» » EMLAKTA SONDAKİKA »

IKEA'da kış indirimi başladı! TV sehpası 139 TL yerine 99 TL!

IKEA'nın geleneksel kış indirimi başladı. Bir çok ürüne indirimli fiyatlarla sahip olmak için acele edin...

IKEA'da kış indirimi başladı! TV sehpası 139 TL yerine 99 TL!

IKEA; İstanbul Ümraniye, Bayrampaşa, IKEA İzmir, IKEA Bursa ve IKEA Anatolium Ankara şubelerinde kış indirimiyle sizi bekliyor. Kampanya 22 Aralık 2012-27 Ocak 2013 tarihleri arasında geçerli olacak.
İndirimli bazı ürünler;
-LACK Tv sehpası 139 TL yerine 99 TL
-TOBIAS Sandalya 159 TL yerine 109 TL
-MALM komodin 99 TL yerine 59 TL
-BIRGIT minder 29,99 TL yerine 19,99 TL
-HEMNES aynalı makyaj masası 499 TL yerine 299 TL
-HENNY CIRKEL çift kişilik nevresim seti 69,95 TL yerine 49,99 TL
IKEA ürünleriyle ilgili tüm bilgiler www.ikea.com.tr adresinde...
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com
Haberin Alındığı Kaynak»www.emlaktasondakika.com

EN SON EMLAK HABERLERİ

  • Türk devinden büyük bomba! 17:42

    Türk devinden büyük bomba! Turkcell, Ukraynalı mobil operatör Trimob'u satın alma sürecini başlattı.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 17:42 F5Haber'de Oku
  • Süte ruble darbesi! 17:07

    Süte ruble darbesi! Ulusal Süt Konseyi Başkanı Çallı "Rusya'da ekonomik kriz devam ediyor, ruble her geçen gün değer kaybederken şu anda süt üreticileri garantisini almadan Rusya'ya ihracat yapmak istemiyor" dedi.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 17:07 F5Haber'de Oku
  • Yıkılan bina sayısında rekor! 15:02

    Yıkılan bina sayısında rekor! Kentsel dönüşüm projeleriyle birlikte adeta baştan sona yenilenen Türkiye'de dönüşüm kapsamında yıkılan bina sayısı rekor seviyelere ulaştı. İstanbul başı çekti.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 15:02 F5Haber'de Oku
  • Sokaktaki israf bitiyor 14:47

    Sokaktaki israf bitiyor İstanbul Light Aydınlatma Fuarı, 2.5 milyar doları bulan sektörün rekabet gücünü artıracak etkinliklerle kapılarını açtı.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 14:47 F5Haber'de Oku
  • Başbakan az önce açıkladı! Memura büyük müjde! 14:47

    Başbakan az önce açıkladı! Memura büyük müjde! Davutoğlu burada yaptığı konuşmada memurlara 'ek derece' müjdesi verdi

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 14:47 F5Haber'de Oku
  • Emekliye ucuz eve beş kala 14:17

    Emekliye ucuz eve beş kala Emeklilerin TOKİ'den ucuz ev talebi hayata geçiyor... Konu, Başbakan Davutoğlu'nun önüne geldi. Kirada oturan emeklilerin gözü Başbakan'da...

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 14:17 F5Haber'de Oku
  • Anneler bu uygulamayı çok sevecek 14:02

    Anneler bu uygulamayı çok sevecek Hükümet kadın istihdamını artırmak için sürpriz adımlar atıyor. Meslek kurslarına katılan kadınlar için "çocuk oyun odaları" uygulaması başlatılıyor. İşverenden destek artıyor

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 14:02 F5Haber'de Oku
  • 'Yardımı al yat' dönemi bitti! 14:02

    'Yardımı al yat' dönemi bitti! Hükümetin hiçbir geliri olmadığı için devletten sosyal yardım alan onbinlerce yoksul vatandaş için başlattığı 'iş bulma' süreci meyvesini verdi.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 14:02 F5Haber'de Oku
  • Gençlere müjde! İş... 13:07

    Gençlere müjde! İş... İşsizliğin yükseldiği, her beş gençten birinin işsizlikle boğuştuğu bir dönemde hükümet 11 maddelik eylem planı hazırladı. Alınacak tedbirlerle işsizliğin azaltılması planlanıyor

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 13:07 F5Haber'de Oku
  • İstanbullular dikkat! Pazar günü açılıyor 12:12

    İstanbullular dikkat! Pazar günü açılıyor İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş Levent – Hisarüstü bağlantısını sağlayacak mini metronun Pazar günü açılacağını söyledi.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 12:12 F5Haber'de Oku