» » EMLAK GÜNCEL »

TCDD'de Arsa İhalesi!

TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü 3.Bölge Müdürlüğünden Manisa İli, Merkez İlçesi, Karaağaçlı Köyünde Bulunan 1 Adet Taşınmaz İhale Yöntemiyle Satılacaktır.

TCDD'de Arsa İhalesi!

 

Teklifler, İhalenin yapılacağı 14.05.2013 Salı günü saat 12.00'a kadar TCDD 3.Bölge Müdürlüğü Emlak ve İnşaat Müdürlüğüne elden teslim edilecektir. Belirtilen tarih ve saatten sonra verilecek teklifler değerlendirilmeyecektir.

İhale konusu 756 parsel numaralı taşınmazın geçici teminat miktarı 3.450,00.-TL (Üçbindörtyüzelli) TL olarak belirlenmiştir. İhaleyle ilgili ayrıntılı bilgi için http://www.tcdd.gov.tr/ihaleler/AyrintiDetay/?id=5114 internet adresine başvura bilirsiniz.

Haberin Alındığı Kaynak»www.emlakguncel.com

EN SON EMLAK HABERLERİ

  • Obama bu otele gelecek 10:07

    Obama bu otele gelecek Ootel yatırımlarına ağırlık veren Fikret Öztürk, "Antalya Belek'teki otelimiz Regnum Carya kasım ayında Antalya'da yapılacak olan G20 Zirvesi'nin merkez oteli seçildi.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 10:07 F5Haber'de Oku
  • Tarihi Haydarpaşa Kampüsü ‘resmen'... 09:42

    Tarihi Haydarpaşa Kampüsü ‘resmen'... Marmara Üniversitesi'nin tarihi Haydarpaşa Kampüsü ile ilgili bir yıldan beri süren tartışmaya son nokta konuldu.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 09:42 F5Haber'de Oku
  • Dikkat! Yüz binlerce öğretmen... 09:02

    Dikkat! Yüz binlerce öğretmen... Yüz binlerce öğretmenin hayatını değiştirecek ‘atama ve yer değiştirme' yönetmeliği yürürlüğe girdi.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 09:02 F5Haber'de Oku
  • Trafik cezası olana büyük müjde 09:02

    Trafik cezası olana büyük müjde Trafik cezaları 1'i peşin 4 taksit halinde ödenebilecek. Trafik yönetmeliğindeki taksit uygulaması ekonomik durumu uygun olmayan sürücülere getirildi.

    EMLAK EKİ » 18.04.2015 09:02 F5Haber'de Oku
  • Tapuda yeni dönem başlıyor! 16:57

    Tapuda yeni dönem başlıyor! ‘TapuTakas' ile gayrimenkul alım satımı artık hem alıcı hem de satıcı açısından risksiz ve güvenli bir yapıda gerçekleşecek

    EMLAK EKİ » 17.04.2015 16:57 F5Haber'de Oku
  • Ehliyette yeni dönem! 15:22

    Ehliyette yeni dönem! Karayolları Trafik Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik ömür boyu ehliyet dönemini kapattı. Ehliyetler sınıfına göre 5 ile 10 yılda bir yenilenecek

    EMLAK EKİ » 17.04.2015 15:22 F5Haber'de Oku
  • Sayıları giderek artıyor 13:52

    Sayıları giderek artıyor Trafiğe kayıtlı araç sayısı Şubat ayı sonu itibarıyla 19 milyon 15 bin 771 oldu. Şubat ayında geçen yılın aynı ayına göre trafiğe kaydı yapılan taşıt sayısında yüzde 29.5 artış gerçekleşti.

    EMLAK EKİ » 17.04.2015 13:52 F5Haber'de Oku
  • Zam korkusu! 13:27

    Zam korkusu! TESK Genel Başkanı Bendevi Palandöken, benzine ve motorine gelen zammın enflasyon hedefini olumsuz etkileyeceğini ve lokomotif konumdaki ürünlerin fiyatlarını artıracağını söyledi.

    EMLAK EKİ » 17.04.2015 13:27 F5Haber'de Oku
  • Toplu ulaşım 24 merkezde toplanacak 13:12

    Toplu ulaşım 24 merkezde toplanacak İstanbul Büyükşehir Belediyesi, kentteki ulaşım sistemlerini birbirlerine entegre edecek toplam 24 aktarma istasyonu için projelendirme çalışmalarını başlattı

    EMLAK EKİ » 17.04.2015 13:12 F5Haber'de Oku
  • Türkiye için büyüme tahminini düşürdü! 12:57

    Türkiye için büyüme tahminini düşürdü! Dünya Bankası 2015 sonunda Türkiye için büyüme tahminini yüzde 3,5'ten yüzde 3'e indirdi.

    EMLAK EKİ » 17.04.2015 12:57 F5Haber'de Oku