» » HABERABONE »

İşte Türkiye ile Suriye'nin askeri gücü

Suriye'nin uçağımızı düşürmesi sonrası savaş senaryoları havada uçuşurken; Türkiye ve Suriye'nin askeri gücü de karşılaştırılıyor. İşte rakamlarla iki ülkenin askeri gücü:

İşte Türkiye ile Suriye'nin askeri gücü

Suriye'nin Türk F4 savaş uçağını düşürmesinin ardından tansiyon gittikçe artıyor. Türkiye yol haritasını belirlemek için zirve üstüne zirve yaparken Başbakan Erdoğan bugün de muhalefet liderleriyle tek tek görüşecek.

Savaş hesapları ve senaryoları da havada uçuşurken Türkiye ve Suriye'nin askeri gücü de karşılaştırılıyor.

İşte rakamlarla iki ülkenin askeri gücü:

TÜRKİYE

*Asker sayısı: 612.900

*Uçak sayısı: 1940

*Tank sayısı: 4300

*Yerdeki silah sistemi: 69.774

*Deniz araçları: 265

*Topçu sistemleri: 1838

*Denizaltı: 16

*Fırkateyn: 19

*Mayın avlama gemisi: 20

*Amfimik gemi: 55

SURİYE

*Asker sayısı: 304.000

*Uçak sayısı: 830

*Tank sayısı: 5300

*Yerdeki silah sistemi: 25.406

*Deniz araçları: 19

*Topçu sistemleri: 2.160

*Denizaltı: 0

*Fırkateyn: 2

*Mayın avlama gemisi: 4

*Amfimik gemi: 3

TÜRKİYE GAZETESİ

Haberin Alındığı Kaynak»www.haberabone.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • AK Parti'den istifa etti 15:10

    AK Parti'den istifa etti AK Parti İstanbul Milletvekili Ahmet Kutalmış Türkeş, partisinden istifa ettiğini açıkladı

    HABERTÜRK » 29.05.2015 15:10 F5Haber'de Oku
  • Bakan Şimşek: Kızımın sağlık durumu... 15:06

    Bakan Şimşek: Kızımın sağlık durumu... Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, hastanede tedavi gören kızı Azra'nın sağlık durumunun iyiye gittiğini duyurdu.

    F5HABER » 29.05.2015 15:06
  • Bursa'da su kesintisi! 15:05

    Bursa'da su kesintisi! Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Kestel İlçesi'nde 2 – 3 Haziran tarihlerinde su kesintisi uygulanacak.

    HABERİN ADRESİ » 29.05.2015 15:05 F5Haber'de Oku
  • Midye ziyafeti 15:02

    Midye ziyafeti Çiçeği burnunda siyasetçi objektiflere takıldı...

    HABERTÜRK » 29.05.2015 15:02 F5Haber'de Oku
  • Kılıçdaroğlu: IŞİD'i savunmadık 14:59

    Kılıçdaroğlu: IŞİD'i savunmadık CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, "IŞİD'i biz hiçbir zaman savunmadık. Farklı, insana saygı duymayan bir anlayışları var. Müslümanlığı çok farklı yorumluyorlar. Oysa İslamiyet'in bir barış dini...

    F5HABER » 29.05.2015 14:59
  • Abdullah Gül HDP'ye mi oy verecek ? 14:59

    Abdullah Gül HDP'ye mi oy verecek ? 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Selahattin Demirtaş'ın "Abdullah Gül HDP'ye oy verecek" sözlerine, "Ben bir partinin kurucusuyum ve yerim belli" yanıtını verdi. Gül, fetih şölenine katılmama nedenini...

    F5HABER » 29.05.2015 14:59
  • Doğu'ya büyük polis sevkiyatı 14:57

    Doğu'ya büyük polis sevkiyatı Seçime sayılı günler kala partilerin propaganda yarışı kızışırken gözler Doğu ve Güneydoğu'ya çevrildi.

    F5HABER » 29.05.2015 14:57
  • 50 dakikada 11 deprem meydana geldi 14:57

    50 dakikada 11 deprem meydana geldi Ege Denizi'nin güneyinde yer alan Gökova Körfezi'nde, 10.29 ile 11.19 saatleri arasında en küçüğü Richter Ölçeği'ne göre 2.0, en büyüğü ise 3.9 büyüklüğünde olmak üzere 11 deprem meydana geldi.

    F5HABER » 29.05.2015 14:57
  • Şöför yardım için durdu, otobüs uçtu 14:57

    Şöför yardım için durdu, otobüs uçtu Amasya 'da türbe ziyaretine giden ve içinde kadınların bulunduğu otobüs, el freni tutmayınca şarampole uçtu. Otobüste bulunan 40 kadın hafif şekilde yaralandı.

    F5HABER » 29.05.2015 14:57
  • Aziz Yıldırım'ın Lucescu Beşiktaş'la anlaştı dediği iddia edildi 14:55

    Aziz Yıldırım'ın "Lucescu Beşiktaş'la anlaştı" dediği iddia edildi Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Ünlü teknik direktör Mircea Lucescu'nun Beşiktaş'a geleceğini söyledi.

    CNNTÜRK » 29.05.2015 14:55 F5Haber'de Oku