» » HABER3 »

Emniyet'te şok görevden alma

Emniyet Genel Müdürlüğü'nde sürpriz bir gelişme yaşandı.

Emniyet'te şok görevden alma

Emniyet Genel Müdürlüğü Eğitim Dairesi Başkanı Metin Varol, bir süre önce Polis Meslek Eğitim Merkezleri'ne öğrenci alımıyla ilgili gerçekleştirilen sınavlarda yaşanan sıkıntılar gerekçe gösterilerek görevinden alındı.

Varol'un yerine, polis başmüfettişi Mustafa Tutar atandı. Varol'un, bakan onayıyla pazartesi günü beklenmeden haftanın son günü olan dün mesai saatlerinin sonuna doğru görevden alınması dikkat çekti.

Haberin Alındığı Kaynak»www.haber3.com

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 22. yeni bölüm fragmanında heyecan dorukta! - İzle 15:10

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 22. yeni bölüm fragmanında heyecan dorukta! - İzle Yeni bölümü ile bu hafta ekrana gelmesi beklenen Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz'ın merakla beklenen 22. yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Salı günlerinin reyting rekortmeni Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz...

    MİLLİYET » 06.02.2016 15:10 F5Haber'de Oku
  • Ethem Sancak ile Kanal 7 birbirine girdi! 15:07

    Ethem Sancak ile Kanal 7 birbirine girdi! Kanal 7, Digitürk'te kendilerine söz verilmesine rağmen Sancak Grubunun 360 TV'sinin 28. kanala çekilmesine isyan etti.

    MEDYATAVA » 06.02.2016 15:07 F5Haber'de Oku
  • CHP, Güneydoğu'ya heyet gönderiyor 15:06

    CHP, Güneydoğu'ya heyet gönderiyor CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun görevlendirmesiyle, Grup Başkanvekili Levent Gök başkanlığında bir heyet, Güneydoğu'ya giderek incelemeler yapacak.

    HABERVER » 06.02.2016 15:06 F5Haber'de Oku
  • Kuşlar uçağı bu hale getirdi 15:05

    Kuşlar uçağı bu hale getirdi Türk Hava Yolları'nın İstanbul'dan Brezilya'nın Sao Paulo kentine giden Boeing 777 tipi uçağı kuş çarpınca Atatürk Havalimanı'na geri döndü. Çarpma nedeniyle "Erzurum" adlı uçağın burun kısmındaki...

    HABERTÜRK » 06.02.2016 15:05 F5Haber'de Oku
  • 9 kişi geniş güvenlik önlemi altında defnedildi 15:05

    9 kişi geniş güvenlik önlemi altında defnedildi Gaziantep'te yaşanan korkunç cinayete kurban giden 9 kişinin cenazeleri defnedildi. Katil zanlısı halen yakalanamadığı için, cenazede polis ekipleri geniş güvenlik önlemi aldı.

    F5HABER » 06.02.2016 15:05
  • 7 yıldır zirvede 15:05

    7 yıldır zirvede İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı, 2015 yılında yolcu sayısını yüzde 19.7 oranında artırarak bir kez daha kendi kategorisinde Avrupa'nın bir numarası oldu.

    F5HABER » 06.02.2016 15:05
  • Maliye Bakanlığı'ndan 'vergi' operasyonu!.. 15:03

    Maliye Bakanlığı'ndan 'vergi' operasyonu!.. Maliye Bakanlığı, başta gayrimenkul sektörü olmak üzere vergide 'istisna ve muafiyetlerin' usulsüz kullanımının önüne geçmek için kolları sıvadı.

    SACİT ASLAN » 06.02.2016 15:03 F5Haber'de Oku
  • Alcatel OneTouch Pop 4 ortaya çıktı 15:01

    Alcatel OneTouch Pop 4 ortaya çıktı Ülkemize sınırlı sayıda getirilen Alcatel markası, önümüzdeki ay Barselona'da düzenlenecek olan MWC 2016'da yeni bir ürün ailesi duyuracak. Alcatel OneTouch Pop 4 versiyonları ile birlikte...

    CNNTÜRK » 06.02.2016 15:01 F5Haber'de Oku
  • DEAŞ şakası karakolluk etti 15:01

    DEAŞ şakası karakolluk etti Sakarya'da akıllı telefonlarda kullanılan bir uygulama sayesinde sanal numara ile arkadaşına DAEŞ terör örgütüne katılmasını istemesine yönelik mesajlar gönderen lise öğrencisi gözaltına alındı.

    F5HABER » 06.02.2016 15:01
  • Bu defa şarjlı bomba... 14:59

    Bu defa şarjlı bomba... Malatya'da geçtiğimiz günlerde odun içerisine gizlenmiş bomba düzeneğinin ardından bu kez de cep telefonu şarj cihazında bir düzenek bulundu.

    F5HABER » 06.02.2016 14:59