» » MEMUR HABER »

Emekliler maaşını ne zaman alacak?

Kurban Bayramı'na sadece sayılı günler kala emekli, dul ve yetimin aklında 'Aca maaşları ne zaman alacağız?' sorusu var...

Emekliler maaşını ne zaman alacak?

Ramazan Bayramı'nda olduğu gibi önümüzdeki Kurban Bayramı'nda da maaşlarını erken alacak olan emekliler ile dul ve yetim aylığı alanlar için tarihler belli oldu.

17,18 VE 19 EKİM'E DİKKAT!

Emeklilerin maaşları 17, 18 ve 19 Ekim tarihlerinde ellerinde olacak şekilde ilgili banka şubelerine ya da PTT şubelerine yatırılmış olacak. Geçtiğimiz hafta Bakanlar Kurulu'nda alınan erken maaş kararından sonra, hangi emeklinin parasını hangi tarihte alacağı da netlik kazandı.

3 GÜNDE ÖDENECEK

Buna göre; emeklilik tahsis numaralarının son rakamları 9, 7, 5 ve 3 olanlara 17 Ekim'de ödeme yapılacak. Son rakamı 1, 8 ve 6 olanlar ise maaşlarını 18 Ekim'de alacak. Son rakamı 4, 2 ve 0 olanlara ise ödemeleri 19 Ekim tarihinde yapılacak.

OCAK BEKLENİYOR

İşçi emeklileri bu arada Ocak 2013'te ödenecek intibak farklarını bekliyor. Bunun için bir süredir devam eden çalışmalarda sona yaklaşıldı. Yaklaşık 2 milyon emekliyi ilgilendiren hesaplamalar devam ediyor.

Emekliler maaşını ne zaman alacak?
Haberin Alındığı Kaynak»www.memurhaber.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Baskı bunalttı, bankasını satıyor 08:25

    Baskı bunalttı, bankasını satıyor Hüsnü Özyeğin, Rusya'daki bankası Credit Europe Bank'ı, Rus mali polisinin baskıları yüzünden satma kararı aldı. Satış için danışmanlık şirketine yetki verildi

    AKŞAM » 10.02.2016 08:25 F5Haber'de Oku
  • İstifa edene maaş 08:15

    İstifa edene maaş İstihdam stratejisini güncelleyen Hükümet, önemli bir adım daha attı. Büyüklüğü 90 milyar liraya ulaşan İşsizlik Sigortası Fonu esnetildi.

    AKŞAM » 10.02.2016 08:15 F5Haber'de Oku
  • Çalışan emekliden yüzde 10 kesinti bitiyor 07:32

    Çalışan emekliden yüzde 10 kesinti bitiyor Milyonların geliri artıyor. 1.2 milyon memur derece zammını pazartesi alıyor. Muhtarlar 360 lira, polisler 240-580 lira, çalışan emekliler de 381 liraya varan zamları için gün sayıyor

    VATAN » 10.02.2016 07:32 F5Haber'de Oku
  • Yok böyle ödül! 02:43

    Yok böyle ödül! Pichai, 2019 yılına kadar şirkette kalırsa, her 3 ayda bir hisse adedi artırılarak 2019 yılı sonunda 199 milyon değerinde hisse sahibi olacak

    HABERTÜRK » 10.02.2016 02:43 F5Haber'de Oku
  • CoCo bonds paniği 02:35

    CoCo bonds paniği Bankacılık sektöründeki değer kaybının şiddetlenmesini, Avrupa'nın en büyük bankalarından türev ürünlerde öncü Deutsche Bank'ın CoCo bonds adlı tahvilleri tetikledi

    HABERTÜRK » 10.02.2016 02:35 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'a 7 proje! 02:25

    İstanbul'a 7 proje! TOKİ Başkanı Turan, bu yıl Türkiye genelinde 60 bin konut üreteceklerini söylerken, bunun yüzde 15'i için ise İstanbul'u adres gösterdi. 7 projeye ağırlık vereceklerini anlatan Turan, "İstanbul yeni...

    HABERTÜRK » 10.02.2016 02:25 F5Haber'de Oku
  • Türkiye'nin ilk siber güvenlik merkezi açılıyor 00:25

    Türkiye'nin ilk siber güvenlik merkezi açılıyor HAVELSAN Genel Müdürü Atalay, ‘Savunma, Sanayi ve Teknoloji Merkezi'nin mart ayının başında açılmasını planlıyoruz‘ diye konuştu.

    AKŞAM » 10.02.2016 00:25 F5Haber'de Oku
  • Ortaokul ve liselere 'şehir dersleri' geliyor 00:25

    Ortaokul ve liselere 'şehir dersleri' geliyor Dünyayı sosyal medyadan takip ederek yaşadığı kente yabancılaşmaya başlayan gençlere 'şehir dersleri' verilecek. Ortaokul ve lise müfredatlarına girmesi planlanan bu yeni dersle İstanbul'da oturan...

    AKŞAM » 10.02.2016 00:25 F5Haber'de Oku
  • 'Havadan raylı Vadi'nin metrekaresi 9 bin TL 00:15

    'Havadan raylı Vadi'nin metrekaresi 9 bin TL Vadistanbul'un son etabı olan Vadistanbul Park, metrekaresi ortalama 9 bin TL'den satışa çıktı. Havaray'la şehrin metro ağına bağlanan proje tamamlandığında gündüz nüfusu 42 bini bulacak.

    AKŞAM » 10.02.2016 00:15 F5Haber'de Oku
  • Sürücü hasarı ödeyecekse neden sigorta yaptırsın? 00:15

    Sürücü hasarı ödeyecekse neden sigorta yaptırsın? TESK Başkanı Palandöken, ‘Sigortanın amacı, kazadaki hasardan korunmak. Sürücü, hasarı ödeyecekse niye sigorta yaptırsın‘ dedi.

    AKŞAM » 10.02.2016 00:15 F5Haber'de Oku
PageSkinBanner
PageSkinBanner