» » SAMANYOLU »

Akciğer hastalarına müjde

Akciğer hastalarına müjde

Akciğer hastaları, artık 'spirometre' adı verilen cihazla evde solunum testi yapabilecek.

Haberin Alındığı Kaynak»samanyoluhaber.com

EN SON SAĞLIK HABERLERİ

  • Anoreksiya Nervoza nedir? 00:57

    Anoreksiya Nervoza nedir? Siz veya tanıdığınız birinde anoreksiya varsa, hemen yardım alın. Bu problem ne kadar uzun sürerse, başa çıkması o kadar güçleşir.

    MİSTİK ALEM » 11.02.2016 00:57 F5Haber'de Oku
  • Siyah çayın sağlığa 12 yararı 00:37

    Siyah çayın sağlığa 12 yararı Sürekli yeşil çay ve bitki çayları ile ilgili haberler görürüz ama siyah çayı hayatımızdan eksik etmyiz. Peki siyah çay sağlığımıza nasıl etki ediyor hiç düşündünüz mü?

    MİSTİK ALEM » 11.02.2016 00:37 F5Haber'de Oku
  • Meme kanseri erkeklerde daha hızlı ilerliyor! 22:34

    Meme kanseri erkeklerde daha hızlı ilerliyor! İzmir Üniversitesi Hastanesi Genel Cerrahi Uzmanı Yrd. Doç.Dr. İsmail Özsan, daha çok kadınlarda görülen meme kanserinin, erkeklerde daha agresif ve hızlı ilerlediğini söyledi.

    SACİT ASLAN » 10.02.2016 22:34 F5Haber'de Oku
  • En ekonomik D vitamini kaynağı 20:17

    En ekonomik D vitamini kaynağı Kış aylarında mümkün olduğunca güneşlenmek ve yetersiz olduğu durumlarda doğal yollardan D vitamini desteği almak gerekir.

    MİSTİK ALEM » 10.02.2016 20:17 F5Haber'de Oku
  • Tıbbın görünmeyen kahramanları... 18:06

    Tıbbın görünmeyen kahramanları... 120 yıl önce X ışınlarını bularak insanlık ve tıpta büyük bir buluş ile çığır açan Wilhelm Conrad Röntgen'in ölüm yıldönümü olan 10 Şubat, Radyoloji konusunda kamuoyu bilincini artırmak için, Avrupa...