» » GAZETEPORT »

"Baba, herkes sana bakıyor"

İnternetin yeni fenomeni Ilgın oldu. İstediği ayakkabıyı alamayınca babasına fırça atan Ilgın, sosyal medyada en çok paylaşılan videolar arasına girdi.

'Baba, herkes sana bakıyor'

GAZETEPORT

Babası ile ayakkabı almaya giden Ilgın, çok istediği ayakkabının babası tarafından beğenilmemesi üzerine çileden çıktı. "Baba tamam, sakinleş baba, herkes sana bakıyor" diyen Ilgın, izleyenleri kırdı geçirdi.

Haberin Alındığı Kaynak»www.gazeteport.com.tr

EN SON YAŞAM HABERLERİ

  • Sayısal Loto çekildi 23:38

    Sayısal Loto çekildi Milli Piyango İdaresince düzenlenen Sayısal Loto'nun bu haftaki çekilişi yapıldı. Sayısal Loto'da 962. hafta çekilişinde kazandıran numaralar 1, 3, 18, 24, 34 ve 38 olarak belirlendi

    HABERTÜRK » 18.04.2015 23:38 F5Haber'de Oku
  • Güneş gözlüğü seçimi önemlidir! 23:31

    Güneş gözlüğü seçimi önemlidir! Özellikle yaz aylarında zararlı güneş ışınlarına karşı güneş gözlüğü tavsiye eden uzmanlar uyarıyor.

    SACİT ASLAN » 18.04.2015 23:31 F5Haber'de Oku
  • Teknolojide sonunda bunu da yaptılar 22:01

    Teknolojide sonunda bunu da yaptılar Ar-Ge Proje Baharı bu yıl ilginç inovasyonlara sahne oldu. Vücudunun büyük bölümünü kullanamayan ve konuşamayan yazılım mühendisliği öğrencisi Murat Can Çiçek temassız fare icat etti. Sergide akıllı...

    SACİT ASLAN » 18.04.2015 22:01 F5Haber'de Oku
  • Hırsızdan çekiçli saldırı!.. 20:01

    Hırsızdan çekiçli saldırı!.. Balıkesir'in Edremit ilçesine bağlı Akçay beldesinde dün F.D. isimli hırsız tarafından başına çekiçle vurularak darp edilen Merve Ö.'nün tedavisi özel hastanede sürüyor.

    SACİT ASLAN » 18.04.2015 20:01 F5Haber'de Oku
  • Köy mezarlığının 45 yıllık gönüllü hizmetkarı 20:00

    Köy mezarlığının 45 yıllık gönüllü hizmetkarı Kütahya'nın Domaniç ilçesine bağlı Durabey köyünde yaşayan 84 yaşındaki Mehmet Yardımcı, 45 yıldır her gün sabah namazından sonra köy mezarlığına gelip gönüllü olarak çevre temizliği yapıyor.

    MEDYAHABER » 18.04.2015 20:00 F5Haber'de Oku
  • Vatandaş ne yapacağını şaşırdı! 19:51

    Vatandaş ne yapacağını şaşırdı! İstanbul'da havanın güzel olmasıyla birlikte gezinti için dışarıya çıkan vatandaşlar toplu taşıma duraklarında aşırı yoğunluğa neden oldu. Metrobüs İncirli Durağı'nda adeta insan selini andıran...

    HABERTÜRK » 18.04.2015 19:51 F5Haber'de Oku
  • Konsolos İstanbul geliyor! 19:05

    Konsolos İstanbul geliyor! Konsolos İstanbul, eğlence ve yemeğin en trend halinin vizesini vermeye geliyor.

    SACİT ASLAN » 18.04.2015 19:05 F5Haber'de Oku
  • Türkiye'de kaç araç trafikte?.. 19:00

    Türkiye'de kaç araç trafikte?.. Trafikteki araç sayısı 19 milyon barajını aştı. Yılın ilk iki ayında 205 bin taşıtın trafiğe kaydı yapılırken, 18 bin aracın kaydı ise çeşitli nedenlerden dolayı silindi.

    SACİT ASLAN » 18.04.2015 19:00 F5Haber'de Oku
  • 'Çocuk yaşta anne' olanların sayısı düşüyor 18:38

    'Çocuk yaşta anne' olanların sayısı düşüyor Türkiye'de 15 yaş altında anne olanların sayısı geçen yıl, bir önceki yıla göre yüzde 15,7 azaldı. Bu yaş grubunda doğum yapan annelerin sayısı ise son 5 yılda yarıya düştü.

    MEDYAHABER » 18.04.2015 18:38 F5Haber'de Oku
  • Güneşi gören sahile koştu 17:51

    Güneşi gören sahile koştu Antalya'nın Alanya İlçesi'nde hava sıcaklığının 21 dereceye yükselmesiyle turistler sahile koştu