HABERLER»GÜNDEM»HABER8»8 Ocak 2014 Çarşamba, 20:00

Açıköğretim final sınavları ne zaman yapılacak? AÖF Final sınav tarihleri! Açıköğretim final tarihi

Anadolu Üniversitesi açıköğretim final sınavları ne zaman? AÖF final tarihleri ne zaman? Açıköğretim final sınavı ne zaman yapılacak? Açıköğretim final tarihleri. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi dönem sonu sınavı (final sınavı) ne zaman? AÖF final sınav tarihleri...

Açıköğretim final sınavları ne zaman yapılacak? AÖF Final sınav tarihleri! Açıköğretim final tarihi

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi (AÖF) 2013-2014 Güz dönemi final sınavı tarihleri ve AÖF sınav takvimi açıklandı.

İşte AÖF sınavlarının yapılacağı tarihi.

AÖF 2013-2014 Güz dönemi sınav tarihleri ve AÖF sınav takvimi açıklandı. 2013-2014 Yılı aöf güz dönemi sınav takvimi ve AÖF 2013-2014 güz dönemi sınav tarihleri tüm detayları ile aşağıda belirtilmiştir.

2013 2014 AÖF Açık öğretim sınav tarihleri açıklandı. Tüm bölümlerle kredili sisteme geçen Anadolu Üniversitesi AÖF, 2013-2014 Eğitim yılı güz ve bahar dönemleri sınav tarihleri açıklandı.

2013- 2014 Açıköğretim Sınav Tarihleri

Güz Dönemi Ara Sınavı 14 – 15 Aralık 2013

Güz Dönemi Dönem Sonu Sınavı 25 – 26 Ocak 2014

Bahar Dönemi Ara Sınavı 26 – 27 Nisan 2014

Bahar Dönemi Dönem Sonu Sınavı 07 – 08 Haziran 2014

Haberin Alındığı Kaynak»www.haber8.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Biletli değil hediyeli konser 20:27

    Biletli değil hediyeli konser Zonguldak'ta Bülent Ecevit Üniversitesi tarafından düzenlenen "Tebessüm" kampanyası kapsamında ünlü grup Zakkum ücretsiz konser verecek. Konsere giriş için geçerli olan hediyeler ise ihtiyaç...

    F5HABER » 30.03.2015 20:27
  • Siverek'te Ufka Yolculuk Siyer Sınavı yapıldı 20:19

    Siverek'te Ufka Yolculuk Siyer Sınavı yapıldı Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde Ufka Yolculuk Kültür Yarışmaları kapsamında ödüllü siyer sınavı yapıldı.

    MİLLİYET » 30.03.2015 20:19 F5Haber'de Oku
  • Başbakan Hamas lideri Haniye ile göçrüştü 20:18

    Başbakan Hamas lideri Haniye ile göçrüştü Başbakan Ahmet Davutoğlu, Hamas Lideri İsmail Haniye ile telefonla bir görüşme gerçekleştirdi.

    F5HABER » 30.03.2015 20:18
  • 'Fethullah Gülen mason iddiasına' açıklama 20:15

    'Fethullah Gülen mason iddiasına' açıklama Hür ve Kabul Edilmiş Masonlar Derneği, son günlerde dernekle ilgili basında ve internet sitelerinde yer alan bazı iddialarla ilgili yazılı açıklama yaptı. Dernek, Fethullah Gülen'in mason olduğu...

    CNNTÜRK » 30.03.2015 20:15 F5Haber'de Oku
  • CHP, MYK'sı toplandı 20:13

    CHP, MYK'sı toplandı CHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK), Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu başkanlığında toplandı

    HABERTÜRK » 30.03.2015 20:13 F5Haber'de Oku
  • ’’Çekinmeyin yapın’’ 20:10

    ’’Çekinmeyin yapın’’ Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye-Slovenya İş Forumu'nda yaptığı konuşmada hem Türkiyeli girişimcilere hem Slovenyalı girişimcilere Slovenya'da özelleştirmeleri takip etmeleri tavsiyesinde...

    F5HABER » 30.03.2015 20:10
  • O haberleri yalanladı 20:06

    O haberleri yalanladı İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü, "Organize işler" ve "Organize hırsızlar aynı sokaktaki 20 iş yerini soydu" şeklindeki haberlerin gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

    F5HABER » 30.03.2015 20:06
  • Kim kavgasız gürültüsüz tatil istemez ki! 20:02

    Kim kavgasız gürültüsüz tatil istemez ki! Sevgiliniz ya da eşinizle isteyerek çıktığınız tatilin bol kavgalı şekilde hayal kırıklığıyla bitmesini istemezsiniz değil mi?

    YEDİ RENK HABER » 30.03.2015 20:02 F5Haber'de Oku
  • Antalya'da korkutan patlama! 19:55

    Antalya'da korkutan patlama! Antalya'da serbest bölgedeki bir fabrikada meydana gelen patlama sonucu 2 kişi yaralandı