» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Gaziantep'te doğduğundan bu yana kimliksiz yaşayan 70 yaşındaki Hatice Oruç, Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Büro Amirliği'nin uğraşları sonucu kimliğine kavuştu.

70 yaşında kimliği oldu
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • İşte yeni çılgınlık! 13:40

    İşte yeni çılgınlık! Hiç ilişki durumunuzun fotoğrafını paylaştınız mı? İşte sosyal medyanın yeni fenomeni

    F5HABER » 02.08.2015 13:40
  • Yakın tarihten şaşırtıcı fotoğraflar 13:39

    Yakın tarihten şaşırtıcı fotoğraflar Tarihte iz bırakmış kişilerin şaşırtan fotoğrafları

    F5HABER » 02.08.2015 13:39
  • Nesli tükeniyor! 12:55

    Nesli tükeniyor! Bütün dünyanın peşinde olduğu Apollo kelebeğinin nesli tükeniyor.

    CNNTÜRK » 02.08.2015 12:55 F5Haber'de Oku
  • Üniversite kayıtları yarın başlıyor 12:47

    Üniversite kayıtları yarın başlıyor Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi (ÖSYS) sonuçlarına göre bir programa kayıt hakkı kazananlar, yarından itibaren 7 Ağustos Cuma gününe kadar üniversitelere kayıt yaptırabilecek.

    YEDİ RENK HABER » 02.08.2015 12:47 F5Haber'de Oku
  • 1 yılda bu hale geldi 12:37

    1 yılda bu hale geldi Hayatının bir yılını kadın olmaya harcayan Igor Bulgachev isimli bu adam sonunda bakın nasıl değişti...

    F5HABER » 02.08.2015 12:37
  • Selçuklu ve İslam sanatına ilgi artıyor 12:34

    Selçuklu ve İslam sanatına ilgi artıyor Ebru, hat, tezhip, minyatür ve cilt gibi geleneksel İslam sanatlarıyla Selçuklu sanatına ilgi her geçen gün artıyor.

    F5HABER » 02.08.2015 12:34
  • Meteoroloji'den Antalya için önemli uyarı! 12:27

    Meteoroloji'den Antalya için önemli uyarı! Antalya'da hava sıcaklığı pazartesi günü bu yılın rekor seviyesine ulaşacak.

    YEDİ RENK HABER » 02.08.2015 12:27 F5Haber'de Oku
  • Dünyada keşfedilecek yer hiç biter mi? 12:17

    Dünyada keşfedilecek yer hiç biter mi? ABD ve Karayipler'in az bilinen şehirlerinde ister pembe kumsalda yürüyüş yapın, ister timsahları gözlemleyin, isterseniz Hollywood yıldızlarının evine konuk olun