» » SAMANYOLU »

Açıköğretim e-Öğrenme Portalı (Yıllık) için tıklayın - AÖF sınav soruları

AÖF sınav soruları ve cevapları ne zaman açıklanacak? 14-15 Aralık 2013 tarihinde yapılan, AÖF 2013 yılı Güz dönemi ara sınavının soruları ve cevapları ne zaman açıklanacak?

Açıköğretim e-Öğrenme Portalı (Yıllık) için tıklayın - AÖF sınav soruları

AÖF sınav sonuçları, soruları ve cevapları genelikle aöf sınavı bittikten sonra ki hafta aöf resmi internet sitesinde açıklanmaktadır.
AÖF soru ve cevapları açıklanır açıklanmaz samanyoluhaber.com'dan ulaşabilirsiniz...
Soru ve cevaplar yayınlanınca bu adresten
Haberin Alındığı Kaynak»www.samanyoluhaber.com

EN SON EĞİTİM HABERLERİ

  • Öğretmen olma şartları zorlaşıyor 22:25

    Öğretmen olma şartları zorlaşıyor Öğretmenlerin atama ve yer değiştirme yönetmeliği değişti. Öğretmenler artık sözlü ve yazılı sınavlara tabi tutulacak.

    ÜLKE HABER » 18.04.2015 22:25 F5Haber'de Oku
  • 'Atamaların iptal edilmesini istiyoruz' 21:47

    'Atamaların iptal edilmesini istiyoruz' Şırnak ve Batman'daki bazı eğitim sendikalarının şube başkanları, 2010 KPSS'deki usulsüzlük iddiaları ile ilgili soruşturmadan umutlu. Şube başkanları, suçluların cezalandırılmasını ve...

    AJANSHABER » 18.04.2015 21:47 F5Haber'de Oku
  • MEB'den 'keyfilik' iddiasına yalanlama 19:50

    MEB'den 'keyfilik' iddiasına yalanlama Milli Eğitim Bakanlığı, Öğretmen Atama ve Yer Değiştirme Yönetmeliğinde yapılan düzenlemelerin objektif olmadığı ve keyfi yapılacağı iddiasının gerçek dışı olduğunu bildirdi.

    MEDYAHABER » 18.04.2015 19:50 F5Haber'de Oku
  • Bakan Zeybekci’den HDP saldırısına kınama 17:30

    Bakan Zeybekci’den HDP saldırısına kınama Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, "Türkiye'de her kim milletin ekonomik menfaatlerini manipüle ederse, bunu yapanları onların ellerini yakacak şekilde ellerinde bırakırız" dedi. Bakan Zeybekci ayrıca...

    F5HABER » 18.04.2015 17:30
  • LYS başvuru süresi uzatılmayacak 16:05

    LYS başvuru süresi uzatılmayacak Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) için başvuruların 21 Nisan'da sona ereceği ve başvuru süresinin uzatılmayacağı bildirildi.

    MEDYAHABER » 18.04.2015 16:05 F5Haber'de Oku
  • ÖSYM'den kritik 'LYS' uyarısı 12:39

    ÖSYM'den kritik 'LYS' uyarısı ÖSYM, Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) için başvuruların 21 Nisan'da biteceğini ve başvuru süresinin uzatılmayacağı açıkladı.

    ÜLKE HABER » 18.04.2015 12:39 F5Haber'de Oku
  • Sınav öncesi ve sınav günü nasıl beslenmeli? 12:22

    Sınav öncesi ve sınav günü nasıl beslenmeli? Öğrencilerin sınav öncesi ve sınav günü yaşadığı yoğun stres ve heyecan, insan vücudunun enerji tüketimini artırıyor. Özellikle bu günlerde beslenme kurallarına uymak ayrı bir önem taşıyor. Pekiyi...

    ÜLKE HABER » 18.04.2015 12:22 F5Haber'de Oku
  • 50 puan alamayan öğretmen olamayacak 07:36

    50 puan alamayan öğretmen olamayacak Öğretmen olma ve atanma kriterleri sil baştan değişti. Yönetmeliğe göre, 50 puan alamayanın memuriyeti ortadan kalkacak. Öğretmen olmak isteyenler, önce 1 yıl aday olup sınava girecek

    ÜLKE HABER » 18.04.2015 07:36 F5Haber'de Oku
  • Öğretmenlere mobil not defteri geliyor 23:51

    Öğretmenlere mobil not defteri geliyor Milli Eğitim Bakanlığı, klasik not defterlerinin yerini alacak "akıllı not defteri" uygulaması geliştirdi.

    F5HABER » 17.04.2015 23:51
  • Türkiye'den 100 öğrenci Avrupa'ya staja gidecek 22:49

    Türkiye'den 100 öğrenci Avrupa'ya staja gidecek İSO, Kültür, Şehir, Kadir Has, Sabancı ve Üsküdar üniversiteleri ile Türkiye Bilişim Vakfı ve Türk Kültür Vakfı-AFS ortaklığıyla oluşturulan Avrupa Staj Konsorsiyumu, 100 öğrenciyi yurt dışına staja...