» » İNTERNETHABER »

Mikail Aslan'dan Kürtçe ağıt

Zazaca müziğin en popüler ismi Mikail Aslan'dan Kürtçe Dersim Türküsü..

Mikail Aslan'dan Kürtçe ağıt

İNTERNETHABER- Almanya'da yaşayan ve Zazaca müziğin önde gelen isimlerinden Dersinli Mikail Aslan gitarının teline bu kez Kürtçe şarkı için dokundu.

Habertürk ekranlarında yayınlanan Güne Bakış programının bugünkü konutları Mikail Aslan ve Dersim Defterleri: Beyaz Dağda Bir Gün kitabının yazarı Emirali Yağan'dı.

Programın başında Tunceli'deki baraj projelerini eleştirmek için bestelediği Dersim Ağıtı'nı çalan Aslan, daha sonra da Dersim Türküsü'nü Kürtçe seslendirdi.

Haberin Alındığı Kaynak»www.internethaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • 500 yıllık Kasımpaşa Donanması gün yüzüne çıktı 06:27

    500 yıllık Kasımpaşa Donanması gün yüzüne çıktı Beyoğlu Belediyesi, ‘Kasımpaşa'da Donanma Günleri' isimli resim sergisi açtı. Sergide konuşan Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan "Kasımpaşa, Fatih'in donanmasını denizden yürütüp karaya...

    İSTANBUL AJANSI » 10.02.2016 06:27 F5Haber'de Oku
  • 'Pişman değilim, namusumu temizledim' 06:17

    'Pişman değilim, namusumu temizledim' Bursa'da annesinin dini nikahlı olarak beraber yaşadığı Hamza Deniz'i öldüren katil zanlısı Savaş T. Manisa'daki saklandığı evinde yakalandı. Savaş T. emniyete girerken "Pişman değilim, namusumu...

    F5HABER » 10.02.2016 06:17
  • 5 katlı binada yangın paniği! 06:17

    5 katlı binada yangın paniği! İzmir'in Aliağa ilçesinde 5 Katlı binanın ikinci katında yangın çıktı. Büyük paniğe yol açan yangın korku dolu dakikaların yaşanmasına neden olurken, binada maddi hasar meydana geldi.

    F5HABER » 10.02.2016 06:17
  • Bursa'daki paralel yapı şüphelileri serbest bırakıldı 06:17

    Bursa'daki paralel yapı şüphelileri serbest bırakıldı Bursa'da yürütülen paralel yapı soruşturması kapsamında gözaltında bulunan ve adliyeye sevk edilen şüpheliler adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

    F5HABER » 10.02.2016 06:17
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan 6663 sayılı kanunu onayladı 06:17

    Cumhurbaşkanı Erdoğan 6663 sayılı kanunu onayladı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 6663 sayılı "Gelir Vergisi Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun"nu onayladı.

    F5HABER » 10.02.2016 06:17
  • 10 Şubat elektrik kesintisi 06:07

    10 Şubat elektrik kesintisi Anadolu Yakası'nda bazı ilçelere bugün elektrik verilmeyecek.

    İSTANBUL AJANSI » 10.02.2016 06:07 F5Haber'de Oku
  • Bağdat Caddesi dehşetini anlattı! 05:17

    Bağdat Caddesi dehşetini anlattı! Yaşadığı korkunç olayın etkisinden kurtulamayan ve psikolojik destek alan genç kız, soruşturma kapsamında verdiği ifadede dehşet anlarını anlattı. Moleküler genetik inceleme sonucunu bekleyen...

    HABERTÜRK » 10.02.2016 05:17 F5Haber'de Oku
  • Polisten kaçan araç 15 metreden düştü 04:24

    Polisten kaçan araç 15 metreden düştü Şişli'de polisten kaçan bir otomobil yol zannettiği boş arsadan 15 metre yükseklikteki alandan Şişli, Bomonti Tünel çıkışına düştü. Meydana gelen kazada iki kişi yaralandı. Yaralılar olay yerine...

    VATAN » 10.02.2016 04:24 F5Haber'de Oku
  • Aliağa'da beş katlı binada yangın 03:55

    Aliağa'da beş katlı binada yangın İzmir'in Aliağa ilçesinde 5 Katlı binanın ikinci katında yangın çıktı. Büyük paniğe yol açan yangın korku dolu dakikaların yaşanmasına neden olurken, binada maddi hasar meydana geldi.

    VATAN » 10.02.2016 03:55 F5Haber'de Oku
  • YÖK'ten önemli değişiklik! 03:54

    YÖK'ten önemli değişiklik! Kuruluş tarihinden itibaren 10 yıl geçmeyen üniversitelere atanıp da doktora eğitimlerini yine bu üniversitelerde yapan araştırma görevlilerinin ÖYP desteklerinden yararlanamayacağına ilişkin hüküm...