» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

First Lady Hayrünnisa Gül, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı resepsiyonuna kobalt mavi bir elbise ile katıldı.

Hayrunnisa Gül'ün resepsiyon kıyafeti
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Erkekler kadınlardan neden daha az yaşar? 18:39

    Erkekler kadınlardan neden daha az yaşar? adınlar neden erkeklerden uzun yaşar hiç düşündünüz mü? En başından söyleyelim, İsviçreli bilim adamları bu konuda yeni bir araştırma yapmadı ancak az sonra göreceğiniz fotoğraflar bu kanıyı haklı...

    F5HABER » 28.07.2015 18:39
  • Dünyanın en korkusuz turistleri 18:28

    Dünyanın en korkusuz turistleri Norveç'te bin metre yükseklikte iki uçurum arasına sıkışmış kaya parçası üzerine çıkarak poz veren dağcılar, inanılması güç görüntüler ortaya çıkarıyor.

    F5HABER » 28.07.2015 18:28
  • Kadın kıyafetiyle cenazeye gelen adamın ağlatan hikayesi 17:47

    Kadın kıyafetiyle cenazeye gelen adamın ağlatan hikayesi Afganistan'da askerlik yaparken bir füze saldırısında hayatını kaybeden Kevin Elliott'ın cenazesindeki ilginç ziyaretçi herkesin dikkatini çekti...

    YEDİ RENK HABER » 28.07.2015 17:47 F5Haber'de Oku
  • Google'ın yakaladığı tüyler ürperten kare! 15:27

    Google'ın yakaladığı tüyler ürperten kare! 1880 yılında yapılmış olan New York'taki ev 2010 yılından beri satılık.Uzun süredir satılık olan ve çok düşük fiyatlı olmasına rağmen satılamayan evle ilgili ürkütücü iddialar ortaya atılıyor.

    F5HABER » 28.07.2015 15:27
  • İşte ehliyet sınavında en zor soru! 14:57

    İşte ehliyet sınavında en zor soru! Ehliyete getirilen yeni 'geri park' kuralı, sürücü adaylarına zor anlar yaşatıyor.

    YEDİ RENK HABER » 28.07.2015 14:57 F5Haber'de Oku
  • İşte Cansu Kaya'nın katillerine istenen ceza! 14:32

    İşte Cansu Kaya'nın katillerine istenen ceza! MUĞLA'nın Ortaca İlçesi'nde, kaybolduktan üç gün sonra kanalda cesedi bulunan 18 yaşındaki Cansu Kaya cinayetinin tutuklu sanıkları 24 yaşındaki N.D. ve 17 yaşındaki M.P.Ç. hakkında ağırlaştırılmış...

    YEDİ RENK HABER » 28.07.2015 14:32 F5Haber'de Oku
  • Takma kirpik taktı! Gözünden çıkanlar şoke etti! 14:26

    Takma kirpik taktı! Gözünden çıkanlar şoke etti! Gözündeki kaşıntı şikayetiyle doktora giden kadın enfeksiyon kaptığını zannederken doktorun teşhisiyle şok oldu.

    F5HABER » 28.07.2015 14:26
  • Sultan Abdülmecid'in hayatı kitap oldu 14:14

    Sultan Abdülmecid'in hayatı kitap oldu İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür AŞ, vefatının 154. yılında Sultan Abdülmecid'in hayatını anlatan "Sultan Abdülmecid ve Dönemi 1823-1861" kitabını yayınladı

    F5HABER » 28.07.2015 14:14
  • Meteorolojiden 48 derece uyarısı! 13:47

    Meteorolojiden 48 derece uyarısı! Meteoroloji son hava durumu raporunda alarm verdi. İstanbul ve Ankara başta olmak üzere sıcaklık 9 derece birden arttı. Saat 10.00 ile 16.00 arası dışarı çıkmayın.

    YEDİ RENK HABER » 28.07.2015 13:47 F5Haber'de Oku
  • PSY'den yeni albüm hazırlığı 13:27

    PSY'den yeni albüm hazırlığı ‘Gangnam Style' adlı parçası ile dünya starı olan PSY'nin, yeni albüm hazırlığı içinde olduğu bildirildi.

    MİSTİK ALEM » 28.07.2015 13:27 F5Haber'de Oku