» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Sakarya'nın Karapürçek ilçesinde bir kişi evinin önünde boğazı kesilerek öldürüldü.

Sakaryada cinayet: 1 ölü, 2 yaralı
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Suriyeliler elleri bağlı bağ evine kapatıldı 07:37

    Suriyeliler elleri bağlı bağ evine kapatıldı Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde elleri bağlı şekilde bir bağ evine kapatılan 13 Suriyeli, bekçinin dikkati sayesinde kurtarıldı

    HABERTÜRK » 31.08.2015 07:37 F5Haber'de Oku
  • Bakanlar Kurulu'nda ilk çatlak! 07:33

    Bakanlar Kurulu'nda ilk çatlak! HDP'li bakanlar Ali Haydar Konca ve Müslüm Doğan, 2 Ekim'de süresi dolacak tezkereye "Hayır" diyeceklerini vurguladı

    VATAN » 31.08.2015 07:33 F5Haber'de Oku
  • Çorum'da korkutan yangın! 07:32

    Çorum'da korkutan yangın! Çorum'da yer alan Gıda Toptancılar Sitesi'ndeki bir depoda yangın çıktı. Kentteki tüm itfaiye araçlarının seferber edildiği yangın 2 saatte söndürüldü. Hafif yaralanan 1 itfaiye personeli ile...

    HABERTÜRK » 31.08.2015 07:32 F5Haber'de Oku
  • Kuzeniyle telefonda konuşurken şehit oldu 07:31

    Kuzeniyle telefonda konuşurken şehit oldu Diyarbakır'da düzenlenen hain saldırıda şehit olan polis memuru Ahmet Gılıç, saldırı anından önce kuzeniyle telefonda konuşuyordu.

    MİLLİYET » 31.08.2015 07:31 F5Haber'de Oku
  • Düğün dönüşü feci kaza! 07:30

    Düğün dönüşü feci kaza! Kütahya'da yol çalışması nedeniyle trafiğin tek şeritten verildiği karayolunda zincirleme kaza meydana geldi. Kazada 2 kişi öldü 8 kişi yaralandı

    HABERTÜRK » 31.08.2015 07:30 F5Haber'de Oku
  • PKK bayrağı açıldı iddiası ilçeyi gerdi 07:20

    "PKK bayrağı açıldı" iddiası ilçeyi gerdi Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde alkollü 2 kişinin kavgasının, "Askere küfredip PKK bayrağı açtılar" şeklinde yayılması üzerine vatandaşlar, İlçe Emniyet Müdürlüğü önünde toplandı

    HABERTÜRK » 31.08.2015 07:20 F5Haber'de Oku
  • Balyoz'un milyonluk davaları rekora koşuyor! 07:14

    Balyoz'un milyonluk davaları rekora koşuyor! Haksız tutuklama ile özgürlüklerinin yanı sıra mesleklerini, meslekte yükselme şanslarını, sağlıklarını, aile hayatlarını kaybettiklerini belirten çoğu emekli edilen askerler, tazminat davaları açıyor

    HABERTÜRK » 31.08.2015 07:14 F5Haber'de Oku
  • Aile kavgası kanlı bitti! 07:10

    Aile kavgası kanlı bitti! GAZİANTEP'te, çocukların kavga etmesi nedeniyle çıkan tartışmada iddiaya göre ölen eşine küfretmesine sinirlenen Fikret A., eniştesi ile 2 yeğenini öldürdü, 2 yeğenini de yaraladı.

    VATAN » 31.08.2015 07:10 F5Haber'de Oku
  • Van'da askeri birliğe roketatarlı saldırı 07:03

    Van'da askeri birliğe roketatarlı saldırı Van Jandarma Komutanlığının Komando Taburuna bölücü terör örgütü mensuplarınca roketatar ve el yapımı patlayıcıyla saldırı düzenlendi.

    SACİT ASLAN » 31.08.2015 07:03 F5Haber'de Oku
  • Ortalığı karıştıran söylenti! 06:59

    Ortalığı karıştıran söylenti! Yozgat'ın Akdağmadeni ilçesinde alkollü 2 kişinin askerlik şubesi önünde nöbet tutan askere küfrettiği ve "PKK bayrağı açıldığı" iddiası üzerine vatandaşlar, İlçe Emniyet Müdürlüğü önünde toplanarak...