» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Emek, sabır ve hünerle hazırlayacağınız tatlı...

Gül baklavası
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Türk kültürünün tanıtılmasına TÜRKSOY katkısı 12:55

    Türk kültürünün tanıtılmasına TÜRKSOY katkısı Türk dünyasının UNESCO'su olarak anılan Uluslararası Türk Kültürü Teşkilatı, yaptığı kültür ve sanat etkinlikleri ile üye ülkeler arasında kültürel bağların güçlenmesine katkı sağlıyor.

    F5HABER » 05.08.2015 12:55
  • O bir fotoğraf sihirbazı 12:50

    O bir fotoğraf sihirbazı Arjantinli Martín De Pasquale bir ilüzyon sanatçısı. Photoshop'a olan hakimiyeti ile tanınan sanatçı eserleri ile insanları büyülüyor. İşte Pasquale tarafından yapılmış o eserler...

    F5HABER » 05.08.2015 12:50
  • Tuzla'da 'kimyasal sızıntı' alarmı 12:35

    Tuzla'da 'kimyasal sızıntı' alarmı Tuzla Organize Deri Sanayi bölgesinde bir fabrikada çıkan yangın sonucu kimyasal sızıntı yaşandığı ileri sürüldü

    SACİT ASLAN » 05.08.2015 12:35 F5Haber'de Oku
  • Kıble Dağı'nın zirvesinde yükselen cami! 12:27

    Kıble Dağı'nın zirvesinde yükselen cami! Açılışını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yapacak

    HABERTÜRK » 05.08.2015 12:27 F5Haber'de Oku
  • Fotoğraftaki leoparı gördünüz mü? 12:14

    Fotoğraftaki leoparı gördünüz mü? Bu fotoğrafta her şeyden habersiz mavi geyikler mükemmel kamufle olan kar leoparlarından habersiz. Peki siz kar leoparının nerede olduğunu farkedebildiniz mi?

    F5HABER » 05.08.2015 12:14
  • Kıble Dağı'nın zirvesinde yükselen cami 11:39

    Kıble Dağı'nın zirvesinde yükselen cami Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın baba ocağı Rize'nin Güneysu ilçesinde, bin 130 rakımda yer alan, konumu ve manzarasıyla ziyaretçileri hayran bırakan Kıble Dağı Camisi'nin inşaatı tamamlandı.

    F5HABER » 05.08.2015 11:39
  • Piyasada sahte 200 lira paniği!... 11:32

    Piyasada sahte 200 lira paniği!... Piyasada sahte 200 lira paniği yaşanıyor. Bankamatikler 200 liraları kabul etmezken, esnaf da para bozmak istemiyor. Emniyet ve Merkez Bankası vatandaşları dikkatli olmaları konusunda uyarıyor.

    SACİT ASLAN » 05.08.2015 11:32 F5Haber'de Oku
  • İstinat duvarı terörü 10:46

    İstinat duvarı terörü İstanbul'da istinat duvarlarında meydana gelen göçükler dikkat çekici şekilde artış gösterdi. Farklı ilçelerdeki göçükler sonucu aileler evlerini boşalttı. Son olay da Kağıthane'de yaşandı. Bir...

    HABERTÜRK » 05.08.2015 10:46 F5Haber'de Oku
  • Vahşet! 6 kardeş baltayla parçalandı!.. 10:36

    Vahşet! 6 kardeş baltayla parçalandı!.. Rusya'nın Nijni Novgorod kentinde küçük yaştaki 6 kardeşin ve 5 aylık hamile annelerinin balta ile parçalanmış cesetleri bulundu.

    SACİT ASLAN » 05.08.2015 10:36 F5Haber'de Oku
  • Sağanak yağış geliyor! 10:14

    Sağanak yağış geliyor! Bu illerde yaşayanlar dikkat!

    HABERTÜRK » 05.08.2015 10:14 F5Haber'de Oku