HABERLER»EMLAK»PROJELER»15 Şubat 2013 Cuma, 13:50

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları. Selimpaşa Emlak Konutları en güncel konut fiyatlarını projeler.com.tr sitesinden öğrenebilirsiniz.

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları

İstanbul Selimpaşa'da konumlandırılan proje 22 ticari ünite ve 820 konuttan meydana geliyor.

Selimpaşa Emlak Konutları Konut Fiyatları

DAİRE TİPİ FİYAT LİSTESİ

2+1(108-133 m2) 114.500 TL - 145.500 TL

3+1(147-196 m2) 156.500 TL - 260.500 TL

3+1 dubleks(195-205 m2) 218.500 TL - 242.500 TL

Haberin Alındığı Kaynak»www.projeler.com.tr

EN SON EMLAK HABERLERİ

  • Vadişehir'de lansman fırsatı 08:42

    Vadişehir'de lansman fırsatı Başakşehir'de yükselen Vadişehir projesinde lansmana özel metrekare 2850 lira

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 08:42 F5Haber'de Oku
  • O uygulama yarın sona erecek 08:27

    O uygulama yarın sona erecek Şehirler arası yük ve yolcu taşıyan ticari araçların 1 Aralık 2014'te başlayan kış lastiği takma zorunluluğu yarın sona erecek.

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 08:27 F5Haber'de Oku
  • Emekli zammı hamlesi 08:02

    Emekli zammı hamlesi Başbakan, 1000 liradan daha düşük maaşlı emekliye 100 lira zam yapılacağını, 1000 lira üstünün 1100'e tamamlanacağını söyledi. Artışlardan emeklilerin yüzde 60'ı yararlanacak

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 08:02 F5Haber'de Oku
  • Faturada yeni dönem! 08:02

    Faturada yeni dönem! İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 08:02 F5Haber'de Oku
  • Elektrik kesildi o süre uzatıldı! 07:52

    Elektrik kesildi o süre uzatıldı! Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, yurt genelinde yaşanan elektrik kesintisi nedeniyle prim ödemeleriyle ilgili son ödeme tarihinin 31 Mart tarihinden 7 Nisan'a kadar...

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 07:52 F5Haber'de Oku
  • Karanlık Salı! 07:37

    Karanlık Salı! Tüm Türkiye'yi vuran elektrik kesintisi günlük hayatı olumsuz etkiledi. Metrolar durdu, ATM'ler çalışmadı, ameliyatlar yarım kaldı, trafik ışıkları yanmadı, sular kesildi vs... Kesintiden sanayi ve...

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 07:37 F5Haber'de Oku
  • Şüpheli siteler gözaltında 07:37

    Şüpheli siteler gözaltında Yutdışında faaliyet gösteren birçok e-ticaret sitesinin fatura oyunu yaptığını anlatan TMD Denetim Kurulu Üyesi Tahsin Özlenir, "Bu şüpheli siteleri belirledik. Gereken yapılıyor" dedi

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 07:37 F5Haber'de Oku
  • Koç çok net: Orada artık yokuz! 07:22

    Koç çok net: Orada artık yokuz! Turgay Durak Koç Holding CEO'luğunu dün düzenlenen genel kurulla Levent Çakıroğlu'na devretti.

    EMLAK EKİ » 01.04.2015 07:22 F5Haber'de Oku
  • Elektrik kesintisi günlerce sürebilir 18:17

    "Elektrik kesintisi günlerce sürebilir" Elektrik Mühendisleri Odası Başkanı Yeşil, "Bu sistem çökünce bir anda geri alınmıyor. Böyle bir çöküntü de geri almak bazı yerlerde günlerce sürebilir" dedi