» » HABERFORM »

Vakıa Suresi'nin mucizevi sırları!

Vakıa Suresi'nin mucizevi sırları!

İşte Vakıa Suresi'nin taşıdığı mucizevi sırlar...

Haberin Alındığı Kaynak»www.haberform.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Akıllı telefon pazarı büyümeye devam edecek 18:29

    Akıllı telefon pazarı büyümeye devam edecek Her yıl bir önceki yıla göre daha fazla büyümeye devam eden akıllı telefon pazarı 2015 yılına da damga vuracak.

    AJANSHABER » 27.04.2015 18:29 F5Haber'de Oku
  • Gündüzleri sıvacı, akşamları milletvekili adayı 18:27

    Gündüzleri sıvacı, akşamları milletvekili adayı Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde HDP'nin 5. sıra milletvekili adayı Bedirhan Güneş, gündüzleri inşaat işçisi olarak çalışıyor, akşamları ise seçim gezileri ile destek arıyor.

    F5HABER » 27.04.2015 18:27
  • Rezillik diz boyu! 18:22

    Rezillik diz boyu! Şanlıurfa'da, 2'si öğretmen 3 kişinin cinsel istismarına maruz kaldığı ileri sürülen 16 yaşındaki lise öğrencisi G.A. adlı kız, savcılık kararıyla koruma altına alındı. Liseli kıza cinsel istismarla...

    HABERTÜRK » 27.04.2015 18:22 F5Haber'de Oku
  • HSYK'dan flaş açıklamalar 18:19

    HSYK'dan flaş açıklamalar HSYK, 'paralel yapı' iddialarına ilişkin soruşturmalarda tutuklananlar için tahliye kararı veren İstanbul 29. Asliye ve 32. Asliye Ceza mahkemelerinin hakimleri için görevden uzaklaştırma kararı...

    MİLLİYET » 27.04.2015 18:19 F5Haber'de Oku
  • AFAD’dan ’Nepal’ açıklaması 18:18

    AFAD’dan ’Nepal’ açıklaması Son 80 yılın en şiddetli depremiyle sarsılan Nepal'de arama kurtarma çalışmalarına devam eden Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) ekibi, 3 kişinin cansız bedenine ulaştı.

    F5HABER » 27.04.2015 18:18
  • ’Kaynak’ sorularına cevap verdi 18:17

    ’Kaynak’ sorularına cevap verdi CHP lideri Kılıçdaroğlu, 'kaynak göster' eleştirilerine, "İki milyon Suriyeliye 5 milyar dolar verirken sana kaynak mı sorduk? Emekliye gelince mi aklın başına geliyor" diye yanıt verdi.

    F5HABER » 27.04.2015 18:17
  • Kimsenin suç işleme özgürlüğü yok 18:14

    "Kimsenin suç işleme özgürlüğü yok" HSYK 2. Daire Başkanı Yılmaz, "Kimsenin suç işleme özgürlüğü yok. Hakimler, anayasada tarif edildiği üzere, anayasa ve hukuka uygun vicdani kanaatlerine göre hüküm verirler" dedi.

    F5HABER » 27.04.2015 18:14
  • 30 haneli köyü boşaltan dedikodu! 18:10

    30 haneli köyü boşaltan dedikodu! Hakkari'de uğursuzluk olduğuna inanılan 30 Haneli Akçadam Köyü'nde sadece 2 aile yaşamını sürdürüyor.

    MİLLİYET » 27.04.2015 18:10 F5Haber'de Oku
  • Dünyanın en ölümcül kuşu! Bir taburu yok etti!-VİDEO İZLE 18:07

    Dünyanın en ölümcül kuşu! Bir taburu yok etti!-VİDEO İZLE Dünyanın en tehlikeli kuşu olarak bilinen Cassowary'ler bu özelliğini gagası ve pençesinden alıyor.

    YEDİ RENK HABER » 27.04.2015 18:07 F5Haber'de Oku
  • Gündüzleri inşaat işçisi, akşamları milletvekili adayı 18:07

    Gündüzleri inşaat işçisi, akşamları milletvekili adayı HDP'nin Zonguldak 5'inci sıra milletvekili adayı Bedirhan Güneş gündüzleri inşaatta işçi olarak çalışırken, akşamları da seçim çalışmaları yaparak partisi ve kendisi için oy istiyor