» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

1 Kasım Perşembe günü TNS verilerine göre kim ne izledi?

1 Kasım reytingleri
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Kanyonda mahsur kalan aileyi AKUT kurtardı 05:29

    Kanyonda mahsur kalan aileyi AKUT kurtardı Marmaris'de çıktıkları kanyon içindeki kayalıklarda mahsur kalan baba ve iki oğlunu AKUT ekibi yaklaşık 5 saat süren operasyonla kurtardı

    HABERTÜRK » 03.09.2015 05:29 F5Haber'de Oku
  • Kütahya'da deprem! 05:19

    Kütahya'da deprem! Kütahya'nın Simav ilçesinde, hafif şiddetli 3 ayrı deprem meydana geldi.

    F5HABER » 03.09.2015 05:19
  • Yolcu otobüsü tarlaya uçtu: 29 yaralı! 05:18

    Yolcu otobüsü tarlaya uçtu: 29 yaralı! Erzurum'da gecenin karanlığında sürücünün yolu şaşırması üzerine yoldan çıkan yolcu otobüsü tarlaya uçtu. 29 kişinin yaralandığı kazada can pazarı yaşandı.

    F5HABER » 03.09.2015 05:18
  • Astsubay orduevinde korkutan yangın 05:18

    Astsubay orduevinde korkutan yangın Konya Astsubay Orduevi'nde mutfak bacasından çıktığı iddia edilen yangın sonrası alevler içinde kalan binanın çatısı, itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu söndürüldü.

    F5HABER » 03.09.2015 05:18
  • Girdikleri kahvehaneyi hem taradılar, hem de bombaladılar! 05:17

    Girdikleri kahvehaneyi hem taradılar, hem de bombaladılar! Diyarbakır'da yüzü maskeli 4 şahıs girdikleri bir kıraathanede bulunan tombala makinasını ve yüklü miktarda parayı aldıktan sonra burada bulanan vatandaşların üzerine uzun namlulu silahla ateş ederek...

    F5HABER » 03.09.2015 05:17
  • TIR ile benzin tankeri çarpıştı: 1 ölü! 05:16

    TIR ile benzin tankeri çarpıştı: 1 ölü! Sakarya TEM otoyolunda meydana gelen trafik kazası sonrası çıkan TIR yangınında bir kişi yanarak hayatını kaybetti.

    F5HABER » 03.09.2015 05:16
  • Boğaz'da mahsur kalan vapur kurtarıldı! 05:16

    Boğaz'da mahsur kalan vapur kurtarıldı! İstanbul, Harem açıklarında dün akşam saatlerinde motor arızası nedeniyle mahsur kalan arabalı vapur yaklaşık 8 buçuk saatlik çalışmanın ardından kurtarıldı. Kurtarılan vapur, Harem feribot...

    F5HABER » 03.09.2015 05:16
  • Başı kamyonun dorsesine sıkışarak can verdi! 05:14

    Başı kamyonun dorsesine sıkışarak can verdi! İzmir'in Çiğli ilçesinde, hafriyat boşaltmaktan dönen TIR şoförü Üçler Ş. (54) dorsenin içine bakmak isterken, kapağın aniden kapanmasıyla başı dorseye sıkışarak hayatını kaybetti.

    F5HABER » 03.09.2015 05:14
  • İzmir'de iki bomba ihbarı polisi harekete geçirdi! 05:13

    İzmir'de iki bomba ihbarı polisi harekete geçirdi! İzmir'in Karşıyaka ilçesinde AK Parti İlçe Başkanlığı yakınına ve Konak Halkapınar ESHOT Aktarma Merkezi'ne bırakılan iki şüpheli paket korkuttu.

    F5HABER » 03.09.2015 05:13
  • İzmir'de şüpheli paket alarmı! 04:37

    İzmir'de şüpheli paket alarmı! Karşıyaka ile Konak ilçesindeki şüpheli paketler fünyeyle patlatıldı.

    VATAN » 03.09.2015 04:37 F5Haber'de Oku