» » HABERDAR »

20 yaşındaki japon kızlar

Japonya'da 20 yaşına giren genç kızlar özel kıyafetleri ile caddelere ve sokaklara renk kattı.

20 yaşındaki japon kızlar

20 yaşını doldurmuş gençlerin 'yetişkinliğe' adım attığı kabul edilen Japonya'da, bu özel yaşı kutlamak için törenler düzenleniyor.

Gençlerin, geleneksel kıyafetlerini giyerek katıldığı törenler renkli görüntülere sahne oluyor.

Haberin Alındığı Kaynak»www.haberdar.com

EN SON KÜLTÜR-SANAT HABERLERİ

  • Kars Avrupalı turistleri bekliyor 15:42

    Kars Avrupalı turistleri bekliyor Binlerce yıllık geçmişiyle birçok medeniyetin kültürel izlerini barındıran Kars'ın daha çok Avrupalı turiste ev sahipliği yapması amacıyla AB ülkelerindeki tanıtımlara hız verilecek.

    AJANSHABER » 24.05.2015 15:42 F5Haber'de Oku
  • Altın Palmiye kime gidecek? 14:50

    Altın Palmiye kime gidecek? Cannes'da Altın Palmiye'yi kim alır? Kerem Akça yazdı…

    HABERTÜRK » 24.05.2015 14:50 F5Haber'de Oku
  • 'Müzeler toplumun hafızasıdır' 14:25

    'Müzeler toplumun hafızasıdır' Türkiye'nin ilk oyun müzesi, İstanbul, Ataşehir'de Mimar Sinan Parkı'nda açıldı. Düştepe Oyun Müzesi ve Oyun Bahçesi'ni sahne tasarım sanatçısı Ayhan Doğan tasarladı. Küratörü ise Oyuncak Müzesi'nin...

    HABERTÜRK » 24.05.2015 14:25 F5Haber'de Oku
  • Piknik tadında festival 14:16

    Piknik tadında festival 30 Mayıs'ta Küçükçiftlik Park'ta gerçekleşecek olan "Güzel Bir Gün" festivali, hepimizi gün boyu çimenlerde yayılmaya, iyi yemeklerle doymaya, iyi müzik dinlemeye ve tüm kışın kirini üzerimizden...

    HABERTÜRK » 24.05.2015 14:16 F5Haber'de Oku
  • Yakın dostu Aşık Veysel'i anlattı 13:33

    Yakın dostu Aşık Veysel'i anlattı Ünlü Halk Ozanı Aşık Veysel'in Amerika'da yaşayan yakın dostu Indiana Üniversitesi öğretim görevlisi Prof. Dr. İlhan Başgöz, Veysel ile anılarını anlattı.

    AJANSHABER » 24.05.2015 13:33 F5Haber'de Oku
  • 59 milyon TL'lik düşüş 11:26

    59 milyon TL'lik düşüş 2014-2015 sinema sezonunda gösterime giren 82 filmden 55'i zarar etti...

    HABERTÜRK » 24.05.2015 11:26 F5Haber'de Oku
  • 14. İstanbul Bienali, 5 Eylül'de başlayacak 10:26

    14. İstanbul Bienali, 5 Eylül'de başlayacak İKSV tarafından düzenlenen bienal, Carolyn Christov-Bakargiev tarafından "TUZLU SU: Düşünce Biçimleri Üzerine Bir Teori" başlığıyla şekilleniyor. Bienal, 30'un üzerinde noktada iki ay boyunca...

    AJANSHABER » 24.05.2015 10:26 F5Haber'de Oku
  • 6 günde 540 bin kitap satıldı 10:14

    6 günde 540 bin kitap satıldı Bu yıl yedinci kez kapılarını açan Kocaeli Kitap Fuarı altı günlük kitap satış sayısıyla rekor kırdı.

    AJANSHABER » 24.05.2015 10:14 F5Haber'de Oku
  • Fransız oyunları sahnede 10:04

    Fransız oyunları sahnede Antalya 6'ncı Uluslararası Tiyatro Festivali kapsamında, "Hayvanlar Karnavalı" adlı oyun sahnelendi. Fransız "Tiyatro Du Kronope", "Hayvanlar Karnavalı" oyunuyla sanatseverlerle buluştu.

    AJANSHABER » 24.05.2015 10:04 F5Haber'de Oku
  • Eurovision'un kazanını belli oldu! 01:59

    Eurovision'un kazanını belli oldu! Avusturya'nın başkenti Viyana'da düzenlenen 2015 Eurovision Şarkı Yarışması'nın birincisi İsveç oldu