» » GÜNCEL EKONOMİ »

Serbest Piyasada Altın Fiyatları

Serbest piyasada günün altın fiyatları...

Serbest Piyasada Altın Fiyatları

Serbest piyasada Cumhuriyet Altını 657.524 TL'den alış bulurken 662.492 liradan satılıyor. Çeyrek altının alış fiyatı ise 158.945 iken, satış fiyatı 160.932 TL.

Alış Satış Fark

Altin (Serbest Piy) 99.139 99.185 0.09 %

Altin KG-Dolar (Serbest Piy) 54,620.000 54,630.000 -0.02 %

Altin KG-Euro (Serbest Piy) 42,210.200 42,217.900 0.10 %

Ceyrek Altin 158.945 160.932 0.17 %

Cumhuriyet Altini(Serbest Piy) 657.524 662.492 0.09 %

Kulplu Resat Altini(Serbest Piy) 676.060 681.169 0.09 %

Resat Altini (Serbest Piy) 677.419 682.538 0.09 %

Tam Altin 635.781 642.735 0.17 %

Yarim Altin 317.890 321.864 0.17 %

Anlık altın verileri için tıklayınız

Haberin Alındığı Kaynak»www.guncelekonomi.com

EN SON EKONOMİ HABERLERİ

  • Lüks otolar kapış kapış gitti, sektöre moral oldu 08:03

    Lüks otolar kapış kapış gitti, sektöre moral oldu 31 Mayıs'a kadar devam edecek Autoshow fuarını basın ve VIP günü dahil 4 günde 225 binin üzerinde rekor sayıda otomobilsever gezerken, 10 binin üstünde aracın sıcak satışı yapıldı. Autoshow fuarı 31...

    AJANSHABER » 25.05.2015 08:03 F5Haber'de Oku
  • İstanbul'a su müjdesi! 07:51

    İstanbul'a su müjdesi! İstanbul'a içme suyu sağlayan barajlardaki doluluk oranı yüzde 100'e yaklaştı. Geçtiğimiz yıl ayın dönemde bu oran yüzde 20'lerin de altına düşmüştü.

    VATAN » 25.05.2015 07:51 F5Haber'de Oku
  • Bakan açıkladı! Çiftçilere bir hafta içinde... 07:46

    Bakan açıkladı! Çiftçilere bir hafta içinde... Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehmet Mehdi Eker, 2015 yılında çiftçiye 5 milyar lira destek verildiğini, bir hafta içinde ise 1.5 milyar lira daha destek verileceğini söyledi.

    VATAN » 25.05.2015 07:46 F5Haber'de Oku
  • Melek gibi teknoloji! 02:44

    Melek gibi teknoloji! Melek yatırımcılar şu ana kadar 8 şirkete 2 milyon 631 bin lira yatırdılar. İşlemi devam eden başvurularda ise yine 8 şirkete 2 milyon 550 bin lira yatırma taahhüdünde bulundular

    HABERTÜRK » 25.05.2015 02:44 F5Haber'de Oku
  • Seçime kadar sallan yuvarlan koridoru 02:32

    Seçime kadar sallan yuvarlan koridoru Seçimlere kadar oynaklığın ulaşacağı sınırlar da belli oldu. Euro - dolar paritesinde de koridorun ne olacağı ortaya çıkmış durumda. Böyle olunca da seçime kadar dövizde ve finansal piyasalarda...

    HABERTÜRK » 25.05.2015 02:32 F5Haber'de Oku
  • İşte başkanın oyun planı 02:24

    İşte başkanın oyun planı Eğer bu yıl şampiyonluğu göğüslerse gelirini en az 50 milyon lira artırarak 384 milyona çıkarmayı planlayan Galatasaray'ın yeni başkanı gelir artırıcı önlemler için de harekete geçiyor. Habertürk'e...

    HABERTÜRK » 25.05.2015 02:24 F5Haber'de Oku
  • Bakan'dan çiftçilere müjde 21:09

    Bakan'dan çiftçilere müjde Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehmet Mehdi Eker, 2015 yılında çiftçiye 5 milyar lira destek verildiğini, bir hafta içinde ise 1.5 milyar lira daha destek verileceğini söyledi.

    MİLLİYET » 24.05.2015 21:09 F5Haber'de Oku
  • Bakan Yıldız: Seçim öncesinde tüm izinler kaldırıldı 20:49

    Bakan Yıldız: Seçim öncesinde tüm izinler kaldırıldı Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, 7 Haziran seçimleri elektrik kesintisinni önlemek için tüm izinlerin iptal edildiğini söyledi.

    MİLLİYET » 24.05.2015 20:49 F5Haber'de Oku
  • Antalya'ya dev yatırım! Dünya'da sadece bir tane var 19:10

    Antalya'ya dev yatırım! Dünya'da sadece bir tane var Dünyada sadece Dubai'de bir benzeri bulunan yat limanı, görseli ile büyük hayranlık uyandırdı.

    MİLLİYET » 24.05.2015 19:10 F5Haber'de Oku
  • Petrol ile ilgili kritik açıklama! 18:00

    Petrol ile ilgili kritik açıklama! Petrol İhraç Eden Ülkeler Birliği OPEC'in, Haziran ayındaki toplantıısında üretimdeki tavan seviyesini değiştirmeyeceği belirtildi. Petroldeki sert düşüşte piyasadaki petrol arzı fazlalılığının...