HABERLER»GÜNDEM»MİLLİYET»12 Temmuz 2013 Cuma, 16:43

Benim Hala Umudum Var 3. Bölüm Star İzle Umut, Ozan'ı Takip Etti!

Benim Hala Umudum Var 3. bölüm ne zaman. Benim Hala Umudum Var 3. bölüm star tvde. Benim Hala Umudum Var yeni bölümü merakla bekleniyor. Umut, Ozan hakkındaki gerçekleri öğreniyor mu?

Benim Hala Umudum Var 3. Bölüm Star İzle Umut, Ozan'ı Takip Etti!

BENİM HALA UMUDUM VAR 3.BÖLÜM
 
Yaz sezonunda başlayıp fenomen olmaya aday dizilerden birisi olan Benim Hala Umudum Var seyirciden büyük ilgi  topladı.
 
Geçtiğimiz bölümde Ozan ve Umut öpüşürken , Umut'un  üvey abisi Musa ikisini görür ve Umut'u döver. Ozan ise bunun sorumlusu olarak kendisini görür ve ve ne yapacağını  bilemez.
 
Ozan'ın annesi ise hem Ozan'ın halinden hemde üstünden şüphelenir ve neler olduğunu araştırmaya başlar. Musa'da artık Umut ve Ozan'ın peşindedir. Umut ise artık  Ozan'dan şüphelenmeye başlar ve onu takip eder.
 
Benim Hala Umudum Var  heyecan dolu yeni bölümüyle 15 Temmuz Pazartesi akşamı STAR Tv'de.

Haberin Alındığı Kaynak» gundem.milliyet.com.tr

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • 5. denemesinde hayatına son verdi 13:32

    5. denemesinde hayatına son verdi İzmir'in Balçova ilçesindeki bir kişi, beşinci intihar denemesinde hayatını kaybetti.

    F5HABER » 30.03.2015 13:32
  • Okul servisinde dehşet: Arkadaşının boğazını kesti 13:30

    Okul servisinde dehşet: Arkadaşının boğazını kesti Adana'da okul servisinde kız meselesi yüzünden tartıştığı arkadaşı tarafından boğazı kesilen lise öğrencisi hayatını kaybetti.

    F5HABER » 30.03.2015 13:30
  • Oğlunun şehit düştüğü yere fidan dikti 13:28

    Oğlunun şehit düştüğü yere fidan dikti Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde vatani görevini yaparken şehit düşen Piyade Çavuş Muhammet Can'ın ailesi, evlatlarının şehit olduğu yeri ziyaret etti.

    F5HABER » 30.03.2015 13:28
  • Sınırda 16 adet av tüfeği ele geçirildi 13:28

    Sınırda 16 adet av tüfeği ele geçirildi Genelkurmay Başkanlığı, Suriye sınırını geçmeye çalışan bir grubun bıraktığı çuval içerisinde 16 adet av tüfeği ele geçirildiğini açıkladı.

    F5HABER » 30.03.2015 13:28
  • Ölü sayısı 4'e yükseldi 13:26

    Ölü sayısı 4'e yükseldi Şırnak'ın İdil İlçesi'nde geçen cumartesi günü Yağan ile Çalış ailelerinin fertleri arasında arazi anlaşmazlığı yüzünden çıkan silahlı çatışmada ölenlerin sayısı 4'e çıktı

    HABERTÜRK » 30.03.2015 13:26 F5Haber'de Oku
  • Sosyal medyadaki inanılmaz dönüşüm 13:25

    Sosyal medyadaki inanılmaz dönüşüm Günün şartlarında milyonlarca kullanıcıya erişen çevrimiçi ağlar, günümüzde hızla gelişen teknoloji karşısında tarihin tozlu raflarında yerini almaya hazırlanıyor.

    F5HABER » 30.03.2015 13:25
  • Poyraz Karayel 13.bölüm (yeni bölüm) fragmanı yayınlandı -Kanal D canlı izle 13:17

    Poyraz Karayel 13.bölüm (yeni bölüm) fragmanı yayınlandı -Kanal D canlı izle Kanal D nin kısa sürede fenomen haline gelen dizisi Poyraz Karayel sürprizlerle dolu 13.bölümü çarşamba günü ekrana geliyor. Poyraz Karayel 13.bölüm fragmanı linkte

    CNNTÜRK » 30.03.2015 13:17 F5Haber'de Oku
  • Bu Başbakan kağıttan mı? 13:15

    "Bu Başbakan kağıttan mı?" CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Başkanlık sistemi tartışmalarına ilişkin sorularını yanıtladı. Örtülü ödenek tartışmalarına değinen Kılıçdaroğlu, 'Örtülü ödenek Başbakanın namusuna teslim...

    ÜLKE HABER » 30.03.2015 13:15 F5Haber'de Oku
  • 70'lik adam kaşla göz arası... 13:11

    70'lik adam kaşla göz arası... Fatih'te özel halk otobüsü şoförünün kaza sonucu araçtan inmesini fırsat bilen 70 yaşındaki şahıs, sürücünün cep telefonunu çaldı.

    F5HABER » 30.03.2015 13:11
  • SBS ihalesinde 11 gözaltı! 13:11

    SBS ihalesinde 11 gözaltı! Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 500 öğrencinin SBS'ye hazırlanması amacıyla SODES kapsamında yapılan ve bir dershaneye verilen ihalenin Kamu İhale Kanunu'na aykırı yapıldığı iddiasıyla...