» » HABERABONE »

Mizah dergilerinin gündemle ilgili karikatürleri!

Mizah dergileri gündeme dair dikkat çeken karikatürler yayınlamayı sürdürüyor!..

Mizah dergilerinin gündemle ilgili karikatürleri!

Gırgır, Samsun'daki sel felaketiyle ilgili hükümeti üstü kapalı bir şekilde eleştirirken, Leman, anketlerde "engelli komşu" istemediği ortaya çıkan türk toplumuna dokundurdu. İşte eman ve Gırgır'ın kapakları...

Haberin Alındığı Kaynak»www.haberabone.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Olcan Adın'dan şampiyonluk açıklaması! 22:24

    Olcan Adın'dan şampiyonluk açıklaması! Galatasaray'ın bu sezon Trabzonspor'dan transfer ettiği Olcan Adın, Fenerbahçe'nin Başakşehir'le berabere kalmasından sonra takım arkadaşlarıyla birlikte şampiyonluk kutlamalarına katıldı. Olcan, GS...

    CNNTÜRK » 25.05.2015 22:24 F5Haber'de Oku
  • Otomobil takla attı 2 ölü, 1 yaralı 22:22

    Otomobil takla attı 2 ölü, 1 yaralı ERZİNCAN- Sivas karayolunda kontrolden çıkan otomobilin takla ataması sonucu, 2 kişi öldü, 1 kişi de yaralandı.

    MİLLİYET » 25.05.2015 22:22 F5Haber'de Oku
  • Turist kadının failini, güvenlik kamerası ele verdi 22:17

    Turist kadının failini, güvenlik kamerası ele verdi İsveçli Maggie Bagdo'nun eğlence İstanbul'da eğlence mekanına açılan ateş sonucu ölümüyle ilgili soruşturmada polis, silahı kullanan kişiyle o sırada yanında bulunan 4 arkadaşının kimliklerini...

    HABERTÜRK » 25.05.2015 22:17 F5Haber'de Oku
  • Şampiyon Galatasaray! 22:06

    Şampiyon Galatasaray! Spor Toto Süper Lig 2014-2015 yılı şampiyonu Galatasaray oldu. Fenerbahçe'nin Başakşehir'le 2-2 berabere kalması son hafta öncesi matematiksel olarak Galatasaray'ın şampiyonluğunu garantiledi.

    CNNTÜRK » 25.05.2015 22:06 F5Haber'de Oku
  • Karayolunda feci kaza: 2 kişi öldü 22:06

    Karayolunda feci kaza: 2 kişi öldü Erzincan-Sivas karayolunda kontrolden çıkan otomobilin takla ataması sonucu, 2 kişi öldü, 1 kişi de yaralandı

    HABERTÜRK » 25.05.2015 22:06 F5Haber'de Oku
  • YSK'dan AK Parti'ye Dombra yasağı 22:01

    YSK'dan AK Parti'ye Dombra yasağı Yüksek Seçim Kurulu, Uğur Işılak tarafından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan adına yeniden uyarlanan "Dombra" şarkısının AK Parti tarafından propaganda şarkısı olarak kullanılmasını yasakladı

    VATAN » 25.05.2015 22:01 F5Haber'de Oku
  • Hakkari'de yıldırım düştü, 5 asker yaralandı 22:00

    Hakkari'de yıldırım düştü, 5 asker yaralandı Hakkari'de Meskan Tepe Askeri Üs Bölgesi'ne yıldırım düşmesi sonucu 5 asker hafif yaralandı.

    CNNTÜRK » 25.05.2015 22:00 F5Haber'de Oku
  • Şampiyon Galatasaray ! 21:58

    Şampiyon Galatasaray ! Galatasaray, Fenerbahçe'nin Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında İstanbul Başakşehir ile 2-2 berabere kalmasının ardından 20. şampiyonluğunu ilan etti.

    F5HABER » 25.05.2015 21:58
  • Facebook kim bakmış uygulamaları doğruyu mu söylüyor 21:57

    Facebook kim bakmış uygulamaları doğruyu mu söylüyor Facebook kullanıcıları yıllardır 'profilime kim bakmış, bunu öğrenmenin yolu var mı' sorusuna yanıt arıyor. Peki bu mümkün mü? Gerçekten de profilinize bakanları görmek için bir yol var mı?

    CNNTÜRK » 25.05.2015 21:57 F5Haber'de Oku
  • Hasat Ferit Gedik davasında tahliye 21:45

    Hasat Ferit Gedik davasında tahliye Hasan Ferit Gedik davasında tutuklu yargılanan Nejdet Polat tahliye edildi. Mahkeme heyeti, Polat'ın tutuklu kaldığı süre, üzerine atılı suçun vasıf ve mahiyetini göz önünde bulundurarak tahliyesine...