» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Gaziantep'te doğduğundan bu yana kimliksiz yaşayan 70 yaşındaki Hatice Oruç, Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği'nin uğraşları sonucu kimliğine kavuştu.

70 yaşında kimliği oldu
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Dikkat adınıza başka hat olabilir! 15:42

    Dikkat adınıza başka hat olabilir! İstanbul'da telefonla aradıkları kişilere kendilerini polis ve savcı olarak tanıtarak para isteyen telefon dolandırıcılarının kullandıkları "Kayıtsız" cep telefonu hatlarının peşine düşen polis, 8...

    SACİT ASLAN » 02.09.2015 15:42 F5Haber'de Oku
  • Paris'te son yılların en büyük yangını!... 15:36

    Paris'te son yılların en büyük yangını!... Fransa'nın başkenti Paris'te meydana gelen yangında 2'si çocuk olmak üzere 8 kişi hayatını kaybetti. Polis kundaklama ihtimalinin araştırıldığını açıkladı.

    SACİT ASLAN » 02.09.2015 15:36 F5Haber'de Oku
  • Uçaklarda türbülans sonrası 15:35

    Uçaklarda türbülans sonrası Türbülans sonrası uçaklarda neler oluyor? İşte cevabı...

    F5HABER » 02.09.2015 15:35
  • Karacaoğlan için anıt yapılacak 15:10

    Karacaoğlan için anıt yapılacak Yozgat'ın Aydıncık ilçesinde, Karacaoğlan Tepesi'ndeki, Karacaoğlan'a ait olduğu belirtilen mezarın, yerel motiflerle anıt haline getirilmesi için çalışma başlatıldı.

    F5HABER » 02.09.2015 15:10
  • 2,5 santimetrelik şiir kitabına büyük ilgi 15:04

    2,5 santimetrelik şiir kitabına büyük ilgi Şair Işıkhan'ın 1987 yılında kağıt zamlarına tepki olarak çıkarttığı ve geçen yıllar içinde boyutunu daha da küçülttüğü 2,5 santimetre boyundaki şiir kitabı okurların beğenisine sunuldu.

    F5HABER » 02.09.2015 15:04
  • Genç Rabia'dan kısa mesajlı firar!.. 14:36

    Genç Rabia'dan kısa mesajlı firar!.. Konya'da 10 ay önce nişanlandığı dayısının oğlu 20 yaşındaki H.A. ile evlenmek istemeyen 17 yaşındaki Rabia D., 14 gün önce evi terk ederek kayıplara karıştı.

    SACİT ASLAN » 02.09.2015 14:36 F5Haber'de Oku
  • Aydın'da 3 bin 500 yıllık fırın bulundu 14:15

    Aydın'da 3 bin 500 yıllık fırın bulundu Aydın'ın Çine ilçesinde devam eden Tepecik Höyüğü arkeolojik kazılarında, M.Ö. 1350 yıllarına tarihlendirilen fırın ve üretime dayalı bir yapı kompleks gün ışığına çıkarıldı.

    F5HABER » 02.09.2015 14:15
  • Pizza fişi diye senet imzalattılar 13:52

    Pizza fişi diye senet imzalattılar İzmir merkezli üç ilde düzenlenen operasyonda, kargo ve pizza gönderdiği kişilere 'teslimat fişi' yerine senet imzalatan 11 kişi yakalandı.

    YEDİ RENK HABER » 02.09.2015 13:52 F5Haber'de Oku
  • Sapanca yabancı turistlerin gözdesi oldu 13:30

    Sapanca yabancı turistlerin gözdesi oldu Türkiye'nin önemli doğal güzellikleri arasındaki Sakarya'nın Sapanca ilçesi, son yıllarda Arap turistlerin ilgisini çekiyor.

    F5HABER » 02.09.2015 13:30
  • Suriyeli gençler Gaziantep'te yol kesti 13:30

    Suriyeli gençler Gaziantep'te yol kesti Gaziantep'te parkta otururken aralarında tartışma çıkan Suriyeli ve Gaziantepli gençlerin tartışması kanlı bitti. Bıçaklanarak ağır yaralanan 3 kişi hastanede tedavi altına alındı.

    SACİT ASLAN » 02.09.2015 13:30 F5Haber'de Oku