» » GAZETEPORT »

"Tut ki içiyorum, sana ne?"

Fatih Altaylı'nın eşi Hande Altaylı, Başbakan Erdoğan'ın sözlerine sert çıktı ve Instagram hesabından "Tut ki içiyorum, sana ne?' cümlesiyle rakı fotoğrafı paylaştı.

'Tut ki içiyorum, sana ne?'

Fatih Altaylı HaberTürk ekranlarından yayınlanan Teke Tek programında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ı ağırladı. Yaklaşık 1 saat süren programda Fatih Altaylı'nın Başbakan karşısındaki tavrı, sosyal medyada eleştiri konusu oldu.

Başbakan Erdoğan Fatih Altaylı'nın "Haftada bir içene de alkolik diyorsunuz. Bu o kesimde alınganlık yaratıyor" sözü üzerine "İçen herkes alkoliktir" dedi. Altaylı'nın eşi Hande Altaylı, bunun üzerine "Tut ki alkoliğim, sana ne" cümlesi altında rakı fotoğrafı paylaştı.

Hande Altaylı'nın bu tweeti "Eşinin yapamadığını yaptı" olarak yorumlandı.

Haberin Alındığı Kaynak»www.gazeteport.com.tr

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Volkan Bozkır: Obama o kelimeyi kullanmayacak 16:04

    Volkan Bozkır: "Obama o kelimeyi kullanmayacak" AB Bakan Bozkır, Obama'nın, 24 Nisan'da yapacağı açıklamada Obama'nın soykırım kelimesini kullanmayacağını öne sürdü.

    CNNTÜRK » 21.04.2015 16:04 F5Haber'de Oku
  • Sinir krize geçirip polise ateş açtı 16:03

    Sinir krize geçirip polise ateş açtı İstanbul Ümraniye'de sinir krizi geçirdiği iddia edilen bir bankanın güvenlik görevlisi, önce etrafa ardından da olay yerine gelen polise ateş açtı.

    F5HABER » 21.04.2015 16:03
  • Obama o kelimeyi kullanmayacak 16:02

    Obama o kelimeyi kullanmayacak AB Bakan Bozkır, Obama'nın, 24 Nisan'da yapacağı açıklamada, "Benim bu kadar yıllık tecrübeme göre,ABD Başkanı'nın bu kelimeyi (soykırım) kullanmayacağı yolunda" dedi.

    MEDYAHABER » 21.04.2015 16:02 F5Haber'de Oku
  • Kara Şimşek bu akşam ATV'de! 16:02

    Kara Şimşek bu akşam ATV'de! Efsane dizi Kara Şimşek film oldu. Grigoriy Dobrygin başrolünde yer aldığı eğlenceli fantastik film Kara Şimşek bu akşam ATV ekranında izleyiciyle buluşacak. Kara Şimşek filmi herkesi ekrana...

    MİLLİYET » 21.04.2015 16:02 F5Haber'de Oku
  • Bülent Arınç gündemi değerlendirdi 16:01

    Bülent Arınç gündemi değerlendirdi Arınç, Ermeni diasporasının, her yıl 24 Nisan'ı kendileri için bir soykırım olarak düşünüp bu konuda çaba sarf ettiklerini ifade ederek, "Biz hiçbir zaman ihanet etmedik. Bilerek, kasıtla ve...

    SACİT ASLAN » 21.04.2015 16:01 F5Haber'de Oku
  • Soykırımı kabul etti 16:00

    "Soykırımı kabul etti" MHP Grup Başkanvekili Oktay Vural, düzenlediği basın toplantısında, "Bülent Arınç'ın 'bilerek, isteyerek soykırım yapmadık' ifadesi, soykırımı kabul etmektir. Bu nasıl zihniyettir" dedi.

    ÜLKE HABER » 21.04.2015 16:00 F5Haber'de Oku
  • Muğla'da tekne battı! 5 kişi kayıp 16:00

    Muğla'da tekne battı! 5 kişi kayıp Muğla'nın Ortaca İlçesi, Dalyan Mahallesi, İztuzu Plajı açıklarında tekne battı.

    AJANSHABER » 21.04.2015 16:00 F5Haber'de Oku
  • İran'dan flaş Yemen açıklaması 15:58

    İran'dan flaş Yemen açıklaması İran Dışişleri Bakan Yardımcısı Hüseyin Emir Abdullahiyan, Suudi Arabistan'ın Yemen'e karşı yaptığı askeri operasyonun bir kaç saat içinde durdurulabileceğini savundu.

    SACİT ASLAN » 21.04.2015 15:58 F5Haber'de Oku
  • Mavi Gözlü Anne-Babaladan kahverengi gözlü çocuklar nasıl oluyor 15:57

    Mavi Gözlü Anne-Babaladan kahverengi gözlü çocuklar nasıl oluyor Her ne kadar sözde esprili bir dille "sütçü-tüpçü" gibi cinsel kimliği aşağılayıcı malzemelere dönüştürülse de, modern genetik açısından bu sözde "beklenmedik" durumlara rastlamak mümkündür.

    YEDİ RENK HABER » 21.04.2015 15:57 F5Haber'de Oku
  • Bakanların özel uçağı olacak mı? 15:56

    Bakanların özel uçağı olacak mı? AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ekrem Erdem, bugün bazı gazetelerde "Bakanların da özel uçağı olacak" ve "Bakanlara özel uçak istedi" başlıklarıyla yer verilen sözleriyle ilgili "Böyle verilmiş bir...