» » EMLAK GÜNCEL »

TCDD'de Arsa İhalesi!

TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü 3.Bölge Müdürlüğünden Manisa İli, Merkez İlçesi, Karaağaçlı Köyünde Bulunan 1 Adet Taşınmaz İhale Yöntemiyle Satılacaktır.

TCDD'de Arsa İhalesi!

 

Teklifler, İhalenin yapılacağı 14.05.2013 Salı günü saat 12.00'a kadar TCDD 3.Bölge Müdürlüğü Emlak ve İnşaat Müdürlüğüne elden teslim edilecektir. Belirtilen tarih ve saatten sonra verilecek teklifler değerlendirilmeyecektir.

İhale konusu 756 parsel numaralı taşınmazın geçici teminat miktarı 3.450,00.-TL (Üçbindörtyüzelli) TL olarak belirlenmiştir. İhaleyle ilgili ayrıntılı bilgi için http://www.tcdd.gov.tr/ihaleler/AyrintiDetay/?id=5114 internet adresine başvura bilirsiniz.

Haberin Alındığı Kaynak»www.emlakguncel.com

EN SON EMLAK HABERLERİ

  • O abonelikler engelleniyor 19:52

    O abonelikler engelleniyor BTK Başkanı Acarer, tüketicilerin, bayi kanalıyla irade beyanları dışında yapılan birtakım hizmetlere ilişkin aboneliklerini engellemeyi amaçladıklarını söyledi.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 19:52 F5Haber'de Oku
  • Sürücüler dikkat! 1 Haziran'da başlıyor 19:22

    Sürücüler dikkat! 1 Haziran'da başlıyor Türkiye Şoförler ve Otomobilciler Federasyonu (TŞOF) Başkanı Fevzi Apaydın, yeni değiştirilen trafik sigortası uygulamasının 1 Haziran'da başlayacağını bildirdi.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 19:22 F5Haber'de Oku
  • Her 4 kişiden birinde... 19:02

    Her 4 kişiden birinde... Trafik yoğunluğu, başta büyükşehirlerde olmak üzere her geçen gün artarken, Türkiye'de her 4 kişiye bir araç, her 7 kişiye de bir otomobil düşüyor.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 19:02 F5Haber'de Oku
  • İşte devleri sollayan o şehir 18:42

    İşte devleri sollayan o şehir İstanbul, son 5 yılda dünyanın en çok gelişen şehri oldu.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 18:42 F5Haber'de Oku
  • Bunu bir Türk yaptı! 18:12

    Bunu bir Türk yaptı! Türk girişimcilerin fotoğraf paylaşım mecrası Instagram'a yönelik geliştirdiği modül, sosyal medyada yeni bir trendin Türkler tarafından başlatılmasına zemin hazırladı

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 18:12 F5Haber'de Oku
  • Dev şirkette büyük işten çıkarma 17:52

    Dev şirkette büyük işten çıkarma Kanadalı akıllı telefon üreticisi BlackBerry, önümüzdeki dönemde dünya genelinde sayısını belli olmayan bir işten çıkarma sürecine gireceğini açıkladı.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 17:52 F5Haber'de Oku
  • Aşçıoğlu'nun acı günü... 17:17

    Aşçıoğlu'nun acı günü... Gayrimenkul sektöründe 1967 yılından bu yana faaliyet gösteren Aşçıoğlu'nun kurucusu, Yaşar Aşçıoğlu'nun babası Selahattin Aşçıoğlu, 24 Mayıs 2015 tarihinde vefat etti.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 17:17 F5Haber'de Oku
  • Mobilyada ilave vergi! 16:52

    Mobilyada ilave vergi! Bazı ülkelerden yapılan mobilya ithalatı için yüzde 25-50 ilave gümrük vergisi uygulanacak.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 16:52 F5Haber'de Oku
  • Sürücülere büyük müjde! O ceza artık ödenmeyecek 16:07

    Sürücülere büyük müjde! O ceza artık ödenmeyecek Anayasa Mahkemesi, sürücüleri sevindirecek bir karara imza attı.

    EMLAK EKİ » 24.05.2015 16:07 F5Haber'de Oku
  • İstanbul aşkına! 15:37

    İstanbul aşkına! Royal Caribbean, aşk gemisiyle İstanbul çıkışlı Yunan Adaları, Akdeniz ve Adriyatik turlarını başlatıyor. Türkiye'de yılda 95 bin kişiyi bulan kruvaziyer turistinin bu turlarla hızla artırılması...