» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Balık sezonunun açılmasıyla; balık tüketiminin artığı bu günler de uzmanlar, balık zehirlemelerine karşı uyarıyor.

Balık zehirlenmesi nasıl anlaşılır?
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Lev Troçki'nin İstanbul'da oturduğu tarihi bina satılıyor 00:32

    Lev Troçki'nin İstanbul'da oturduğu tarihi bina satılıyor 3 bin 571 metrekarelik alan üzerinde kurulu binanı toplam oturma alanı 950 metrekare. 18 odası bulunan binada 5 salon 5 de banyo bulunuyor. Binanın yaşı ise 150 yıllık.

    YEDİ RENK HABER » 02.08.2015 00:32 F5Haber'de Oku
  • Bekarların duymaktan bıktığı cümleler! 00:22

    Bekarların duymaktan bıktığı cümleler! Onları rahat bırakın.İster evlenirler ister bekar kalırlar. Herkes evlenmek zorunda değil, unutmayın. Bekarlık sultanlıktır evet, ama bazı soruları sürekli duymak hiç eğlenceli değil ve sultanlara...

    F5HABER » 02.08.2015 00:22
  • Alay konusu oldular 00:21

    Alay konusu oldular "God's busy' tişörtüyle namaz kıldılar'

    F5HABER » 02.08.2015 00:21
  • Dünyanın en tehlikeli yolu Türkiye'de! 00:17

    Dünyanın en tehlikeli yolu Türkiye'de! www.dangerousroads.org, isimli site, dünyanın en tehlikeli yollarını araştırıyor ve tanıtıyor. D915 nolu Bayburt yolu site kullanıcıları tarafından "Dünyanın en tehlikeli yolu" seçildi.

    YEDİ RENK HABER » 02.08.2015 00:17 F5Haber'de Oku
  • İnanılmaz! Bir tutam unu saçınıza dökerseniz ne olur? 23:37

    İnanılmaz! Bir tutam unu saçınıza dökerseniz ne olur? Unun Hayatınızı Kolaylaştıracak Kullanımlarını Biliyor Musunuz?

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 23:37 F5Haber'de Oku
  • Son Mektup filmi Kudüs'te gösterildi 22:15

    "Son Mektup" filmi Kudüs'te gösterildi Kudüs'te "18 Mart 1915 Çanakkale Deniz Zaferi" konulu "Son Mektup" filmi gösterildi.

    F5HABER » 01.08.2015 22:15
  • Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı 22:11

    Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı Meteoroloji Genel Müdürlüğü, Orta ve Doğu Karadeniz kıyı kesiminde bu akşam ve yarın beklenen kuvvetli yağışlar konusunda vatandaşları uyardı

    HABERTÜRK » 01.08.2015 22:11 F5Haber'de Oku
  • İşte geleceğin dili! 19:52

    İşte geleceğin dili! "Jeopolitik, ekonomik ve kültürel değişimler" göz önüne alınarak yapılan araştırmalar, gelecek yıllarda yıldızı en çok parlayacak dilin İspanyolca olacağını öne sürüyor. Listede ikinci sırada ise...

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 19:52 F5Haber'de Oku
  • Baş aşağı dünya rekoru 19:12

    Baş aşağı dünya rekoru ABD, Illinois'de dünyanın farklı yerlerinden gelen 164 paraşütçü, gökyüzünde baş aşağı bir şekilde çiçek figürü oluşturarak bir dünya rekoruna imza attı.

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 19:12 F5Haber'de Oku
  • O ilde hava 74 derece! 19:07

    O ilde hava 74 derece! Türkiye'yi bir haftadır kavuran Basra sıcakları İran'da termometreleri patlattı. Ülkenin güney doğusundaki Bender Mahşehr kentinde hava sıcaklığı cuma günü 70, cumartesi 74 olarak ölçüldü.

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 19:07 F5Haber'de Oku