» » MİLLİYET »

Sivasspor:2 Galatasaray:1 (Maç sonucu)

Sivasspor:2 Galatasaray:1 (Maç sonucu)

İLK DEVRE 1.Dakika Spor Toto Süper Lig'in ilk karşılaşmasında ilk düdük çaldı. Her iki takıma da başarılar dileriz. Heyecan dolu bir lig geçir..

Haberin Alındığı Kaynak»rss.feedsportal.com

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Galatasaray son 16'da! 22:00

    Galatasaray son 16'da! Eurocup 2. Tur N Grubu 6. ve son haftasında Galatasaray Odeabank, sahasında İtalyan temsilcisi Dinamo Sassari'yi 87-69 gibi farklı skorla mağlup etti. Sarı-kırmızılılar, bu sonuçla adını Son 16'ya...

    MİLLİYET » 10.02.2016 22:00 F5Haber'de Oku
  • Takım otobüsü devrildi 21:57

    Takım otobüsü devrildi Arjantin ekiplerinden Huracan, Libertadores Kupası'nda oynadıkları Caracas maçının dönüş yolunda trafik kazası geçirdi.

    ŞAMPİY10 » 10.02.2016 21:57 F5Haber'de Oku
  • AGÜ veda etti 21:56

    AGÜ veda etti Basketbolda FIBA Kadınlar Avrupa Ligi B Grubu son hafta maçında Abdullah Gül Üniversitesi, Polonya'nın Wisla Can-Pack takımına 68-66 yenildi

    HABERTÜRK » 10.02.2016 21:56 F5Haber'de Oku
  • 'Galatasaray'da kalacağım' 21:52

    'Galatasaray'da kalacağım' Galatasaray'ın kaptanı Selçuk İnan, gol attığı Akhisar maçı sonrasında net açıklamalarda bulundu.

    ŞAMPİY10 » 10.02.2016 21:52 F5Haber'de Oku
  • Selçuk İnan'dan transfer açıklaması 21:44

    Selçuk İnan'dan transfer açıklaması Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında Akhisar Belediyespor'u 2-1 mağlup eden Galatasaray'da Selçuk İnan, maç sonu önemli açıklamalar yaptı.

    MİLLİYET » 10.02.2016 21:44 F5Haber'de Oku
  • Liverpool taraftarının sözünü dinledi! 21:41

    Liverpool taraftarının sözünü dinledi! İngiltere Premier Lig ekiplerinden Liverpool, bilet fiyatlarına yaptığı artışı geri çekmek zorunda kaldı.

    MİLLİYET » 10.02.2016 21:41 F5Haber'de Oku
  • Selçuk İnan ayrılıyor mu? 21:41

    Selçuk İnan ayrılıyor mu? Galatasaray'da Selçuk İnan, Akhisar galibiyeti sonrası açıklamalarda bulundu

    HABERTÜRK » 10.02.2016 21:41 F5Haber'de Oku
  • Bruno Alves'in sevimli oğlu 21:35

    Bruno Alves'in sevimli oğlu Fenerbahçeli Alves'in oğlu Eduardo sevimliliğiyle dikkat çekti.

    SACİT ASLAN » 10.02.2016 21:35 F5Haber'de Oku
  • Cihat Arslan: İkinci maçta... 21:34

    Cihat Arslan: İkinci maçta... Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final ilk maçında Galatasaray'a 2-1 yenilen Akhisar Belediyespor'un teknik direktörü Cihat Arslan, "Galatasaray öne çıkmaya başlayınca defans koridorunda fazla kaldık, bu...