» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Boşanma davasında, eşine inanılmaz işkenceler yapan erkekle, boşanmadan önce ilişki yaşadığı eşinin davasında bekaret tartışması yaşandı.

'Benimle zorla ters ilişkiye girdi'
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Kanyonda mahsur kalan aileyi AKUT kurtardı 05:29

    Kanyonda mahsur kalan aileyi AKUT kurtardı Marmaris'de çıktıkları kanyon içindeki kayalıklarda mahsur kalan baba ve iki oğlunu AKUT ekibi yaklaşık 5 saat süren operasyonla kurtardı

    HABERTÜRK » 03.09.2015 05:29 F5Haber'de Oku
  • Kütahya'da deprem! 05:19

    Kütahya'da deprem! Kütahya'nın Simav ilçesinde, hafif şiddetli 3 ayrı deprem meydana geldi.

    F5HABER » 03.09.2015 05:19
  • Yolcu otobüsü tarlaya uçtu: 29 yaralı! 05:18

    Yolcu otobüsü tarlaya uçtu: 29 yaralı! Erzurum'da gecenin karanlığında sürücünün yolu şaşırması üzerine yoldan çıkan yolcu otobüsü tarlaya uçtu. 29 kişinin yaralandığı kazada can pazarı yaşandı.

    F5HABER » 03.09.2015 05:18
  • Astsubay orduevinde korkutan yangın 05:18

    Astsubay orduevinde korkutan yangın Konya Astsubay Orduevi'nde mutfak bacasından çıktığı iddia edilen yangın sonrası alevler içinde kalan binanın çatısı, itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu söndürüldü.

    F5HABER » 03.09.2015 05:18
  • Girdikleri kahvehaneyi hem taradılar, hem de bombaladılar! 05:17

    Girdikleri kahvehaneyi hem taradılar, hem de bombaladılar! Diyarbakır'da yüzü maskeli 4 şahıs girdikleri bir kıraathanede bulunan tombala makinasını ve yüklü miktarda parayı aldıktan sonra burada bulanan vatandaşların üzerine uzun namlulu silahla ateş ederek...

    F5HABER » 03.09.2015 05:17
  • TIR ile benzin tankeri çarpıştı: 1 ölü! 05:16

    TIR ile benzin tankeri çarpıştı: 1 ölü! Sakarya TEM otoyolunda meydana gelen trafik kazası sonrası çıkan TIR yangınında bir kişi yanarak hayatını kaybetti.

    F5HABER » 03.09.2015 05:16
  • Boğaz'da mahsur kalan vapur kurtarıldı! 05:16

    Boğaz'da mahsur kalan vapur kurtarıldı! İstanbul, Harem açıklarında dün akşam saatlerinde motor arızası nedeniyle mahsur kalan arabalı vapur yaklaşık 8 buçuk saatlik çalışmanın ardından kurtarıldı. Kurtarılan vapur, Harem feribot...

    F5HABER » 03.09.2015 05:16
  • Başı kamyonun dorsesine sıkışarak can verdi! 05:14

    Başı kamyonun dorsesine sıkışarak can verdi! İzmir'in Çiğli ilçesinde, hafriyat boşaltmaktan dönen TIR şoförü Üçler Ş. (54) dorsenin içine bakmak isterken, kapağın aniden kapanmasıyla başı dorseye sıkışarak hayatını kaybetti.

    F5HABER » 03.09.2015 05:14
  • İzmir'de iki bomba ihbarı polisi harekete geçirdi! 05:13

    İzmir'de iki bomba ihbarı polisi harekete geçirdi! İzmir'in Karşıyaka ilçesinde AK Parti İlçe Başkanlığı yakınına ve Konak Halkapınar ESHOT Aktarma Merkezi'ne bırakılan iki şüpheli paket korkuttu.

    F5HABER » 03.09.2015 05:13
  • İzmir'de şüpheli paket alarmı! 04:37

    İzmir'de şüpheli paket alarmı! Karşıyaka ile Konak ilçesindeki şüpheli paketler fünyeyle patlatıldı.

    VATAN » 03.09.2015 04:37 F5Haber'de Oku