» » GÜNCEL EKONOMİ »

Yandex'le Futbol Aşkı GS:1 - FB:0

Yandex'le Futbol Aşkı Browser yarışı devam ediyor. Son rakamlar haberimizin detayında.

Yandex'le Futbol Aşkı GS:1 - FB:0

Fenerbahçe ve Galatasaray taraftarları için Yandex.Browser'ın özel temalı sürümlerini çıkartan Yandex'de rekabet son sürat devam ediyor.
Yandex'le Futbol Aşkı başlıyor! Takımının renkleriyle, taraftarlara özel tasarlanmış Yandex.Browser'ı indir, takımını internette destekle ve zaferi sen kazan!
Sürenin bitimine 21 gün kala browser rekabetinde son durum: Galatasaray 812.736 - Fenerbahçe 768.934 .
Şu anki son durumu öğrenmek için http://futbolaski.yandex.com.tr/ adresini takip edebilirsiniz.
Haberin Alındığı Kaynak»www.guncelekonomi.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Selfie tutkunları için devrim! 05:38

    Selfie tutkunları için devrim! Popüler anlık video paylaşım uygulaması Periscope ceplerin özelliklerini değiştirmeye başladı. Sony, Xperia Z4'ün ön kamerasına 1080p video kaydı özelliği ekledi

    HABERTÜRK » 21.04.2015 05:38 F5Haber'de Oku
  • Pompaya çifte zam geldi! 05:32

    Pompaya çifte zam geldi! EPDK'nın, 2 ay benzin ve motorin fiyatlarını belirleyen tavan fiyat uygulaması dün gece sona erdi. Bu dönemde akaryakıta 8 kez zam, 3 kez de indirim yapıldı

    HABERTÜRK » 21.04.2015 05:32 F5Haber'de Oku
  • Tohumcu ve unculardan Canan Karatay'a tepki 04:30

    Tohumcu ve unculardan Canan Karatay'a tepki İç Hastalıkları ve Kardiyoloji Uzmanı Prof.

    VATAN » 21.04.2015 04:30 F5Haber'de Oku
  • Yumurtada 'kirli' oyun! 03:33

    Yumurtada 'kirli' oyun! Piyasada organik diye satılan yumurtaların çoğunun aslında tavuk pisliğine bulandırıldığı ileri sürüldü.

    VATAN » 21.04.2015 03:33 F5Haber'de Oku
  • Kaynak tartışması 03:23

    Kaynak tartışması CHP'nin “emeklilere yılda 2 ikramiye”, “asgari ücreti 1500 liraya çıkarma” “kredi borcu faizlerini silme” ve “ucuz mazot” gibi vaatleri tartışma...

    VATAN » 21.04.2015 03:23 F5Haber'de Oku
  • Akaryakıtta tavan fiyat uygulaması sona erdi 02:09

    Akaryakıtta tavan fiyat uygulaması sona erdi Enerji Piyasası Düzenleme Kurumunun akaryakıtta 2 aylık tavan fiyat uygulaması sona erdi.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 02:09 F5Haber'de Oku
  • Kilosu 150 TL! 22:31

    Kilosu 150 TL! AK Partili Şehzadeler Belediye Başkanı Ömer Faruk Çelik'in de katılımıyla Sancaklıbozköy Mahallesi'nde düzenlenen etkinlikte; sezonun ilk kirazı toplandı. İlk hasatta toplanan 25 kiloluk kiraz...

    HABERTÜRK » 20.04.2015 22:31 F5Haber'de Oku
  • Roketsan'da hisse devri 21:40

    Roketsan'da hisse devri Kutlutaş Temel İnşaatı Sondajcılık Sanayi ve Ticaret AŞ'nin, Roketsan Roket Sanayi ve Ticaret AŞ'deki payının Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfına devri için başvuruda bulunuldu.

    MEDYAHABER » 20.04.2015 21:40 F5Haber'de Oku
  • 'Küresel ekonomi sınamalarla karşı karşıya' 20:30

    'Küresel ekonomi sınamalarla karşı karşıya' Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, pozitif gelişmelere karşın küresel ekonominin kurlardaki dalgalanmalar gibi önemli sınamalarla karşı karşıya olduğunu söyledi.

    F5HABER » 20.04.2015 20:30
  • Borsa günü düşüşle tamamladı 19:03

    Borsa günü düşüşle tamamladı Borsa İstanbul 100 (BIST 100) endeksi günü önceki kapanışa göre 115,17 puanlık düşüşle 82.302,56 puandan tamamladı.

    MEDYAHABER » 20.04.2015 19:03 F5Haber'de Oku