HABERLER»MAGAZİN»MAGAZİN.COM.TR»30 Ekim 2012 Salı, 17:39

Gökhan Türkmen Tuğba Melis Türk'ten neden ayrıldı?

'Kenan Erçetingöz'le Yüz Yüze'ye bugün Hale Caneroğlu, Burcu Çetinkaya ve Gökhan Türkmen konuk oldu...

Gökhan Türkmen Tuğba Melis Türk'ten neden ayrıldı?

Gökhan Türkmen bir dönem aşk yaşadığı Best Model birincisi Tuğba Melis Türk'ten neden ayrıldığını Kenan Erçetingöz'e anlattı. Türkmen, "Tuğba ile birlikte bir klip çekmiştik. Kendisiyle klip çekimleri sırasında tanıştım ve sonrasında aşk yaşamaya başladık. Fakat sonrasında yürütemeyince ayrıldık" dedi.

gecce.com

Haberin Alındığı Kaynak»magazin.com.tr

EN SON MAGAZİN HABERLERİ

  • Şafak Sezer: ''Erdoğan solcu olsa heykeli dikilirdi'' 08:44

    Şafak Sezer: ''Erdoğan solcu olsa heykeli dikilirdi'' Sevilay Yükselir'in A Haber'deki programına konuk olan Şafak Sezer 'Cumhurbaşkanı solcu olsaydı her yere heykeli dikilirdi' dedi.

    CNNTÜRK » 31.03.2015 08:44 F5Haber'de Oku
  • Tek celsede bitti 07:31

    Tek celsede bitti Şarkıcı Teoman, iki yıl önce evlendiği Ayşe Kaya'dan anlaşmalı olarak tek celsede boşandı. Çiftin 15 aylık kızının velayeti anneye verildi

    VATAN » 31.03.2015 07:31 F5Haber'de Oku
  • Zakkum’dan sevenlerine müjde 00:03

    Zakkum’dan sevenlerine müjde Zakkum grubunun üyelerinden Yusuf Demirkol, "Belki yaza bir sürpriz daha yapar bir video klip daha yayınlarız. Zaten sonbaharda yeni albümüz geliyor" dedi.

    F5HABER » 31.03.2015 00:03
  • Aşı korkusu güldürdü 22:31

    Aşı korkusu güldürdü Ailesiyle birlikte hastaneye aşı olmaya giden küçük çocuğun tepkisi güldürdü.

    F5HABER » 30.03.2015 22:31
  • Çocukluğu sokaklarda geçmiş ! 18:14

    Çocukluğu sokaklarda geçmiş ! Ünlü oyuncu Erkan Petekkaya, "Çocukluğum sokaklarda geçti. Bu yüzden insanları iyi tanırım. İnsan, en iyi gözlerinden anlaşılır. Bu yüzden önce insanın gözlerine bakarım" dedi.

    F5HABER » 30.03.2015 18:14
  • Whatsapp'a sesli arama özelliği ne zaman geliyor? 17:42

    Whatsapp'a sesli arama özelliği ne zaman geliyor? WhatsApp'ın Android'de belirli sayıda kullanıcıya sunduğu sesli arama özelliği ilerleyen günlerde iPhone'lara da geliyor.

    MEDYATAVA » 30.03.2015 17:42 F5Haber'de Oku
  • Sibel Can veliahtını buldu 17:33

    Sibel Can veliahtını buldu Ünlü ses sanatçısı Sibel Can, bir televizyon kanalında ses yarışmasına katılan ve son 9'a kalan Mutlu Kaya için Diyarbakır'ın Ergani ilçesine geldi.

    F5HABER » 30.03.2015 17:33
  • Arda Kural'dan kötü haber! 17:08

    Arda Kural'dan kötü haber! Geçtiğimiz yıllarda şizofreni tedavisi gördüğü haberleriyle gündeme gelen Arda Kural'dan haber var. Bu sabah Beyaz Tv'de yayınlanan Söylemezsem Olmaz programına konuk olan eski rol arkadaşı Yıldız...

    F5HABER » 30.03.2015 17:08
  • Ünlü oyuncu Arda Kural’dan üzen haber! 16:42

    Ünlü oyuncu Arda Kural’dan üzen haber! Geçtiğimiz yıllarda şizofreni tedavisi gören Arda Kural'ın evden dışarı çıkmadığı öğrenildi.

    F5HABER » 30.03.2015 16:42
  • Akıllı bilekliklerde güvenlik açığı 15:57

    Akıllı bilekliklerde güvenlik açığı Egzersiz bilekliklerinde bir güvenlik açığı keşfedildi.

    MEDYATAVA » 30.03.2015 15:57 F5Haber'de Oku