» » HABER3 »

Terörle Mücadele Şube Müdürü görevden alındı

Van Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürü Serdar Bayraktutan da görevden alındı.

Terörle Mücadele Şube Müdürü görevden alındı

Van merkezli 6 ilde yapılan El Kaide operasyonu sonrası Kilis Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürü Devlet Çıngı'nın görevden alınmasının ardından,

Bayraktutan'ın yerine Tanık Koruma Şube Müdürü Turgut Tatar getirildi.

Haberin Alındığı Kaynak»www.haber3.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Taner Yıldız: Sözlerim çarpıtıldı 08:19

    Taner Yıldız: "Sözlerim çarpıtıldı" Enerji Bakanı Taner Yıldız, PKK'nın enerji üretimine saldırıları için sarf ettiği, "'3 gün elektriksiz kalındığında emanet oylar ortadan kalkar'" şeklindeki sözlerine gelen tepkileri yanıtladı....

    CNNTÜRK » 04.08.2015 08:19 F5Haber'de Oku
  • Nakil bekleyenlere yüzde yüz yerli müjde! 08:16

    Nakil bekleyenlere yüzde yüz yerli müjde! TÜRKÖK Kemik İliğili Bankası projesi meyvelerini vermeye başladı. 50 bin gönüllüden alınan kan örneklerinin 34 bini işlenerek sisteme girdi ve 13 lösemi hastasına tam uyumlu kemik iliği bulundu.

    F5HABER » 04.08.2015 08:16
  • Uğur Işılak'tan koalisyon şiiri 08:13

    Uğur Işılak'tan koalisyon şiiri Geçen hafta olağanüstü toplanan Meclis'te uyuyarak gündeme gelen AK Parti İstanbul Milletvekili Uğur Işılak, koalisyon görüşmeleriyle ilgili bir şiir yazdı.

    SACİT ASLAN » 04.08.2015 08:13 F5Haber'de Oku
  • Meteorolojiden bir iyi bir kötü haber var! 08:07

    Meteorolojiden bir iyi bir kötü haber var! Meteoroloji uzmanlarından önce iyi sonra kötü haber var: İstanbul'da poyraz esintisiyle sıcaklık 3-4 derece düşecek ama pazardan itibaren Arap Yarımadası'ndan yeni sıcak hava dalgası geliyor

    MİLLİYET » 04.08.2015 08:07 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'da DHKP-C operasyonu 08:04

    İstanbul'da DHKP-C operasyonu Terör örgütü DHKP-C'ye yönelik, helikopter destekli operasyon düzenlendi. Operasyonda çok sayıda şüpheli gözaltına alındı.

    F5HABER » 04.08.2015 08:04
  • Doğalgaz Boru Hattı'nda patlama 08:04

    Doğalgaz Boru Hattı'nda patlama Kars'ın Sarıkamış ilçesinden geçen Bakü-Tiflis-Kars-Erzurum Doğalgaz Boru Hattı'nda henüz belirlenemeyen bir nedenle patlama meydana geldi.

    F5HABER » 04.08.2015 08:04
  • HDP adına artık o konuşacak! 08:04

    HDP adına artık o konuşacak! HDP ilk kez 'parti sözcülüğü' mekanizmasını oluşturarak Kars Milletvekili Ayhan Bilgen'i görevlendirdi. Yarın parti genel merkezinde ilk kez bu sıfatla medyanın karşısına çıkacak olan Bilgen'in geçen...