» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Çerkezköy'de, bir kişi pompalı tüfekle öldürüldü.

Çerkezköyde cinayet!
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Son Mektup filmi Kudüs'te gösterildi 22:15

    "Son Mektup" filmi Kudüs'te gösterildi Kudüs'te "18 Mart 1915 Çanakkale Deniz Zaferi" konulu "Son Mektup" filmi gösterildi.

    F5HABER » 01.08.2015 22:15
  • Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı 22:11

    Meteoroloji'den kuvvetli yağış uyarısı Meteoroloji Genel Müdürlüğü, Orta ve Doğu Karadeniz kıyı kesiminde bu akşam ve yarın beklenen kuvvetli yağışlar konusunda vatandaşları uyardı

    HABERTÜRK » 01.08.2015 22:11 F5Haber'de Oku
  • İşte geleceğin dili! 19:52

    İşte geleceğin dili! "Jeopolitik, ekonomik ve kültürel değişimler" göz önüne alınarak yapılan araştırmalar, gelecek yıllarda yıldızı en çok parlayacak dilin İspanyolca olacağını öne sürüyor. Listede ikinci sırada ise...

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 19:52 F5Haber'de Oku
  • Baş aşağı dünya rekoru 19:12

    Baş aşağı dünya rekoru ABD, Illinois'de dünyanın farklı yerlerinden gelen 164 paraşütçü, gökyüzünde baş aşağı bir şekilde çiçek figürü oluşturarak bir dünya rekoruna imza attı.

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 19:12 F5Haber'de Oku
  • O ilde hava 74 derece! 19:07

    O ilde hava 74 derece! Türkiye'yi bir haftadır kavuran Basra sıcakları İran'da termometreleri patlattı. Ülkenin güney doğusundaki Bender Mahşehr kentinde hava sıcaklığı cuma günü 70, cumartesi 74 olarak ölçüldü.

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 19:07 F5Haber'de Oku
  • Muzaffer Akgün'ü kaybettik 17:37

    Muzaffer Akgün'ü kaybettik Türkiye'de ilk Altın Plak ödüllü sanatçısı, türkülerin anası olarak anılan Muzaffer Akgün hayatını kaybetti.

    MİSTİK ALEM » 01.08.2015 17:37 F5Haber'de Oku
  • Geleceğin en parlak dili İspanyolca! 17:27

    Geleceğin en parlak dili İspanyolca! "Jeopolitik, ekonomik ve kültürel değişimler" göz önüne alınarak yapılan araştırmalar, gelecek yıllarda yıldızı en çok parlayacak dilin İspanyolca olacağını öne sürüyor. Listede ikinci sırada ise...

    YEDİ RENK HABER » 01.08.2015 17:27 F5Haber'de Oku
  • Hurdaydı şimdi ise... 17:14

    Hurdaydı şimdi ise... 12 yaşında hayallerini süsleyen motosiklete 25 yıl sonra sahip olan adam onu adeta yeni baştan yarattı.

    F5HABER » 01.08.2015 17:14
  • Kadınlar bunlara bayılıyor 16:53

    Kadınlar bunlara bayılıyor Kadınlar söz konusu olunca, neyi neden seksi buldukları belli olmuyor ama...