» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Yurt genelinde etkili olan kar yağışı sebebiyle bazı illerde eğitime ara verildi

Hangi illerde okullar kar tatili oldu?
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Ayvacık'ta 76 kaçak yakalandı 17:06

    Ayvacık'ta 76 kaçak yakalandı Çanakkale'nin Ayvacık İlçesi'nden yola çıkarak Yunanistan'ın Midilli Adası'na geçmek isteyen 76 kaçak, Sahil Güvenlik ekiplerince yakalandı

    HABERTÜRK » 30.07.2015 17:06 F5Haber'de Oku
  • Bayramın acı bilançosu açıklandı: 55 ölü ! 17:05

    Bayramın acı bilançosu açıklandı: 55 ölü ! 4 günlük Ramazan Bayramı tatilinde meydana gelen 942 trafik kazasında 55 kişi hayatını kaybederken, 2 bin 421 kişi de yaralandı.

    F5HABER » 30.07.2015 17:05
  • HDP'den çözüm süreci açıklaması! 17:00

    HDP'den çözüm süreci açıklaması! HDP'den açıklama : Çözüm sürecinin askıda tutulduğu her bir günün halklarımıza maliyeti çok ağırdır "Yapılması gereken, çatışma politikasını bir kenara bırakıp, barışçıl çözüm yollarını yeniden...

    VATAN » 30.07.2015 17:00 F5Haber'de Oku
  • Bir şehit ateşi de Denizli'ye düştü 16:56

    Bir şehit ateşi de Denizli'ye düştü Şırnak'ta PKK'lı teröristlerle çıkan çatışmada şehit düşen Piyade Er Kağan Kandemir'in Denizli'nin Çivril ilçesindeki baba ocağına ateş düştü.

    F5HABER » 30.07.2015 16:56
  • İstifa eden chp'li vekilden dikkat çeken mesajlar! 16:55

    İstifa eden chp'li vekilden dikkat çeken mesajlar! Geçtiğimiz günlerde ani bir kararla CHP'den istifa ettiğini açıklayan İhsan Öskes, sosyal medya hesabından ilginç bir açıklamada bulundu. Özkes CHP'den istifa sebebi olarak 'CHP'nin HDP'ye destek...

    VATAN » 30.07.2015 16:55 F5Haber'de Oku
  • Putin imhayı onayladı 16:53

    Putin imhayı onayladı usya Devlet Başkanı Vladimir Putin, dün Avrupa ülkelerine ait ürünlerin Rusya sınırında imha edilmesini kapsayan anlaşmayı imzaladı.

    F5HABER » 30.07.2015 16:53
  • Film setinde kız kavgası: 3 yaralı, 6 gözaltı 16:53

    Film setinde kız kavgası: 3 yaralı, 6 gözaltı Edirne'de Selim Gülgören ile Burçin Abdullah'ın başrol oynadığı ‘Bol Şans' isimli sinema filminin otomobil yarışı sahnesi çekimi sırasında iki grup arasında kız meselesi yüzünden kavga çıktı

    HABERTÜRK » 30.07.2015 16:53 F5Haber'de Oku
  • Yol verme kavgası: 10 yaralı 16:53

    Yol verme kavgası: 10 yaralı Gaziantep'te yol verme yüzünden çıkan kavgada ikisi polis 10 kişi yaralandı

    HABERTÜRK » 30.07.2015 16:53 F5Haber'de Oku
  • Şehit Binbaşı, eşine kendini siper etti 16:52

    Şehit Binbaşı, eşine kendini siper etti PKK'lı teröristler tarafından otomobilinde uğradığı silahlı saldırıda şehit düşen Malazgirt İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Arslan Kulaksız'ın aynı saldırıda kolundan yaralanan çocukluk aşkı eşine...

    F5HABER » 30.07.2015 16:52
  • Viaport Venezia yarın açılıyor 16:52

    Viaport Venezia yarın açılıyor 142 mağazasıyla dünya markalarının "outlet" olarak içinde bulunduğu Viaport Venezia 31 Temmuz Cuma günü açılıyor.

    EMLAK DREAM » 30.07.2015 16:52 F5Haber'de Oku