» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

İstanbul'da bulunan Amerikan Hastanesi'nde dün sabah saatlerinde doğum yapan Funda Arar, bir erkek çocuk dünyaya getirdi.

Funda Arar doğum yaptı!..
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON MAGAZİN HABERLERİ

  • Levent Kırca hastalığı ile ilgili ilk kez konuştu 12:47

    Levent Kırca hastalığı ile ilgili ilk kez konuştu Karaciğer kanserine yakalanan Levent Kırca, hastalığıyla ilgili ilk kezkonuştu. Kemoterapi tedavisi gören ünlü oyuncu, "Tedavim başarıyla sürüyor. Ölümden korkmadığımı, ölüme karşı dik durduğumu...

    YEDİ RENK HABER » 30.08.2015 12:47 F5Haber'de Oku
  • Eliz Sakuçoğlu'nu şok eden pişti! 12:30

    Eliz Sakuçoğlu'nu şok eden pişti! 31. yaşını sevgilisi Beran Benan'la Çeşme'de kutlayan Eliz Sakuçoğlu, hayatının sürprizini yaşadı. Güzel stil danışmanı bir anda karşısında Murat Boz'u görünce bozguna uğradı.

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 12:30 F5Haber'de Oku
  • Herkes Serenay'ın paylaştığı pozu konuşuyor! 11:33

    Herkes Serenay'ın paylaştığı pozu konuşuyor! Reklam yüzü oldukları firmanın ekibiyle sürpriz bir doğum günü kutlaması için bir araya gelen Serenay Sarıkaya ve Kerem Bürsin'in sevenleri, 'Âşıklar yeniden bir projede mi yer alacak' diyerek...

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 11:33 F5Haber'de Oku
  • Beren Saat hamile mi? 11:32

    Beren Saat hamile mi? Beren Saat- Kenan Doğulu çifti Milas Havaalanı'nda görüntülendi. Kilo alan ve göbeği belirginleşen Saat'i görenler "Acaba bu kez hamile mi" demekten kendilerini alamadı.

    YEDİ RENK HABER » 30.08.2015 11:32 F5Haber'de Oku
  • Ölümsüzlük mümkün mü? 11:17

    Ölümsüzlük mümkün mü? İşte, yaşlanmayı durdurabilecek 5 teknoloji!

    MEDYATAVA » 30.08.2015 11:17 F5Haber'de Oku
  • Birkan Sokullu'dan şok eden hamle!.. 10:34

    Birkan Sokullu'dan şok eden hamle!.. Sürpriz şekilde biten Aslı Enver ve Birkan Sokullu ayrılığı hakkında iddialar sürerken, oyuncu Birkan Sokullu, evliliğinin izlerini sosyal medyadan kaldırdı.

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 10:34 F5Haber'de Oku
  • Sezen Aksu terörü kınadı 10:03

    Sezen Aksu terörü kınadı Muğla'nın Bodrum ilçesinde bulunan tarihi antik tiyatroda sahne alan Sezen Aksu, konser öncesi yaptığı konuşmada terörü kınadı.

    F5HABER » 30.08.2015 10:03
  • Murat ile Merve balayında 10:02

    Murat ile Merve balayında Kısa süre önce dünyaevine giren ünlü sanatçı Murat Dalkılıç ve oyuncu Merve Boluğur çifti balayına Bodrum'da başladı.

    F5HABER » 30.08.2015 10:02
  • Bergüzar Korel'in kız bebek hazırlığı! 09:36

    Bergüzar Korel'in kız bebek hazırlığı! Bu sezon dizi yapmayacağını açıklayan Bergüzar Korel, yeniden anne olmak istiyor. Ali isminde oğlu bulunan oyuncunun özellikle kız çocuğu istediği gelen bilgiler arasında…

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 09:36 F5Haber'de Oku
  • Hastalığı hakkında ilk kez konuştu 09:20

    Hastalığı hakkında ilk kez konuştu Kemoterapi tedavisi gören ünlü oyuncu, "Tedavim başarıyla sürüyor. Ölümden korkmadığımı, belirtmek isterim. Ölüm de gelirse, saygıyla karşılarım kendisini" dedi.

    VATAN » 30.08.2015 09:20 F5Haber'de Oku