» » DHA »

Mersin'deki Trafik Kazaları Mobese'de

Mersin'deki Trafik Kazaları Mobese'de

MERSİN'de çeşitli tarihlerde meydana gelen trafik kazaları, kentin değişik noktalarında yer alan Mobese kameraları tarafından saniye saniye kaydedildi.

(DHA - Mustafa İNSAN)

Haberin Alındığı Kaynak» Doğan Haber Ajansı

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Şehit cenazesinde müftünün gözyaşları 14:47

    Şehit cenazesinde müftünün gözyaşları Şehit polis memuru Aldulkadir Oğuz'un kardeşi cenaze namazında helallik istendiği sırada 'Kardeşimin borç aldığı kimse varsa bize söylesin' demesi namazı kıldıran Müftü Açık'ı dahil herkesi gözyaşına...

    F5HABER » 10.02.2016 14:47
  • Erdoğan: Ey Amerika, DAİŞ'i de, PYD'yi de biz biliriz 14:46

    Erdoğan: "Ey Amerika, DAİŞ'i de, PYD'yi de biz biliriz" Bir kez daha muhtarlara hitap eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, "PYD'yi terör örgütü olarak görmediğini" açıklayan ABD'ye, şu ana kadarki en sert tepkiyi gösterdi: "Ey Amerika, ne PKK'yı, ne PYD'yi, ne...

    HABERVER » 10.02.2016 14:46 F5Haber'de Oku
  • Eyüp'te çifte infaz! 14:46

    Eyüp'te çifte infaz! Eyüp'te biri kadın iki kişi, başlarından silahla vurulmuş halde bulundu.

    F5HABER » 10.02.2016 14:46
  • Yağmur bu akşam geliyor! 14:46

    Yağmur bu akşam geliyor! Hava durumu son raporlar açıklandı Meteoroloji uyardı.

    VATAN » 10.02.2016 14:46 F5Haber'de Oku
  • Özgecan'ın ailesi: Kabullenemiyoruz 14:43

    Özgecan'ın ailesi: Kabullenemiyoruz Mersin'in Tarsus ilçesinde 11 Şubat 2015'te vahşice öldürülen üniversite öğrencisi Özgecan Aslan'ın annesi Songül ve babası Mehmet Aslan, bir yıllık sürecin hiç dinmeyen bir acıyla geçtiğini...

    F5HABER » 10.02.2016 14:43
  • Domuz bağı cinayeti çözülüyor 14:42

    Domuz bağı cinayeti çözülüyor İstanbul Şişli'de yaşanan kan donduran domuz bağı cinayeti üzerindeki esrar perdesi aralanıyor. Ermeni çiftin Harbiye'deki evine girip Hagop Yakup Demirci'nin ölümüne neden olanlardan birisinin yaşlı...

    F5HABER » 10.02.2016 14:42
  • Samsung şimdi de damar tarayacak 14:41

    Samsung şimdi de damar tarayacak Samsung her geçen gün patentlerine bir yenisini ekliyor. Elektronik devi, şimdi de damar tarayacak işlevi kolumuza getirecek.

    F5HABER » 10.02.2016 14:41
  • Akşam saatlerine dikkat! 14:39

    Akşam saatlerine dikkat! İSTANBUL ve Ankara hava durumu raporları başta olak üzere meteoroloji son tahminleri açıkladı. 10 Şubat hava durumu raporuna göre İstanbul, Edirne, İzmir, Çanakkale ve Düzce'de şiddetli yağışlar...

    MİLLİYET » 10.02.2016 14:39 F5Haber'de Oku
  • 3 akademisyen imzasını geri çekti 14:38

    3 akademisyen imzasını geri çekti Batman Üniversitesinde görevli 3 akademisyen, "Barış İçin Akademisyenler İnisiyatifi"nin yayımladığı bildirideki imzalarını geri çekti.

    F5HABER » 10.02.2016 14:38
  • Esad'a suikast girişimi iddiası!.. 14:37

    "Esad'a suikast girişimi" iddiası!.. Suriye Devlet Başkanı Beşar Esad'a annesinin cenazesinde muhalifler tarafından suikast girişiminde bulunulduğu iddia edildi.

    SACİT ASLAN » 10.02.2016 14:37 F5Haber'de Oku
PageSkinBanner
PageSkinBanner