» » SACİT ASLAN »

Chelsea'li yıldız Fener'e gelecek mi?..

Fenerbahçe'ye, Cardozo'nun alternatifi olarak bir süredir Senegalli Demba Ba düşünülüyor...

Chelsea'li yıldız Fener'e gelecek mi?..

Rooney Chelsea'ye Demba Ba Fener'e

İngiliz Express gazetesi de bu iddialara katıldı. Gazete, Torres ve Ba'yı satarak, Rooney'yi almak isteyen Chelsea'nin, Fenerbahçe'nin Ba için teklif ettiği 8 milyon sterlin'lik teklifi kabul edeceğini bildirdi.

FOTOMAÇ İNTERNET SİTESİ


Haberin Alındığı Kaynak»www.sacitaslan.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Olcay ilkleri yaşıyor 17:18

    Olcay ilkleri yaşıyor Siyah-beyazlı takıma geldiği 2012 -2013 sezonundan itibaren beyefendi kişiliği, özel hayatına gösterdiği dikkat ve hiç sakatlanmamasıyla Terminatör lakabını alan Olcay Şahan, bu sezon gözle görülür...

    HABERTÜRK » 28.04.2015 17:18 F5Haber'de Oku
  • Ünal Karaman'dan futbolcularına uyarı! 17:16

    Ünal Karaman'dan futbolcularına uyarı! Adana Demirspor, Manisa karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürüyor.

    MİLLİYET » 28.04.2015 17:16 F5Haber'de Oku
  • Klopp, bir futbolcunun eşiyle ilişki yaşadı 17:14

    "Klopp, bir futbolcunun eşiyle ilişki yaşadı" Jürgen Klopp'un Borussia Dortmund'dan ayrılma kararının gerekçesi ile ilgili şok bir iddia ortaya atıldı. Almanya'yı karıştıran bu dedikoduya Klopp, basın toplantısında cevap verdi

    HABERTÜRK » 28.04.2015 17:14 F5Haber'de Oku
  • Kuyt'tan sonra F.Bahçe'de bir ayrılık daha! 17:13

    Kuyt'tan sonra F.Bahçe'de bir ayrılık daha! Dirk Kuyt'ın ülkesine döneceğini belirtmesinin ardından bir yıldız daha Fenerbahçe'den ayrılıyor.

    ÜLKE HABER » 28.04.2015 17:13 F5Haber'de Oku
  • Ibrahimovic PSG'de kalacak 17:13

    Ibrahimovic PSG'de kalacak Paris Saint Germain Başkanı el-Halifi, "Ibrahimovic gelecek sezon kesinlikle bizimle olacak" dedi.

    MİLLİYET » 28.04.2015 17:13 F5Haber'de Oku
  • Cem'den erken veda 17:12

    Cem'den erken veda TEB BNP Paribas İstanbul Open Erkekler Tenis Turnuvası'nda ilk turda İspanyol Daniel Gimeno Traver, Türk tenisçi Cem İlkel'i 2-0 yendi

    HABERTÜRK » 28.04.2015 17:12 F5Haber'de Oku
  • Ibrahimovic PSG'de kalıyor 17:12

    Ibrahimovic PSG'de kalıyor Fransa Ligue 1 takımlarından Paris Saint Germain'in Katarlı başkanı Nasır el-Halifi, hakkında transfer iddiaları çıkan İsveçli golcü Zlatan Ibrahimovic'in gelecek sezon takımda kalacağını söyledi.

    ŞAMPİY10 » 28.04.2015 17:12 F5Haber'de Oku
  • Şok iddia! Kloop, futbolcusunun eşiyle... 17:08

    Şok iddia! Kloop, futbolcusunun eşiyle... Jürgen Klopp'un Borussia Dortmund'dan ayrılma kararının gerekçesi ile ilgili şok bir iddia ortaya atıldı. Almanya'yı karıştıran bu dedikoduya Klopp, basın toplantısında cevap verdi.

    MİLLİYET » 28.04.2015 17:08 F5Haber'de Oku
  • Semih Kaya 11'e dönüyor 17:07

    Semih Kaya 11'e dönüyor Galatasaray'da uzun süredir sakatlığı sebebiyle formasından uzak kalan ve bir süredir takımla birlikte çalışmalarını sürdüren Semih Kaya, Sivasspor maçıyla birlikte ilk 11'e dönüyor.

    ŞAMPİY10 » 28.04.2015 17:07 F5Haber'de Oku
  • Odegaard kadroya alındı 16:57

    Odegaard kadroya alındı La Liga ekiplerinden Real Madrid'in teknik direktörü Carlo Ancelotti, B takımda oynayan 16 yaşındaki Norveçli orta saha oyuncusu Martin Odegaard'ı, ligde yarın oynanacak Almeria maçının kadrosuna...