» » »

Bir hata oluştu, aradığınız sayfa bulunamıyor.

Fatih Altaylı'nın eşi Hande Altaylı, Başbakan Erdoğan'ın sözlerine sert çıktı ve Instagram hesabından "Tut ki içiyorum, sana ne?' cümlesiyle rakı fotoğrafı paylaştı.

'Tut ki içiyorum, sana ne?'
Haberin Alındığı Kaynak»

EN SON GÜNDEM HABERLERİ

  • Gülhane Parkı'nda yangın paniği 07:00

    Gülhane Parkı'nda yangın paniği FATİH, Gülhane Parkı'nda bulunan Büyükşehir Belediyesi Avrupa Yakası Park ve Bahçeler Müdürlüğü'ne ait yemekhane ve depolama alanında saat 03.30 sıralarında henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı.

    VATAN » 30.07.2015 07:00 F5Haber'de Oku
  • Polis karakoluna silahlı saldırı: 1 saldırgan öldürüldü 06:28

    Polis karakoluna silahlı saldırı: 1 saldırgan öldürüldü Şırnak'ın Cizre ilçesinde polis karakoluna silahlı saldırı düzenleyen 4 kişiden biri ölü olarak ele geçirilirken, biri yaralı üç saldırgan ise olay yerinden kaçtı.

    F5HABER » 30.07.2015 06:28
  • Akdeniz'de deprem! 06:27

    Akdeniz'de deprem! Akdeniz açıklarında 5.2 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

    F5HABER » 30.07.2015 06:27
  • Diyarbakır'da polise saldırı: 1 polis ve 1 vatandaş şehit oldu! 06:26

    Diyarbakır'da polise saldırı: 1 polis ve 1 vatandaş şehit oldu! Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde devriye görevi yapan polis aracına bir grup terörist tarafından silahlarla ateş açıldı. Olayda bir polis ve yoldan geçen iki vatandaş yaralandı. Hastaneye kaldırılan...

    F5HABER » 30.07.2015 06:26
  • Molotoflu eylemcilere polis müdahalesi 06:26

    Molotoflu eylemcilere polis müdahalesi Şırnak'ın İdil ilçesinde bir grup eylemci TEDAŞ binasını yakmaya yeltendi, daha sonra ise şoförüyle birlikte bir TEDAŞ arabasını kaçırdı.

    F5HABER » 30.07.2015 06:26
  • Diyarbakır Emniyet Müdürü'nden şehit polis açıklaması 06:24

    Diyarbakır Emniyet Müdürü'nden şehit polis açıklaması Diyarbakır Emniyet Müdürü Dr. Halis Böğürcü, Çınar ilçesinde polise yönelik yapılan silahlı saldırı sonrası açıklama yaptı. Dr. Böğürcü, vatandaşın sorusuna nezaketen inip cevap veren polis...

    F5HABER » 30.07.2015 06:24
  • Şehit polisin haberi baba ocağına ateş gibi düştü 06:22

    Şehit polisin haberi baba ocağına ateş gibi düştü Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde, terör örgütü PKK üyelerince uzun namlulu silahlarla yapılan saldırı sonucu şehit edilen polis memuru Mehmet Uyar'ın (30) Manisa'nın Salihli ilçesindeki baba ocağında...

    F5HABER » 30.07.2015 06:22
  • Gülhane Parkı'nda korkutan yangın 06:20

    Gülhane Parkı'nda korkutan yangın Gülhane Parkı'nda içerisinde bulunan bir depoda gece saatlerinde yangın çıktı. İtfaiye ekiplerinin müdahale ettiği yangında, depoda maddi hasar oluşurken bir işçi yaralandı.

    F5HABER » 30.07.2015 06:20
  • 1 haftada 2'nci şehit acısı 06:19

    1 haftada 2'nci şehit acısı DİYARBAKIR'ın Çınar İlçesi'nde devriye görevi yaparken düzenlenen silahlı saldırıda şehit olan 30 yaşındaki polis memuru Mehmet Uyar'ın Manisa'nın Salihli İlçesi'ndeki baba ocağına acı haber ulaştı....