» » İNTERNETHABER »

Mikail Aslan'dan Kürtçe ağıt

Zazaca müziğin en popüler ismi Mikail Aslan'dan Kürtçe Dersim Türküsü..

Mikail Aslan'dan Kürtçe ağıt

İNTERNETHABER- Almanya'da yaşayan ve Zazaca müziğin önde gelen isimlerinden Dersinli Mikail Aslan gitarının teline bu kez Kürtçe şarkı için dokundu.

Habertürk ekranlarında yayınlanan Güne Bakış programının bugünkü konutları Mikail Aslan ve Dersim Defterleri: Beyaz Dağda Bir Gün kitabının yazarı Emirali Yağan'dı.

Programın başında Tunceli'deki baraj projelerini eleştirmek için bestelediği Dersim Ağıtı'nı çalan Aslan, daha sonra da Dersim Türküsü'nü Kürtçe seslendirdi.

Haberin Alındığı Kaynak»www.internethaber.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Van'da 4 şiddetinde deprem 17:22

    Van'da 4 şiddetinde deprem Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü resmi internet sitesinden alınan bilgiye göre, saat 17.01'de merkez üssü ilçeye bağlı Sağlamtaş Mahallesi'nde 4 büyüklüğünde...

    VATAN » 28.04.2015 17:22 F5Haber'de Oku
  • Van da sallandı ! 17:19

    Van da sallandı ! Van'da 4.0 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.

    F5HABER » 28.04.2015 17:19
  • Tahliye krizinde flaş gelişme 17:17

    Tahliye krizinde flaş gelişme 32 Asliye Ceza Mahkemesi'nin yeni hakimi, mahkemenin Hidayet Karaca ve 63 polis sanık için verdiği "tahliye kararları" nın "yok hükmünde" sayılmasına karar verdi.

    VATAN » 28.04.2015 17:17 F5Haber'de Oku
  • Annesine ambulans çağırdı: Onunla birlikte öldü 17:15

    Annesine ambulans çağırdı: Onunla birlikte öldü Ankara'nın Çubuk ilçesinde kalp krizi geçiren annesi için gelen ambulansın şoförüne adres tarif eden şahıs, bir otomobilin çarpması sonucu hayatını kaybetti. Ölen şahsın kalp krizi geçiren annesi de...

    F5HABER » 28.04.2015 17:15
  • Kılıçdaroğlu temel attı 17:13

    Kılıçdaroğlu temel attı CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Niğde mitingi sonrası Kemerhisar beldesinde temel atma törenine katıldı.

    F5HABER » 28.04.2015 17:13
  • eBay'den Google'a destek 17:13

    eBay'den Google'a destek Haksız rekabete sebep olduğu gerekçesiyle yargılanan Google'a destek eBay'in CEO'sundan geldi.

    AJANSHABER » 28.04.2015 17:13 F5Haber'de Oku
  • 'Olur Olur!' filmi Tv'de ilk kez Kanal D'de! 17:12

    'Olur Olur!' filmi Tv'de ilk kez Kanal D'de! Senaryosunu Alper Kul'un kaleme aldığı vizyona girdiği tarihte herkesi kahkahaya boğan film 'Olur Olur!' bu akşam Tv'de ilk kez Kanal D ekranında. Müthiş oyuncu kadrosu ve ilgi çeken konusu ile 'Olur...

    MİLLİYET » 28.04.2015 17:12 F5Haber'de Oku
  • Nokia akıllı telefon üretecek mi? 17:11

    Nokia akıllı telefon üretecek mi? Mobil cihaz üretim birimini Microsoft'a satan Nokia, akıllı telefon üretimine döneceği yönündeki iddiaları reddettiğini açıkladı.

    AJANSHABER » 28.04.2015 17:11 F5Haber'de Oku
  • Real Madrid 16'lık Odegaard'ı maç kadrosuna aldı 17:08

    Real Madrid 16'lık Odegaard'ı maç kadrosuna aldı İspanya Birinci Futbol Ligi (La Liga) takımlarından Real Madrid'in teknik direktörü Carlo Ancelotti, B takımda oynayan 16 yaşındaki Norveçli orta saha oyuncusu Martin Odegaard'ı, ligde yarın...

    CNNTÜRK » 28.04.2015 17:08 F5Haber'de Oku
  • WhatsApp'tan BlackBerry kullanıcılarına müjde 17:06

    WhatsApp'tan BlackBerry kullanıcılarına müjde Popüler mobil mesajlaşma uygulaması Whatsapp'ın sesli arama özelliği BlacBerry'ye de geldi.

    AJANSHABER » 28.04.2015 17:06 F5Haber'de Oku