» » PROJELER »

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları. Selimpaşa Emlak Konutları en güncel konut fiyatlarını projeler.com.tr sitesinden öğrenebilirsiniz.

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları

İstanbul Selimpaşa'da konumlandırılan proje 22 ticari ünite ve 820 konuttan meydana geliyor.

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları

DAİRE TİPİ FİYAT LİSTESİ

2+1(108-133 m2) 114.500 TL - 145.500 TL

3+1(147-196 m2) 156.500 TL - 260.500 TL

3+1 dubleks(195-205 m2) 218.500 TL - 242.500 TL

Haberin Alındığı Kaynak»www.projeler.com.tr

EN SON EMLAK HABERLERİ

  • Kredi çekecekler dikkat! 10:37

    Kredi çekecekler dikkat! Tüketici kredisi sözleşmelerine ilişkin esasları belirleyen yönetmelik yenilendi.Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan Gümrük ve Ticaret Bakanlığı yönetmeliğine göre, tüketicinin yazılı...

    EMLAK EKİ » 22.05.2015 10:37 F5Haber'de Oku
  • Madene maliyet farkı dopingi 10:22

    Madene maliyet farkı dopingi Maden işletmeleri için hükümetten yeni reform adımları geldi. Başbakan Davutoğlu, işletmeye her işçi için getirilen 1.650 TL maliyetin devlet tarafından sübvanse edilebileceğini açıklaması...

    EMLAK EKİ » 22.05.2015 10:22 F5Haber'de Oku
  • Tema Banyo'dan yeni ürünler 10:13

    Tema Banyo'dan yeni ürünler Tema Banyo, yeni ürünleri tüketicilerine sundu

    VATAN » 22.05.2015 10:13 F5Haber'de Oku
  • Alacağınız evin gerçek değerini nasıl bulursunuz? 10:07

    Alacağınız evin gerçek değerini nasıl bulursunuz? Almak istediğiniz evi belirlediniz ancak ödeyeceğiniz fiyat evin gerçek değeri mi, yoksa değerinden fazla mı ödüyorsunuz? Bu yazımızda istenen fiyatın doğru fiyat olup olmadığını nasıl...

    EMLAK EKİ » 22.05.2015 10:07 F5Haber'de Oku
  • Dolar 2,59'un altında işlem görüyor! 10:07

    Dolar 2,59'un altında işlem görüyor! Dün akşamüstü 2,59'u aşan Dolar/TL bu sabah 2,59'un altında işlem görüyor.

    EMLAK EKİ » 22.05.2015 10:07 F5Haber'de Oku
  • 4. yıldızın ucunda 500 milyon var! 09:52

    4. yıldızın ucunda 500 milyon var! 20'nci şampiyonluğu kazanıp 4'üncü yıldızı takmak için Galatasaray ve Fenerbahçe ligin bitimine iki hafta kala son kozlarını oynuyor. Şampiyonluk kupasını kaldıran takım en az 500 milyon liranın...

    EMLAK EKİ » 22.05.2015 09:52 F5Haber'de Oku
  • Serbest piyasa döviz fiyatları 09:42

    Serbest piyasa döviz fiyatları Dolar 2,5900 liradan, avro 2,8900 liradan güne başladı.

    EMLAK EKİ » 22.05.2015 09:42 F5Haber'de Oku
  • Dünyada yoksulluk arttı... 09:27

    Dünyada yoksulluk arttı... OECD'nin raporu dünyada yoksulluğun arttığını ortaya koydu. Türkiye'nin gençleri bu artıştan daha çok etkilendi ve yüzde 28.5 yoksulluk oranı ile 34 OECD ülkesini geride bıraktı.

    EMLAK EKİ » 22.05.2015 09:27 F5Haber'de Oku
  • Bursa'daki eylem Çin'i bile vurdu! 09:27

    Bursa'daki eylem Çin'i bile vurdu! Oyak Otomotiv Grubu Başkanı Celal Çağlar, "İşçi eylemleri yüzünden Türkiye'den ürün tedariğinin durması nedeniyle Fransa'dan Çin'e kadar Renault fabrikalarında üretimin aksadı" dedi. Renault Avrasya...