» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Kurban nedir? Kurban neden kesilir? Kurban bayramının anlamı ve önemi nedir? Hangi hayvan kurban olarak kesilir? Kurban nasıl kesilir?

Kurban nedir ne için kesilir?
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Demirtaş: PKK silahları susturmalı, elini tetikten çekmeli 11:12

    Demirtaş: PKK silahları susturmalı, elini tetikten çekmeli Demirtaş'tan PKK'ya çağrı

    HABERTÜRK » 02.08.2015 11:12 F5Haber'de Oku
  • Genelkurmay: 2 şehit, 4'ü ağır 31 asker yaralı 11:07

    Genelkurmay: 2 şehit, 4'ü ağır 31 asker yaralı Genelkurmay Başkanlığı, Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde Karabulak Jandarma Karakol Komutanlığı nizamiyesinde bölücü terör örgütü mensubu bir grup terörist tarafından patlayıcı madde yüklü traktörün...

    F5HABER » 02.08.2015 11:07
  • İstanbul'da 9 ilçe elektriksiz kalacak 11:06

    İstanbul'da 9 ilçe elektriksiz kalacak İstanbul Anadolu Yakası'ndaki Ümraniye, Beykoz, Maltepe, Kadıköy, Sancaktepe, Ataşehir, Tuzla, Üsküdar ve Kartal ilçelerinin bazı mahallelerinde 4 Ağustos Salı günü elektrik kesintisi yapılacak.

    CNNTÜRK » 02.08.2015 11:06 F5Haber'de Oku
  • Burhan Kuzu'dan Demirtaş'a: Resmen deli, hayalperest 11:04

    Burhan Kuzu'dan Demirtaş'a: Resmen deli, hayalperest HDP lideri Selahattin Demirtaş'ın Burhan Kuzu ile ilgili iddiası üzerin Kuzu'dan sert bir cevap geldi. Kuzu Demirtaş'a cevabında

    F5HABER » 02.08.2015 11:04
  • Meteoroloji'den 'tehlikeli sıcak' uyarısı 11:03

    Meteoroloji'den 'tehlikeli sıcak' uyarısı Antalya'da hava sıcaklığı pazartesi günü bu yılın rekor seviyesine ulaşacak. 39 dereceyi bulacak sıcaklık nedeniyle meteoroloji yetkilileri 'tehlikeli sıcaklık' uyarısı yaptı.

    VATAN » 02.08.2015 11:03 F5Haber'de Oku
  • Selahattin Demirtaş'tan önemli açıklamalar 11:00

    Selahattin Demirtaş'tan önemli açıklamalar HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını yanıtladı. Demirtaş, ‘Ben çağrımı tek taraflı yapmıyorum. PKK silahları susturmayı elini tetikten çekmelidir....

    F5HABER » 02.08.2015 11:00
  • Koyda mahsur kalan 14 kişi kurtarıldı 10:59

    Koyda mahsur kalan 14 kişi kurtarıldı Bartın'da kiraladıkları tekneyle gittikleri koyda dalgalar nedeniyle mahsur kalan iki aileye sahil güvenlik ekiplerince ulaşıldı.

    F5HABER » 02.08.2015 10:59
  • Fethiye'deki şey aslında ney? 10:57

    Fethiye'deki şey aslında ney? Dünyanın saygın bilim insanları, bir Türk sualtı belgeselcisinin Fethiye'de görüntülediği o tuhaf şeffaf dev küreyi konuşuyor.

    MİSTİK ALEM » 02.08.2015 10:57 F5Haber'de Oku
  • 13 saat sonra kurtarıldılar 10:56

    13 saat sonra kurtarıldılar Zonguldak'ın Kozlu ilçesinde dalgaların yükselmesi sebebiyle sandallarıyla deniz kenarındaki mağaraya sığınan dört arkadaş, 13 saat sonra mahsur kaldıkları yerden kurtarıldı.

    F5HABER » 02.08.2015 10:56
  • Balayını çadırda geçirdiler 10:55

    Balayını çadırda geçirdiler Doğa sporlarıyla uğraşan ve Kapadokya'da dünya evine giren sporcu çift, evliliklerinin ilk gününü Kılıçlar Vadisi'nde kurdukları çadırda geçirdi.

    F5HABER » 02.08.2015 10:55