» » MAHMURE »

Maklube tarifi

Damakları şenlendirecek, lezzetli mi lezzetli maklube tarifi için malzemeleri hazırlamaya başlayın.

Maklube tarifi



Malzemeler:


1 kg kuşbaşı et

2 su bardağı pirinç

2 adet soğan

2 adet havuç

2 çorba kaşığı tereyağ

2 adet salatalık

250 gr yoğurt

Yapılışı:

Et bir tencerede güzelce kavrulur. Büyük bir tencerenin dibinesoğan ve havuç döşenir. Üzerine et onun üzerine de pirinçdöşenir, tekrar soğan ve havuç tekrar et tekrar pirinç döşenerek tencere doldurulur az bir su ilave edilerek karıştırmadan pişirilir.



Pirinçler pişince tencere büyük bir sofra tepsisine ters kapatılarak boşaltılır. Tepsinin kenarları salata ve yoğurtla süslenir.

Haberin Alındığı Kaynak»yemek.mahmure.com

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • 2015 Ramazan Bayramı 08:48

    2015 Ramazan Bayramı 2015 yılı Ramazan'ın gelmesine çok kısa bir süre kaldı. Peki Ramazan Bayramı Ne Zaman?, Bayram Tatili Kaç Gün? Bu soruların yanıtı haberimizde

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:48 F5Haber'de Oku
  • Ramazan Ne Zaman? 08:46

    Ramazan Ne Zaman? 2015 yılı Ramazan'ın gelmesine çok kısa bir süre kaldı. Peki ilk oruç hangi gün tutulacak? İlk Sahura ne zaman kalkılacak, İlk Teravih namazı ne zaman kılınacak?

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:46 F5Haber'de Oku
  • İlk sahur ne zaman? 08:46

    İlk sahur ne zaman? 2015 yılı Ramazan'ın gelmesine çok kısa bir süre kaldı. Peki ilk oruç hangi gün tutulacak? İlk Sahura ne zaman kalkılacak, İlk Teravih namazı ne zaman kılınacak?

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:46 F5Haber'de Oku
  • 2015 İlk Teravih ne zaman kılınacak? 08:44

    2015 İlk Teravih ne zaman kılınacak? 2015 Teravih namazı ne zaman başlıyor? 2015 teravih namazı hangi ayda başlıcak? 2015 ilk teravih namazı hangi akşam kılınacak?

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:44 F5Haber'de Oku
  • İlk İftar ve Sahur Ne Zaman? 08:42

    İlk İftar ve Sahur Ne Zaman? 2015 yılı Ramazan'ın gelmesine çok kısa bir süre kaldı. Peki ilk oruç hangi gün tutulacak? İlk Sahura ne zaman kalkılacak, İlk Teravih namazı ne zaman kılınacak?

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:42 F5Haber'de Oku
  • 2015 Ramazan Bayramı 08:40

    2015 Ramazan Bayramı 2015 yılı Ramazan'ın gelmesine çok kısa bir süre kaldı. Peki Ramazan Bayramı Ne Zaman?, Bayram Tatili Kaç Gün? Bu soruların yanıtı haberimizde

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:40 F5Haber'de Oku
  • Ramazan ne zaman başlıyor? İlk oruç ne zaman tutulacak? 08:40

    Ramazan ne zaman başlıyor? İlk oruç ne zaman tutulacak? 2015 yılı Ramazan'ın gelmesine çok kısa bir süre kaldı. Peki Ramazan Bayramı Ne Zaman?, Bayram Tatili Kaç Gün? Bu soruların yanıtı haberimizde

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:40 F5Haber'de Oku
  • Kameralı ilk suçüstü! Polise 12 yıl hapis... 08:39

    Kameralı ilk suçüstü! Polise 12 yıl hapis... Bir sürücüden ruhsat arasında 50 lira rüşvet aldıkları yaka kamerasından tespit edilen iki trafik polisi hakkında dava açıldı.

    ÜLKE HABER » 28.05.2015 08:39 F5Haber'de Oku
  • 2015 Ramazan ne zaman başlıyor? 08:38

    2015 Ramazan ne zaman başlıyor? 2015 yılı Ramazan'ın gelmesine çok kısa bir süre kaldı. Peki ilk oruç hangi gün tutulacak? İlk Sahura ne zaman kalkılacak, İlk Teravih namazı ne zaman kılınacak?

    HABERTÜRK » 28.05.2015 08:38 F5Haber'de Oku
  • Berat Kandili duaları 08:29

    Berat Kandili duaları Müslümanlar için büyük bir öneme sahip olan Beraat Kandiline kısa bir süre kaldı