» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Emniyet Genel Müdürlüğü'nde sürpriz bir gelişme yaşandı.

Emniyet'te şok görevden alma
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Pendik Limanında tarihi eser operasyonu! 19:08

    Pendik Limanında tarihi eser operasyonu! Gümrük muhafaza ekipleri tarafından kaçakçılıkla mücadele çalışmaları kapsamında Pendik Ro-Ro limanında gerçekleştirilen operasyonda 3 bin 300 parça tarihi eser ele geçirildi

    HABERTÜRK » 01.09.2015 19:08 F5Haber'de Oku
  • Bursa yangınında rant iddiası!.. 19:02

    Bursa yangınında rant iddiası!.. Bursa'nın ormanlarını kül eden yangının ardından rant iddiaları ortaya atıldı. CHP'li Vekil Sena Kaleli, yangının 5 ayrı noktadan çıktığını söyledi.

    SACİT ASLAN » 01.09.2015 19:02 F5Haber'de Oku
  • Hırsızlardan akıl almaz yöntem 18:51

    Hırsızlardan akıl almaz yöntem ABD'de bir grup hırsızın taktiği izleyenleri şaşırtıyor.

    F5HABER » 01.09.2015 18:51
  • CHP'de toplu istifa! 18:51

    CHP'de toplu istifa! CHP Midyat İlçe Başkanı Mehmet Salih Kılıç ve yönetim kurulu üyeleri, parti genel merkezinin bölgede devam eden çatışmaların son bulması, bölgeye huzur gelmesi, birlik ve beraberliğin pekişmesi adına...

    HABERTÜRK » 01.09.2015 18:51 F5Haber'de Oku
  • Zonguldak'ta korkutan orman yangınları 18:47

    Zonguldak'ta korkutan orman yangınları Zonguldak'ın Karaman beldesine bağlı Osmanlı köyü ve Beycuma beldesine bağlı Karadere köyü yakınlarında henüz bilinmeyen nedenlerle çıkan orman yangınları kontrol altına alındı

    HABERTÜRK » 01.09.2015 18:47 F5Haber'de Oku
  • CHP'de Midyat depremi 18:42

    CHP'de Midyat depremi CHP Midyat İlçe Başkanı Mehmet Salih Kılıç ve yönetim kurulu üyeleri, parti genel merkezinin bölgede devam eden çatışmaların son bulması, bölgeye huzur gelmesi, birlik ve beraberliğin pekişmesi adına...

    CNNTÜRK » 01.09.2015 18:42 F5Haber'de Oku
  • PKK bunu da yaptı! 18:37

    PKK bunu da yaptı! Tunceli Valiliği'nin 29 Ağustos günü saat 17.00'den itibaren güvenlik sorunu nedeniyle kapattığı bu sabah ulaşıma açtığı Tunceli-Erzincan ve Ovacık Karayolları, PKK'lı gruplar tarafından tekrar...

    F5HABER » 01.09.2015 18:37
  • PKK'lılar yine ortaya çıktı 18:33

    PKK'lılar yine ortaya çıktı Tunceli Valiliği'nin 29 Ağustos günü saat 17.00'den itibaren güvenlik sorunu nedeniyle kapattığı bu sabah ulaşıma açtığı Tunceli-Erzincan ve Ovacık Karayolları, PKK'lı gruplar tarafından tekrar...

    MİLLİYET » 01.09.2015 18:33 F5Haber'de Oku
  • Vice News çalışanlarının 'Gazetecilik yapmaları' suç delili sayıldı 18:32

    Vice News çalışanlarının 'Gazetecilik yapmaları' suç delili sayıldı Diyarbakır'da tutuklanan Amerikan haber kuruluşu Vice'ın çalışanı 3 gazeteciye yöneltilen suçlamalar akıllara durgunluk verdi.

    MEDYATAVA » 01.09.2015 18:32 F5Haber'de Oku
  • Akın İpek İngiltere'ye gitmiş 18:30

    Akın İpek İngiltere'ye gitmiş Koza İpek Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Akın İpek'in, 30 Ağustos Pazar günü özel uçakla İngiltere'ye gittiği öğrenildi.

    CNNTÜRK » 01.09.2015 18:30 F5Haber'de Oku