» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Benim Dünyam'da Uğur Yücel'le öpüşen Beren Saat, bu konuyla ilgili sert açıklamalarda bulundu.

Beren'in isyanı: 'Bu abazalığı...'
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON MAGAZİN HABERLERİ

  • Balayında kriz! 14:48

    Balayında kriz! Yaklaşık 1 hafta önce dünyaevine giren ünlü sanatçı Murat Dalkılıç ve oyuncu eşi Merve Boluğur, balayını Bodrum'da geçiriyor. Birlikte Sezen Aksu'nun konserini izlemeye giden çiftin gergin anları...

    F5HABER » 30.08.2015 14:48
  • Abisi ve babasını görünce şaşıracaksınız 14:38

    Abisi ve babasını görünce şaşıracaksınız Son dönemde bulunduğu projelerde istediği başarıyı yakalayamayan Kıvanç Tatlıtuğ, gayrimenkul sektörüne yatırım yaparak geleceğini garanti altına almaya devam ediyor...

    F5HABER » 30.08.2015 14:38
  • Burcu Esmersoy'dan Tuna'lı soruya şaşırtan yanıt!.. 14:36

    Burcu Esmersoy'dan Tuna'lı soruya şaşırtan yanıt!.. Sunucu Burcu Esmersoy, daha önce adının aşk dedikodularına karıştığı ancak bu iddiaları ısrarla reddettiği Tuna Aksu'yla geçtiğimiz haftalarda Bodrum'da görüntülenmişti.

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 14:36 F5Haber'de Oku
  • İbrahim Tatlıses'ten oğlu İdo'ya dövme uyarısı 13:57

    İbrahim Tatlıses'ten oğlu İdo'ya dövme uyarısı İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo vücudundaki dövmeler 35'e çıkınca babasından uyarı aldı.

    YEDİ RENK HABER » 30.08.2015 13:57 F5Haber'de Oku
  • Derya Tuna 'yeni yüzüyle' şaşırttı!... 13:34

    Derya Tuna 'yeni yüzüyle' şaşırttı!... İbrahim Tatlıses ile yollarını ayırdıktan sonra kendisini işlerine veren Derya Tuna önceki gün Etiler'de sahibi olduğu Tatlıses Kebap'ta yeni görüntüsünü paylaştı.

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 13:34 F5Haber'de Oku
  • İmparatordan İdo'ya uyarı! 13:03

    İmparatordan İdo'ya uyarı! İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo vücudundaki dövmeler 35'e çıkınca babasından uyarı aldı.

    F5HABER » 30.08.2015 13:03
  • İmparatordan İdo'ya uyarı! 13:02

    İmparatordan İdo'ya uyarı! İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo vücudundaki dövmeler 35'e çıkınca babasından uyarı aldı.

    F5HABER » 30.08.2015 13:02
  • Levent Kırca hastalığı ile ilgili ilk kez konuştu 12:47

    Levent Kırca hastalığı ile ilgili ilk kez konuştu Karaciğer kanserine yakalanan Levent Kırca, hastalığıyla ilgili ilk kezkonuştu. Kemoterapi tedavisi gören ünlü oyuncu, "Tedavim başarıyla sürüyor. Ölümden korkmadığımı, ölüme karşı dik durduğumu...

    YEDİ RENK HABER » 30.08.2015 12:47 F5Haber'de Oku
  • Eliz Sakuçoğlu'nu şok eden pişti! 12:30

    Eliz Sakuçoğlu'nu şok eden pişti! 31. yaşını sevgilisi Beran Benan'la Çeşme'de kutlayan Eliz Sakuçoğlu, hayatının sürprizini yaşadı. Güzel stil danışmanı bir anda karşısında Murat Boz'u görünce bozguna uğradı.

    SACİT ASLAN » 30.08.2015 12:30 F5Haber'de Oku
  • Herkes Serenay'ın paylaştığı pozu konuşuyor! 11:33

    Herkes Serenay'ın paylaştığı pozu konuşuyor! Reklam yüzü oldukları firmanın ekibiyle sürpriz bir doğum günü kutlaması için bir araya gelen Serenay Sarıkaya ve Kerem Bürsin'in sevenleri, 'Âşıklar yeniden bir projede mi yer alacak' diyerek...