» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

A Milli Takımımız, 2013 Avrupa Şampiyonası Elemeleri F Grubu'ndaki ilk maçında Ankara Spor Salonu'nda Beyaz Rusya'yı ağırlıyor.

Türkiye - Beyaz Rusya Maçı 17:00'de
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON SPOR HABERLERİ

  • Sow'dan vazgeçmiyorlar! 12:17

    Sow'dan vazgeçmiyorlar! Premier Lig ekibi Sunderland'in, Senegalli golcü Moussa Sow için yeni bir teklif sunmaya hazırlandığı iddia edildi.

    ŞAMPİY10 » 31.07.2015 12:17 F5Haber'de Oku
  • Timsah Arena'ya sağlam zemin 12:08

    Timsah Arena'ya sağlam zemin Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından inşasına devam edilen 45 bin kişi kapasiteli "Timsah Arena Stadı"nda, en ağır kış koşullarında bile saha zemininde sıkıntı yaşanmaması için gerekli önlemler...

    HABERTÜRK » 31.07.2015 12:08 F5Haber'de Oku
  • Mario Gomez sağlık kontrolünden geçti 12:07

    Mario Gomez sağlık kontrolünden geçti Beşiktaş'ın, İtalya Birinci Futbol Ligi (Serie A) takımı Fiorentina'dan satın alma opsiyonuyla kiralık olarak kadrosuna kattığı Alman futbolcu Mario Gomez, sağlık kontrolünden geçti.

    CNNTÜRK » 31.07.2015 12:07 F5Haber'de Oku
  • Yolcular belli oldu 12:06

    Yolcular belli oldu Galatasaray Teknik direktörü Hamza Hamzaoğlu ikinci etap kamp çalışmalarının ardından takımdan göndereceği isimleri belirledi. Hamzaoğlu Yekta ve Dzemaili'yi kadroda düşünmezken, Sinan Gümüş'ün de...

    HABERTÜRK » 31.07.2015 12:06 F5Haber'de Oku
  • Timsah Arenaya sağlam zemin 12:06

    "Timsah Arena"ya sağlam zemin Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından inşasına devam edilen 45 bin kişi kapasiteli "Timsah Arena Stadı"nda, en ağır kış koşullarında bile saha zemininde sıkıntı yaşanmaması için gerekli önlemler...

    MİLLİYET » 31.07.2015 12:06 F5Haber'de Oku
  • Gomez kontrolden geçti 12:05

    Gomez kontrolden geçti Beşiktaş, yeni transferi Mario Gomez'i sağlık kontrolünden geçirdi.

    ŞAMPİY10 » 31.07.2015 12:05 F5Haber'de Oku
  • Peki biz 4-4-2'ye hazır mıyız? 11:58

    Peki biz 4-4-2'ye hazır mıyız? Serdar Ali Çelikler yazdı

    HABERTÜRK » 31.07.2015 11:58 F5Haber'de Oku
  • Timsah Arena'ya sağlam zemin! 11:54

    Timsah Arena'ya sağlam zemin! Yapımına devam edilen Timsah Arena Stadı'nda, en ağır kış koşullarında bile saha zemininde sıkıntı yaşanmaması için gerekli önlemler alındı.

    ŞAMPİY10 » 31.07.2015 11:54 F5Haber'de Oku
  • Zico'nun adaylığına tam destek 11:54

    Zico'nun adaylığına tam destek Brezilya Futbol Federasyonu, eski futbolcu Zico'nun FIFA başkanlığına aday olmasına destek verecek

    MİLLİYET » 31.07.2015 11:54 F5Haber'de Oku
  • Valencia Fenerbahçe'yi istiyor 11:52

    Valencia Fenerbahçe'yi istiyor İspanyol basını, turu geçmesi durumunda play-off turunda Valencia'ya Fenerbahçe'yi uygun gördü.

    MİLLİYET » 31.07.2015 11:52 F5Haber'de Oku