİLLİYET » 27.05.2015 07:48 F5Haber'de Oku
  • Öğretmenler dikkat! 12 Haziran'da... 07:22

    Öğretmenler dikkat! 12 Haziran'da... Aday öğretmen ilki geçtiğimiz 15 Mayıs'ta yapılan diğeri de 12 Haziran'da gerçekleştirilecek iki aşamalı performans değerlendirmesine girecek, başarılı olursa yazılı sınava katılacak

    VATAN » 27.05.2015 07:22 F5Haber'de Oku
  • Dolarda 2.65'e dikkat! 03:54

    Dolarda 2.65'e dikkat! Dolar kurunda hareketlilik had safhada.

    VATAN » 27.05.2015 03:54 F5Haber'de Oku
  • Gurbetçiler parasız kaldı! 02:44

    Gurbetçiler parasız kaldı! Gurbetçilerin Türkiye'ye para yollama geleneği Avrupa kriziyle bitti. 2014'te Almanya'dan Türkiye'ye 500 milyon dolar geldiğini, Türkiye'den Almanya'ya 1.5 milyar dolar gittiğini söyleyen UPT CEO'su...

    HABERTÜRK » 27.05.2015 02:44 F5Haber'de Oku
  • Merkel üst üste beşinci kez dünyanın en güçlü kadını seçildi 01:08

    Merkel üst üste beşinci kez dünyanın en güçlü kadını seçildi Almanya Başbakanı Angela Merkel, Forbes dergisi tarafından hazırlanan 'dünyanın en güçlü kadını' sıralamasında ilk sıraya yerleşti. Merkel üst üste 5'inci kez listenin ilk sırasında yer aldı.

    AJANSHABER » 27.05.2015 01:08 F5Haber'de Oku