» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

İşte ekranlarda hayranlıkla izlediğimiz Türkiye'nin en güzel 10 kadını.

Türkiye'nin en güzel 10 kadını
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Facebook'ta kontör tuzağına dikkat!... 16:06

    Facebook'ta kontör tuzağına dikkat!... Facebook, aylık aktif kullanıcısı 1,5 milyara yakın olan dev bir sosyal medya... Ancak ne yazık ki bu büyük potansiyeli kötü amaçlar için kullananların sayısı da bir o kadar fazla!

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 16:06 F5Haber'de Oku
  • Balıkesir'de talihsiz ölüm!... 15:36

    Balıkesir'de talihsiz ölüm!... Balıkesir'in Ayvalık ilçesindeki yazlık evinde tatilini geçiren gurbetçi Orhan Özgüler önceki gün rahatsızlandı.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 15:36 F5Haber'de Oku
  • Bursa'da büyük arbede çıktı!... 14:36

    Bursa'da büyük arbede çıktı!... Bursa'da, vatandaşların şikayetleri üzerine uygulama yapan zabıta ekipleri, Sinan Özdemir'e ait yol üzerindeki seyyar tezgahı kaldırmak isterken arbede çıktı.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 14:36 F5Haber'de Oku
  • Türk televizyonlarında gerçekleşmiş en acayip olaylar 13:43

    Türk televizyonlarında gerçekleşmiş en acayip olaylar Kaygı reyting olunca, bazen kanallar da 'ilgi çekici' olduğuna inandıkları konulara yöneliyorlar. Ama Türk televizyonlarında bazı olaylar var ki hafızalardan çıkmıyor...

    F5HABER » 03.08.2015 13:43
  • Sevenleri genç Temel'e ağlıyor!.. 13:36

    Sevenleri genç Temel'e ağlıyor!.. Ordu'nun Perşembe İlçesi'nde 10 gün önce evlenen 30 yaşındaki Temel Atinkaya, denizde yüzerken akıntıya kapılarak kayboldu.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 13:36 F5Haber'de Oku
  • Aykırı atasözleri 13:30

    Aykırı atasözleri Atalarımız gün gelmiş güzel söylemiş gün gelmiş sözünü sakınmamış

    F5HABER » 03.08.2015 13:30
  • Adana bugün yanıyor! 59 derece... 13:07

    Adana bugün yanıyor! 59 derece... Adana uzun yılların en sıcak gününü yaşıyor. Termometrelerin 50 dereceyi gösterdiği hissedilen sıcaklığın 59 dereceye çıktığı kentte vatandaşlar adeta kavruluyor.

    YEDİ RENK HABER » 03.08.2015 13:07 F5Haber'de Oku
  • 'Eş değiştirmeli fuhuşun' cezası belli oldu!.. 12:36

    'Eş değiştirmeli fuhuşun' cezası belli oldu!.. Adana'da bir villada 'swinger' denen eş değiştirme yöntemi yapılan fuhuş operasyonunda soruşturma tamamlandı.

    SACİT ASLAN » 03.08.2015 12:36 F5Haber'de Oku
  • Arkeolojik kazılara 20 milyon lira destek 11:46

    Arkeolojik kazılara 20 milyon lira destek - Kazılar ve Araştırma Dairesi Başkanı Ayaz Türkiye'nin, arkeolojik yönden çok zengin olması sebebiyle bu yıl kazı çalışmalarına 20 milyon lira ödenek aktardıklarını belirtti.

    F5HABER » 03.08.2015 11:46
  • Bu ünlüler aslında aynı yaşta 10:43

    Bu ünlüler aslında aynı yaşta Aslında aynı yıl doğdular... Hatta bazıları aynı sıralarda okudu. Yani yaşıtlar. Ama yıllar geçtikçe doğa bazılarına daha iyi davrandı bazıları olduğundan daha olgun görünmeye başladı.

    F5HABER » 03.08.2015 10:43